Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Okee nice, je doet er geen curry in dan? Ik heb ze namelijk eindelijk gevonden bij mijn ah haha

Nee ik dip ze daarna in de curry maar ik denk wel dat dat kan!

1 like

Oke can’t wait haha. Ga ik vandaag of morgen proberen!

1 like

Yes zal ik doen, tag me morgen avond of maandag even als ik het vergeten ben :grimacing:

1 like

Wat een goed idee! Nu heb ik spijt dat ik ze niet meegenomen heb :worried:

Dit was zooooooo lekker

Ik heb ze net gemaakt en ik vind het echt een aanrader.
Ik ben (nog) geen vegetariër en ik proefde geen verschil met een echt frikandelbroodje. Behalve dat die uit de winkel vettiger zijn.
Heb zoals @Willem zei met curry erin geprobeerd, maar ook een aantal zonder. Denk dat ik het zonder curry erin, maar met curry er achteraf bij lekkerder vind. Dan is het wat smeuĂŻger.
Oh en ik heb ze ook in de lengte door de helft gedaan, zodat ik er drie per bladerdeegplakje kon maken.

1 like

Ik heb deze week weer gratis product en die box om te kiezen. Gratis blok geitenkaas en geraspte bietjes in de bonus, heuj stamppot

1 like

Naaaah ik krijg helemaal niks gratis, alleen keuze tot 5 dingen

Ik heb ook niks gratis dit keer! Maar vind dat 5 dingen uitkiezen ook echt heel chill haha

Ik kan alleen 5 dingen wel of niet activeren :thinking: zie dan nog niet veel meer keuze dan anders

Waar kun je gratis producten zien?

Jaaa me tooo

Die heb ik ook! Hoop wel dat het er nog is als ik het ga halen, mijn vorige ‘gratis meenemen’ was toen uitverkocht :sob:

Hahaha heb even gekeken, vind het echt best grappig hoe dat een soort kijkje geeft in je eigen koopgedrag en daarmee ook leven ofzo? Ik heb vooral vegan dingen (oatly, plantaardige melk), 3 x verschillende wijnen (??:+1:t3:) en luxe hondenvoer dat ik soms als treat koop voor mn hondje. Dit schreeuwt matige poging tot vegan single dog mom

2 likes

Ik heb luxe broden, kaas, bietjes, appeltaart en vaatwastabletten. Jammer geen leuke vega en vegan dingen

Hier ook appeltaart, afwastabletten en een paar broodjes! Zit toch wat overlap in dan

Heb verder frituurolie, vega beleg van dvs, een afwasborstel en sojasaus :joy:

Alle 10 de bonus dingen koop ik echt nooit, heel vaag. Terwijl normaal de persoonlijke bonus redelijk in de buurt kwam. Ik heb dus ook maar niets aangeklikt, allemaal niet nodig.

1 like

hier hetzelfde haha

Ik ook! :smiley: