Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oh deze vond ik zo vies! Lijkt in de verste verte niet op filet😅 doe mij die van Smaeck maar!

1 like

Ja dat is het ook denk ik!
Ik woon sinds een tijdje in Groningen op de grens van Duitsland, en daar proppen ze het liefst overal die kruiden in, hoe meer kruidnagel hoe beter lijkt het.

20201028_072853

8 likes

M’n favo tijd van het jaar!!!

Tijd om te beginnen met law of attraction voor de amandelspread

11 likes

Ja, daarom vind ik ‘m eigenlijk nog best lekker en helemaal niet bitter. Gewoon kruidnagelsmaak. Maar ik eet ook denk ik een kilo aan kruidnagels per jaar door eten ed dus mss is het gewenning.

Voor mij ook :innocent: ik ben benieuwd

1 like

Die vegandel ligt nu ook ineens in mijn AH! Ik vind ze eigenlijk niks weghebben van frikandel maar ze zijn juist lekker omdat ze een beetje naar saucijzenbroodjes (de inhoud dan) smaken

Bij de plus, wel heel duur :dizzy_face:

@Kurisu !

15 likes

Oef ben heel erg geïntrigeerd. Je hebt zeker niet gecheckt of ze vega /gelatine vrij zijn denk ik?

Oreo
Ingrediënten:
ROOM 39% (ROOM, stabilisator (E407)), suiker, gepasteuriseerd heelEI, TARWE-bloem, water, MELKpoedereiwit, plantaardige oliën (raapzaad, palm), maïszetmeel,gemodificeerd zetmeel, zeezout, melkzuurbacteriën, mager cacaopoeder 1,4%, Bourbon vanille extract met zaden 0,04%, tarwezetmeel, rijsmiddelen (E500, E501, E503), zout, glucose-fructosestroop, emulgator (E322 (SOJA)), vanille-aroma, verdikkingsmiddel (E1422).

Tobelerone
ROOM 26% (ROOM, stabilisator (E407)), melkchocolade 16% (suiker, volleMELKpoeder, cacaoboter, cacaomassa, emulgator (E322 (SOJA)), aroma’s), verrijkt TARWEbloem 15%(TARWEbloem, calciumcarbonaat, ijzer, niacine, thiamine), suiker, plantaardige oliën (zonnebloem, palm, raapzaad), gepasteuriseerd heelEI, water, nougat 1,8% (suiker, honing 30%, AMANDELEN 16%, EIwit), MELKeiwitpoeder, gemodificeerd zetmeel, zeezout, melkzuurbacteriën, cacaopoeder 0,5%, invert suikersiroop, rijsmiddel (E500), zout, maïszetmeel, Bourbon vanille extract met zaden 0,03%, verdikkingsmiddel (E1422).

3 likes

Haha okay excuseer mijn luiheid vanochtend. Maar vega!! Tijd om ruimte te eten in mijn koelkast

Dit ziet er ook uit als :heart: gebakken :heart: cheesecake

6 likes

Is dit ook nieuw? Zag ik bij Lidl vandaag

3 likes

Mijn ex-supermarktmedewerkershart kan deze rommel niet aan. :sob: Spiegelen vond ik altijd zo leuk om te doen.

20 likes

Ik ook!! Heeerlijk vooral de potjes Hak enz

2 likes

Dit is echt smerig. De smaak combinatie vond ik al twijfelachtig. Het ruikt ook heel vies zoetig. De witte chocolade smaak is nergens te bekennen. 2/10

Heb die eerder gehad. Denk dat het gewoon een nieuwe verpakking is. Zit weinig smaak aan haha.

Allebei lekker!! De hummus is een stuk pittiger dan de cashewspread trouwens. Ik had verwacht dat dr cashewspread misschien een beetje korrelig zou zijn, maar helemaal niet. Juist zacht, glad en romig, maar niet walgelijk romig door het pittige van de jalapeno :blush::+1:

4 likes

Hallo heeft iemand die snert hummus al geproefd? Ben benieuwd of ie echt zo goor is als het klinkt.

2 likes

Als ik m tegenkom neem ik m mee

1 like

Volgens mij lag de Oreo cheesecake pas bij de Lidl, alleen in een andere verpakking. Voor 2,49. Het is wel ongebakken cheesecake helaas.

Ik vond ‘m wel lekker, alleen de bodem was een beetje zompig. 7/10 en voor 3,29 zou het 6/10 zijn denk ik.

1 like