Ah volgens mij ben je echt net te laat met je zoektocht. Ik heb de pizza die jij bedoelt wel eens gehad incl. ui, maar volgens mij is ie nu vervangen door die mozzarella pomodori.
Ooo die bovenste is echt lekker he 

Oh nee 
@anon44347600 ja die bovenste is lekker maar die (blijkbaar) nieuwe is dus echt een tegenvaller.
Waaaaaaarom
Bedankt voor het antwoord in ieder geval, dan weet ik dat ik kan stoppen met zoeken 
Wanneer komt het kerstassortimenr van de AH? Vind die van de Lidl nu al tegenvallenđ

Is dit trouwens normale Heksânkaas alleen dan veel te duur omdat het in een tube zit? En zoja gewoon dippen in een bakje Heksânkaas werkt toch net zo goed (scheelt wel flink in de prijs)?
Stond er net mee in mijn handen namelijk bij de Jumbo maar ik vind 2 euro voor 115 gram beetje prijzig.
Ja net zoals die Danish Chef, das echt mân favo plastickaas om te eten met Bugles idd
Ja die heb ik uiteindelijk maar gekocht want helft goedkoper bijna.
Hoewel een normaal bakje smeerkaas zijn werk ook wel doet.
Jaa ik had al ergens (Livingproef dacht ik) gelezen dat dit normale Heksânkaas is.
Slim trucje wel.
Heeft iemand ter wereld die ooit gekocht NIET voor bugles? Ik ken die echt alleen in combinatie, ik was ook verbaasd toen ik zag dat die tube van een ander merk is dan de chips haha
Maar. Je bugle dunken in de heksenkaas resulteert in veel meer heksenkaas in en om je bugle. En eerlijk, willen we meer of minder heksenkaas!?
Iâm intriguedâŠ
In Belgie eten we buggles meestal met geitenkaas, al of niet nadien gedipt in waterkers. Danish chef verkopen ze hier volgens mij zelfs niet? En heksnkaas pas sinds kort bij AH.
Ja dit is een hele lekkere combi! Met zoân kuipje Chavroux & tuinkers 
Van de sinterklaas afdeling. Niet nieuw maar wel al een tijdje niet meer gezien (die smurfen variant)
Dat klinkt heeel lekker. En ik vind danish chef niet lekker dus dit moét ik proberen!
Is dit van de Jumbo? Die moet ik hebbenđ
Bij de Jumbo heb je die smurfen sticks, maar zijn erg duur
Heb daar echt kiloâs van gegeten vroeger hahaha
Niet meer de witte toch?
Zie altijd alleen maar de melkchocolade versie nog liggen in het schap.
Edit: Oh zie nu bij de Spar dat ze 4 euro zijn haha koekoek. Vroeger waren ze best wel goedkoop (euro ofzo?) en toen heb ik idd ook kiloâs gegeten.
Niet? Kon ik hier genoeg vinden
vind zelf de melk chocolade met melkcreme van de Aldi echt het allerlekkerst