Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Aldi 2, 99

Hoewel ik kabeljauw lekkerder vind in een burger, vond ik deze echt lekker. Beter dan die van de plus of appie. Lekkere krokante dikke paneerlaag met voldoende smaak. De structuur van de zalm is ook meer zalmfilet gebleven ipv visgehakt zoals bij veel gepaneerde vis.

4 likes

Vond deze behoorlijk tegenvallen. Het smaakt een beetje alsof je pepernoten drinkt? Ook echt een soort van kruimelig ofzo. Gelukkig niet zo mierzoet als ik verwacht had, dus dat is wel positief. 6/10, koop 'm niet nog een keer.

Wilde ‘m proberen, maar bij mijn Ah was ie niet te vinden.

1 like

Vanavond🙈

Update

De cheesecake was op zich lekker, een romige no bake structuur. De chocolade mocht wat meer aanwezig zijn en de bodem was wat te kruimelig

Maar gelukkig @Kurisu ze zijn er weer!

De rest viel helaas wat tegen

1 like

Enige belangrijke cheesecake :heart:

Edit: weer geen amandelspread GODVERDOMME

1 like

Geen nieuw product in de supermarkt maar een diepvriespizzavraag

Weet iemand of deze pizza in Nederland te koop is? (Mozzarella Pesto)

Ik had hem laatst gekocht en ik dacht hmm hij is minder lekker dan ik me herinnerde, en ze hebben de rode uien eraf gehaald en die tomaat is zo waterig, maar achteraf blijkt dat ik deze had (Mozzarella Pomodori) dus logisch dat hij anders smaakt:

image

Ik zie hem op de dr Oetker website niet staan, op AH.nl wel maar daar staat dat hij alleen in de winkel verkrijgbaar is maar daar zie ik hem dus niet.
Weet iemand dit? Want als hij er gewoon niet is kan ik mijn zoektocht staken :expressionless:

Ah volgens mij ben je echt net te laat met je zoektocht. Ik heb de pizza die jij bedoelt wel eens gehad incl. ui, maar volgens mij is ie nu vervangen door die mozzarella pomodori.

1 like

Ooo die bovenste is echt lekker he :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh nee :hushed:

@anon44347600 ja die bovenste is lekker maar die (blijkbaar) nieuwe is dus echt een tegenvaller.
Waaaaaaarom

Bedankt voor het antwoord in ieder geval, dan weet ik dat ik kan stoppen met zoeken :confused:

1 like

Wanneer komt het kerstassortimenr van de AH? Vind die van de Lidl nu al tegenvallen🙈

Is dit trouwens normale Heks’nkaas alleen dan veel te duur omdat het in een tube zit? En zoja gewoon dippen in een bakje Heks’nkaas werkt toch net zo goed (scheelt wel flink in de prijs)?

Stond er net mee in mijn handen namelijk bij de Jumbo maar ik vind 2 euro voor 115 gram beetje prijzig.

1 like

Ja net zoals die Danish Chef, das echt m’n favo plastickaas om te eten met Bugles idd

5 likes

Ja die heb ik uiteindelijk maar gekocht want helft goedkoper bijna. :rofl: Hoewel een normaal bakje smeerkaas zijn werk ook wel doet.

1 like

Jaa ik had al ergens (Livingproef dacht ik) gelezen dat dit normale Heks’nkaas is.

Slim trucje wel.

1 like

Heeft iemand ter wereld die ooit gekocht NIET voor bugles? Ik ken die echt alleen in combinatie, ik was ook verbaasd toen ik zag dat die tube van een ander merk is dan de chips haha

6 likes

Maar. Je bugle dunken in de heksenkaas resulteert in veel meer heksenkaas in en om je bugle. En eerlijk, willen we meer of minder heksenkaas!?

2 likes

I’m intrigued

In Belgie eten we buggles meestal met geitenkaas, al of niet nadien gedipt in waterkers. Danish chef verkopen ze hier volgens mij zelfs niet? En heksnkaas pas sinds kort bij AH.

1 like

Ja dit is een hele lekkere combi! Met zo’n kuipje Chavroux & tuinkers :heart_eyes:

1 like