Beide is van Brinkers
Oh zie het nu sorry! Ik vergeleek So Fine met La Vida
Ik heb deze nooit gehad maar die zonder proteine (bij ekoplaza) is wel megalekker
Misschien toch nog weer proberen dus🙈
Haha love deze recensie, heerlijk beschreven!
Als je worst lust óf al tijden droog staat, is de ‘ook worst’ van de HEMA best een aanrader. Deze worst voldoet namelijk aan de 3 S-en: structuur, smaakvol en sappig. Misschien moet Nederlands geliefde warenhuis in plaats van de 4 P’s maar de 3 S-en in de strijd gooien om te kunnen blijven voortbestaan. De plantaardige afdeling van Unox kan in ieder geval haar koffers pakken en lekker naar Bikinibroek verhuizen, want die spons aka vegetarische rookworst van hen was niet te vreten. Viva la HEMA.
Haha love de review.
Wel lekker maar ik heb beetje idee dat ijskoffie uit een pak klein beetje hetzelfde smaakt? Maar is niet erg hoor. Het komt wel op in ieder geval.
Dit klinkt hoopvol! Ik ga hem ook zoeken.
Die van Unox is zo ranzig. Alsof je leverworst stukjes in je boerenkool had geprakt
Als wij m hebben neem ik m mee. Ben nu wel benieuwd.
De vegan rookworst in zoon typische rookworstenwikkel van ah eigen merk is btw ook nog best oké.
Ja die van AH eigen merk vind ik ook goed te doen!
Tnx voor de tip!
Deze zagen er in de winkel anders en lekkerder uit. Kleuren omgekeerd, chocoladecake met custard vulling. Erg lekker lijkt mij, maar durfde het niet mee te nemen
Stiekem wil ik dit maar ik mag geen snacks meer kopen
Beter voor mij ook van niet
Ik heb de plakjes inmiddels ook getest! Doen me qua smaak en geur denken aan deze:
Minder lekker dan bijv. Nature & Moi en Violife, vind ik, maar voor op een tosti is het prima!
Onderste salade vandaag geprobeerd en die was echt super lekker! Zelf 1 dag over de datum Van de plus
Klinkt Lekker die salade! Ik heb de rode variant van danio to go geprobeerd. Niks bijzonders, het is gewoon danio maar dan minder lekker/romig. Kun je rustig overslaan