Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Hoewel ik de naam niet aantrekkelijk vind lijken die eierwafels echt lekkeeeerr

3 likes

Die zijn heel lekker, net alsof er een soort nutella overheen zit… maar dan beetje hard

1 like

Wat een afzichtelijke spelling trouwens ‘jodekoek’?

3 likes

Is het lekkerder dan breaker? Want ik zou t kopen voor t gemak

Nee, Breaker vind ik dan nog lekkerder

Ja lekker deze! Smaakt een beetje naar pastasaus met de structuur van FA. Klinkt niet heel aantrekkelijk maar is t wel haha.

2 likes

Dit is echt de beste :heart_eyes: Ze hadden hem eerst ook in kleinere verpakkingen zoals die van de vega slager, maar die kan ik helaas niet meer vinden in mijn AH.

2 likes

6 likes

Ja die mis ik ook echt! Had er hier toen nig naar gevraagd.
Ik eet het maar soms, zo’n hele verpakking moet ik echt tegen heug en meug opeten. Met die mini’s doe ik er gewoon een paar maanden mee en bederft het niet.
Ik heb nu die vega slager mini’s om mee te kunnen nemen als ik op sporadisch nog eens naar mijn werk moet maar die vind ik eigenlijk te groot.

1 like

Oh no! Had gehoopt dat het gewoon aan de AH hier lag, maar helaas. Zo’n grote verpakking is inderdaad niet op te krijgen in je eentje.

Die 0% pindakaas varianten worden minder dun als je ze in de koelkast bewaart. Misschien kan je deze zo ook nog redden?

Dit doet me trouwens ineens denken aan Lays Paprika. Dat recept is toch ook ooit vernieuwd? Ze hebben nooit meer zo lekker gesmaakt als vroeger :broken_heart:

2 likes

Ja zelfde met Cheese&Onion :sob:

4 likes

Wow is dat echt zo van Lays Paprika? Ik dacht dat het aan mij lag dat de smaak van de een of andere dag totaal anders was en niemand om mij heen was het met me eens. Paprika chips zijn nooit meer hetzelfde geweest :cry:

2 likes

Nee dit ligt niet aan jou! Cheese & Onion ook inderdaad. Ze zullen wel minder zout zijn geworden?

2 likes

Dit is niet nieuw toch? Vorig jaar ook gehad.

Ahh oké, dacht nieuw maar niet dus :laughing:

Ik heb die Milka/Speculaas gekocht en samen met 2 anderen geproefd en we vonden allemaal hetzelfde eigenlijk; niet onsmakelijk, maar alsof de balans van speculaaskruiden niet helemaal klopt. Je blijft over met een enorme kruidnagel nasmaak.
Chocoladekruidnoten>>>>>

3 likes

Ik vind hem te bitter. Ik hoopte zelf op een wat subtielere smaak.

1 like

Ja echt een te intense nasmaak blijft er hangen, terwijl als je het in 1e instantie eet denk je van: niet heel erg speculaas achtig. Ik mis vooral kaneel.

1 like

Ik heb deze al eens op gehad, smaakt heel erg naar kaneel vond ik en minder naar speculaas, maar niet slecht

1 like