Haha de naam is ook niet erg aantrekkelijk, “vezelreep”.
Nou maar echt, wie verzint dit
Lijkt wel op een synoniem van een drol.
De shoarma van Vivera is ook echt geweldig, supermals en qua smaak identiek!
Iemand maakte hier toch frikandel/sauzijzenbroodjes met de vega mini frikandellen van de ah? ik kan het met de zoekfunctie niet vinden, maar ben benieuwd of dat lekker is. En hoe maak je die precies?
Jaaa is lekker!!! Ik heb dat niet gepost maar ik rag die frikandellen gewoon tussen 2 lappen bladerdeeg en dan met een vork van die streepjes maken en dan 10-15 min in de oven
Jaa die is ideaal voor vega kapsalon met zoete aardappel 
Okee nice, je doet er geen curry in dan? Ik heb ze namelijk eindelijk gevonden bij mijn ah haha
Nee ik dip ze daarna in de curry maar ik denk wel dat dat kan!
Oke can’t wait haha. Ga ik vandaag of morgen proberen!
Yes zal ik doen, tag me morgen avond of maandag even als ik het vergeten ben 
Wat een goed idee! Nu heb ik spijt dat ik ze niet meegenomen heb 
Dit was zooooooo lekker
Ik heb ze net gemaakt en ik vind het echt een aanrader.
Ik ben (nog) geen vegetariër en ik proefde geen verschil met een echt frikandelbroodje. Behalve dat die uit de winkel vettiger zijn.
Heb zoals @Willem zei met curry erin geprobeerd, maar ook een aantal zonder. Denk dat ik het zonder curry erin, maar met curry er achteraf bij lekkerder vind. Dan is het wat smeuïger.
Oh en ik heb ze ook in de lengte door de helft gedaan, zodat ik er drie per bladerdeegplakje kon maken.
Ik heb deze week weer gratis product en die box om te kiezen. Gratis blok geitenkaas en geraspte bietjes in de bonus, heuj stamppot
Naaaah ik krijg helemaal niks gratis, alleen keuze tot 5 dingen
Ik heb ook niks gratis dit keer! Maar vind dat 5 dingen uitkiezen ook echt heel chill haha
Ik kan alleen 5 dingen wel of niet activeren
zie dan nog niet veel meer keuze dan anders
Waar kun je gratis producten zien?
Jaaa me tooo
Die heb ik ook! Hoop wel dat het er nog is als ik het ga halen, mijn vorige ‘gratis meenemen’ was toen uitverkocht