Wooow wat chill dit!! Hopelijk dan wel een beetje gebaseerd op dingen die je vaak koopt haha.
Die cuisine dingen zijn trouwens het eerste wat ik gratis mee mag nemen, heb dat verder ook nooit, maar wel raar dat het zo verschilt per persoon.
Ja zeker, ik zie in ieder geval 3 producten die ik regelmatig koop, dus dat is mooi meegenomen!
Ja in mijn ‘box’ zie ik ook producten die ik regelmatig koop ofwel recent gekocht heb.
Niet deze smaak, maar ik heb wel de roasted veggies en red herbs geproefd. Beide vond ik erg lekker. Pittig, smaakvol en ze hebben een worst-achtige structuur. De roasted veggies vond ik het lekkerst. Ik heb ze trouwens gekocht bij Deen, maar daar hadden ze de salty spices smaak niet.
Oeh nu ben ik benieuwd! Vooral de textuur is iets wat vaak niet zo geweldig is.
Wat een gezond maaltje
Die vegaworsten klinken echt chill, ga ze eens opzoeken
@LaPetiteRobeNoire
Ik wilde de verse Quattro formaggi noemen van de Jum bo, las toen pas dat je om diepvriespizza vroeg. Maar toch even noemen want deze is echt lekker
Ik heb nu ook die bonus box in mijn AH app! Echt zo chill, merk alweer hoe goed het werkt want heb nu donuts en popcorn gekocht ‘omdat het nu toch in de bonus was’ terwijl die eerst niet op de boodschappenlijst stonden
Nou mijn app is twee dagen geleden ook geüpdatet en ik heb niks leuks gratis of qua box
Ik ook niet
Iedereen bedankt voor alle tips rondom de diepvriespizza’s!
Helaas woon ik blijkbaar in een soort diepvriespizza-bermudadriehoek want behalve de ristorante fungi waren ze hier gewoon allemaal niet te koop
En behalve de twee pizza’s in één doos magherita’s die @grace aanraadde dus die liggen nu in de vriezer . Er lijkt zelfs amper kaas op te zitten, dus het lijken me ideale pizza’s voor mij
Nou heb hem geproefd en mmmmm heerlijk! De chips is echt crunchy en smaakt supergoed Het zijn geen chipjes maar meerdere chipjes vermalen en dan in een swirl door het ijs.
9/10 want er mogen meer swirls van chips inzitten!
Haha de naam is ook niet erg aantrekkelijk, “vezelreep”.
Nou maar echt, wie verzint dit Lijkt wel op een synoniem van een drol.
De shoarma van Vivera is ook echt geweldig, supermals en qua smaak identiek!
Iemand maakte hier toch frikandel/sauzijzenbroodjes met de vega mini frikandellen van de ah? ik kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar ben benieuwd of dat lekker is. En hoe maak je die precies?
Jaaa is lekker!!! Ik heb dat niet gepost maar ik rag die frikandellen gewoon tussen 2 lappen bladerdeeg en dan met een vork van die streepjes maken en dan 10-15 min in de oven
Jaa die is ideaal voor vega kapsalon met zoete aardappel