Deze liggen eindelijk in de winkel! Ook het ‘vleesbeleg’ maar dat was helaas al uitverkocht bij mijn Ap.
Jaaa daar komt ie:
Spread naturel – heeft niet zo heel veel smaak. Maar wel chill als basis als je iets anders wil dan haverspread of hummus.
Spread sweet jalapeño – deze heeft meer smaak! Mag pittiger van mij en ik vind hem iets te veel naar paprika smaken (het ‘sweet’ aspect), maar ik denk dat deze bij veel mensen wel in de smaak zal vallen.
Plakjes – moet ik nog testen want ik heb nog Violife liggen. Sorraay
Ik had de spread sweet japeleno vanmiddag ook geprobeerd, ik vind hem lekker!
Heeft iemand de vega rookworst van de hema al op?
Excuse me… WHAT?
Hij heet de ookworst! Sinds afgelopen vrijdag verkrijgbaar. Wel vega niet vegan. Is wel geprobeerd maar was niet gelukt om m goed te krijgen.
Meh…
Ahhh hahahah ookworst
Wel gekocht! Review volgt
Echt hema he😂
‘Mijn’ hema heeft ook geen versafdeling maar wel de rookworsten? (Vega weet ik nog niet)
Ja volgens mij heeft bijna elke hema rookworsten. Bij ons lagen ze in de koelkast van de kantine
Bij ons gewoon bij de kassa die geur, i cant. Ik hou echt niet van rookworst
Wil wel de vega proberen.
Jaaa vooral als die sap op je shirt kwam
Omfg nee rookworstjuice
Ik heb deze vandaag in mijn quesadillas gebruikt en ik keur hem goed! Smelt prima voor een vegan kaas en is goedkoper dan geraspte kaas van Violife
Deze is volgens mij niet meer zo heel nieuw maar zeker een aanrader. Hazelnootpasta zonder palmolie en met extra proteïne :). De prijs is wel een beetje jammer (bijna 5 euro bij de Ekoplaza).
Een tijdje geleden had jumbo deze volgens mij ook (toen nog met wit etiket en oranje letters protein) toen vond ik het echt heel muf en bijna beschimmeld smaken durf bijna niet te proberen of het in mijn beleving ook verbeterd is
Oh maar dat is een heel ander merk toch?