Ik ben zelf fan van deze, wel wat duurder maar ik vind hem wel echt lekker.
Hebben jullie wel eens de pompoen hummus gehad van de AH? 2.50. Hij was heel lekker maar na 2 dagen al zuur. Kan toch eigenlijk niet?
Voor een diepvriespizza vind ik deze van AH echt heeeel lekker.
Sidenote: je moet wel van kaas houden
Ja die heb ik wel eens maar die hoort niet zo snel te bederven lijkt mij inderdaad.
Ik vind trouwens met alle pompoenhummus dat hij soms heel lekker en smaakvol is, en soms ineens zurig of korrelig. Niet oneetbaar, maar gewoon minder lekker. Alsof er regelmatig een batch mislukt. Ik heb altijd het idee dat de pompoenen dan eigenlijk niet optimaal zijn of zo.
Oohh deze wil ik proberen. Klinkt heel lekker!
Alle appies hier bij langs, maar geen iglo green cuisine meer te krijgen 
Update AH app: ik kan nu ineens de bonus box openen en 5 persoonlijke bonus aanbiedingen kiezen.
Nog niet uitverkoren voor een gratis product
Hoe bedoel je openen? Ik heb ook de update net geïnstalleerd maar zie nog niet echt waar ik op moet klikken.
Volgens mij staat dat los van elkaar.
Gratis product kreeg ik over de mail.
Deze is inderdaad lekker! Je hebt ook nog de parmaham hiervan, die is ook echt heel lekker.
Ik heb de app gisteren geüpdatet, maar toen zag ik niks nieuws. Zojuist de app weer geopend en nu krijg ik dit:
Op het pijltje bij mijn bonus box kan ik 5 items selecteren uit 10 persoonlijke bonus aanbiedingen
Iemand deze al geprobeerd? Er staat dat ze te koop zijn bij Plus en “verschillende onafhankelijke biologische winkels”
Wooow wat chill dit!! Hopelijk dan wel een beetje gebaseerd op dingen die je vaak koopt haha.
Die cuisine dingen zijn trouwens het eerste wat ik gratis mee mag nemen, heb dat verder ook nooit, maar wel raar dat het zo verschilt per persoon.
Ja zeker, ik zie in ieder geval 3 producten die ik regelmatig koop, dus dat is mooi meegenomen!
Ja in mijn ‘box’ zie ik ook producten die ik regelmatig koop ofwel recent gekocht heb.
Niet deze smaak, maar ik heb wel de roasted veggies en red herbs geproefd. Beide vond ik erg lekker. Pittig, smaakvol en ze hebben een worst-achtige structuur. De roasted veggies vond ik het lekkerst. Ik heb ze trouwens gekocht bij Deen, maar daar hadden ze de salty spices smaak niet.
Oeh nu ben ik benieuwd! Vooral de textuur is iets wat vaak niet zo geweldig is.
Wat een gezond maaltje 
Die vegaworsten klinken echt chill, ga ze eens opzoeken
@LaPetiteRobeNoire
Ik wilde de verse Quattro formaggi noemen van de Jum bo, las toen pas dat je om diepvriespizza vroeg. Maar toch even noemen want deze is echt lekker