Wanneer komt het kerstassortimenr van de AH? Vind die van de Lidl nu al tegenvallenš

Is dit trouwens normale Heksānkaas alleen dan veel te duur omdat het in een tube zit? En zoja gewoon dippen in een bakje Heksānkaas werkt toch net zo goed (scheelt wel flink in de prijs)?
Stond er net mee in mijn handen namelijk bij de Jumbo maar ik vind 2 euro voor 115 gram beetje prijzig.
Ja net zoals die Danish Chef, das echt mān favo plastickaas om te eten met Bugles idd
Ja die heb ik uiteindelijk maar gekocht want helft goedkoper bijna.
Hoewel een normaal bakje smeerkaas zijn werk ook wel doet.
Jaa ik had al ergens (Livingproef dacht ik) gelezen dat dit normale Heksānkaas is.
Slim trucje wel.
Maar. Je bugle dunken in de heksenkaas resulteert in veel meer heksenkaas in en om je bugle. En eerlijk, willen we meer of minder heksenkaas!?
Iām intriguedā¦
In Belgie eten we buggles meestal met geitenkaas, al of niet nadien gedipt in waterkers. Danish chef verkopen ze hier volgens mij zelfs niet? En heksnkaas pas sinds kort bij AH.
Ja dit is een hele lekkere combi! Met zoān kuipje Chavroux & tuinkers 
Van de sinterklaas afdeling. Niet nieuw maar wel al een tijdje niet meer gezien (die smurfen variant)
Dat klinkt heeel lekker. En ik vind danish chef niet lekker dus dit moƩt ik proberen!
Is dit van de Jumbo? Die moet ik hebbenš
Bij de Jumbo heb je die smurfen sticks, maar zijn erg duur
Heb daar echt kiloās van gegeten vroeger hahaha
Niet meer de witte toch?
Zie altijd alleen maar de melkchocolade versie nog liggen in het schap.
Edit: Oh zie nu bij de Spar dat ze 4 euro zijn haha koekoek. Vroeger waren ze best wel goedkoop (euro ofzo?) en toen heb ik idd ook kiloās gegeten.
Niet? Kon ik hier genoeg vinden
vind zelf de melk chocolade met melkcreme van de Aldi echt het allerlekkerst
Ja van de jumbo!
https://www.zuivelhoeve.nl/assortiment/banoffee-800g-special-edition/
hemels! Fris door de yoghurt zoet door de karamel . Het lijkt ook wel een beetje luchtig?!? Ik heb deze bak binnen 2 dagen leeg gegeten 
Aldi verkoopt de knettersticks ook nu! Ook bij het Sinterklaas snoep, melk en wit
De melk is in ieder geval zonder knetter 
Love dat deze foto in bad is gemaakt