Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vind die pomodori dus wel vet lekker haha maar misschien ligt dat aan mij.
Vind over het algemeen de dingen van Dr oetker (funghi en margeritha) wel lekker. Veel meer vega opties zijn er ook niet denk ik, mozzarella neem ik nog wel eens maar dat is dus wel met die rondjes.

@Index Ik heb dat ook heeeel lang gehad hoor!! Nam die pizza nooit mee en vond het al zo vreemd dat er op een groentepizza toch ergens vlees verstopt zat maar toen toch maar gegoogled haha

2 likes

Nee joh, snap de verwarring wel, scheelt 1 ‘p’ (en voor jou zelfs nog een ‘izza’).

Vond het meer sneu dat je je mss rot voelde over vlees eten/ niet meer je favo diepvriespizza kon eten.

1 like

Mijne ook!

1 like

Ik vond deze echt zoooo tegenvallen.
Maar misschien hou ik gewoon niet van zo’n bodem

1 like

Omg ja dit is echt fantastisch! Die mini salamistukjes en mais… zat dat ook niet op van die pizzabaguettes van de Aldi ofzo?

Hahah love de tatta shade

1 like

Doordat mijn ouders vroeger wel eens zo’n iglogeval met van die mais en salami erop op tafel zetten heb ik vrij lang gedacht dat ik pizza niet lekker vond :sweat_smile:

Maar die 2 in een doos margeritha’s ga ik proberen, dat klinkt echt als iets voor mij

Ik vind de nieuwe La Mia Grande 4 kazen pizza van Dr Oetker erg lekker. Echt een huge diepvries pizza met vet veel kaas.

3 likes

Ik ben zelf fan van deze, wel wat duurder maar ik vind hem wel echt lekker.

3 likes

Hebben jullie wel eens de pompoen hummus gehad van de AH? 2.50. Hij was heel lekker maar na 2 dagen al zuur. Kan toch eigenlijk niet?

Voor een diepvriespizza vind ik deze van AH echt heeeel lekker.

Sidenote: je moet wel van kaas houden :yum:

8 likes

Ja die heb ik wel eens maar die hoort niet zo snel te bederven lijkt mij inderdaad.

Ik vind trouwens met alle pompoenhummus dat hij soms heel lekker en smaakvol is, en soms ineens zurig of korrelig. Niet oneetbaar, maar gewoon minder lekker. Alsof er regelmatig een batch mislukt. Ik heb altijd het idee dat de pompoenen dan eigenlijk niet optimaal zijn of zo.

3 likes

Oohh deze wil ik proberen. Klinkt heel lekker!

1 like

Alle appies hier bij langs, maar geen iglo green cuisine meer te krijgen :sweat_smile:

Update AH app: ik kan nu ineens de bonus box openen en 5 persoonlijke bonus aanbiedingen kiezen.
Nog niet uitverkoren voor een gratis product

1 like

Hoe bedoel je openen? Ik heb ook de update net geïnstalleerd maar zie nog niet echt waar ik op moet klikken.

Volgens mij staat dat los van elkaar.
Gratis product kreeg ik over de mail.

1 like

Deze is inderdaad lekker! Je hebt ook nog de parmaham hiervan, die is ook echt heel lekker.

Ik heb de app gisteren geüpdatet, maar toen zag ik niks nieuws. Zojuist de app weer geopend en nu krijg ik dit:

Op het pijltje bij mijn bonus box kan ik 5 items selecteren uit 10 persoonlijke bonus aanbiedingen

2 likes

Iemand deze al geprobeerd? Er staat dat ze te koop zijn bij Plus en “verschillende onafhankelijke biologische winkels”

1 like