Ja was idd die uit de koeling! Stond ook een andere prijs en inhoud bij. Denk niet dat ze dat expres doen trouwens, daar schieten ze echt niks mee op.
Ew ik heb die salami van appie die nieuwe op mn brood naar werk vandaag maar tijdens het smeren vanmorgen rook het echt al naar kont. En het voelde zo goor en plakkerig… ben heel benieuwd of ik het lust vanmiddag.
Waarom maken ze niet gewoon deze
Het rook naar kont hahaha wat erg.
Ik heb tot nu toe alleen die grillworst gegeten en ben daar wel enthousiast over. Die ga ik wel vaker halen
De boterhamworst vind ik zo vies. De ham is als Quorn. De filet is top
Ik wil je graag geloven en hoor alleen maar goeie dingen over de filet, maar in hoeverre komt die overeen met echte filet? Ik eet nog niet zolang vega dus alle vega filets stellen me teleur
Smaakt eigenlijk hetzelfde als gewone filet als je het mij vraagt
Ja echt hetzelfde, ik ben heel kieskeurig en filet was mn lievelings en ik ben echt heel tevreden
Oh ik vind de smaak van échte filet wel anders. Vind m smaken naar van die goedkopere en langer houdbare filet. Maar neemt niet weg dat ik dit wel echt lekker broodbeleg vind!
Door al die nieuwe AH vega producten kan ik mijn lievelings file van Smaeck niet meer vinden
Nog meer mensen? Ben bang dat ze die eruit geknikkerd hebben
Ik kocht net dit:
Maar zag dit ook staan als nieuw:
Bovenste zijn voor mij ook nieuw dus review komt nog. Denk dat die kaaskroketten ook wel erg lekker zijn. Het is alleen wel vrij prijzig helaas, ik was €4.49 kwijt voor 4 kroketen (die met kaas is 10 cent goedkoper zie ik).
Die garnalen kroketten heb ik laatst gegeten (gemaakt in de airfryer) en waren echt suuuuper lekker. Net als uit de frituur. En zaten echt stukjes garnaal in. 
Ja ik heb ook wel goede hoop dat ze lekker zijn, Van Dobben is normaal ook erg goed met snacks maken.
Die van AH zelf smaakt exact hetzelfde
Nou het smaakte gelukkig minder naar kont dan het rook. Ga het opmaken maar nooit meer kopen.
Ik las op insta wel hele slechte reviews 
Goed om te horen
Kaas of garnalenkroket?
Heb ik wel eens gedaan met een bonus storing, maar om je alvast uit die droom te helpen: Als er een storing is vindt AH het echt enorm niet hun probleem om daar geld voor terug te geven.