Ik denk ook opzich niet dat ik ze nogmaals ga halen eigenlijk zo lekker waren ze nou ook weer niet. Heb nu het gehakt en de burgers nog in de vriezer liggen.
Sorry iglo.
Vind die balletjes qua smaak best oké maar veeeeel te zompig
Vandaag deze popcorn tegengekomen in de AH, volgens mij is deze nieuw. Heel lekker zoet en goed bedekt met een laagje karamel!
Ohh lekker! Ik heb hem van de zomer in Oostenrijk gekocht
Dit is echt de favo van mijn moeder! Haal hem altijd in Duitsland, of bij Normal (die drogist). Echt fijn dat hij eindelijk na 2,5 jaar hier ook eens komt! Hadden ze ook die met pretzels erin?
Ja er is al de hele dag storing op de app en de website, ligt niet aan jou
Voor mij nieuw maar missch al heel lang in de schappen:
Bros krakende mousse. Viel zeker niet tegen!
Wel fijn zo’n “bite”
Ik wil mijn bestelling nog aanpassen, ik hoop dat het snel gefixt is want dat moet morgen voor 12.00. En ik had besteld voor het wc-papier maar dat kon ik pas vanaf morgen doen. Irritant. Gelukkig had ik wel de bonus al gecheckt op vrijdag.
Bij mij werkt de site wel… traag maargoed
Ja dat ga ik morgen dan maar even proberen.
Dit had ik ook, althans dat dacht ik. Toch naar de servicebalie gelopen, en toen bleek dat ik niet de houdbare alpro baroata gratis kreeg, maar degen uit de koeling
Er is sowieso een storing of iets mis met de app ofzo want ik heb al twee keer op zondag geen koopzegels gehad en bij de service balie kunnen ze dan op dat moment ook niet in het systeem. Ik ga vandaag chatten met ze want ik wil m’n zegels
Ja was idd die uit de koeling! Stond ook een andere prijs en inhoud bij. Denk niet dat ze dat expres doen trouwens, daar schieten ze echt niks mee op.
Ew ik heb die salami van appie die nieuwe op mn brood naar werk vandaag maar tijdens het smeren vanmorgen rook het echt al naar kont. En het voelde zo goor en plakkerig… ben heel benieuwd of ik het lust vanmiddag.
Waarom maken ze niet gewoon deze
Het rook naar kont hahaha wat erg.
Het smaakt ook naar kont. Niet te nassen. Grillworst en pate is tot nu toe het enige wat ok is.
Ik heb tot nu toe alleen die grillworst gegeten en ben daar wel enthousiast over. Die ga ik wel vaker halen
De boterhamworst vind ik zo vies. De ham is als Quorn. De filet is top
Ik wil je graag geloven en hoor alleen maar goeie dingen over de filet, maar in hoeverre komt die overeen met echte filet? Ik eet nog niet zolang vega dus alle vega filets stellen me teleur
Smaakt eigenlijk hetzelfde als gewone filet als je het mij vraagt