Ja echt hetzelfde, ik ben heel kieskeurig en filet was mn lievelings en ik ben echt heel tevreden
Oh ik vind de smaak van échte filet wel anders. Vind m smaken naar van die goedkopere en langer houdbare filet. Maar neemt niet weg dat ik dit wel echt lekker broodbeleg vind!
Door al die nieuwe AH vega producten kan ik mijn lievelings file van Smaeck niet meer vinden Nog meer mensen? Ben bang dat ze die eruit geknikkerd hebben
Ik kocht net dit:
Maar zag dit ook staan als nieuw:
Bovenste zijn voor mij ook nieuw dus review komt nog. Denk dat die kaaskroketten ook wel erg lekker zijn. Het is alleen wel vrij prijzig helaas, ik was €4.49 kwijt voor 4 kroketen (die met kaas is 10 cent goedkoper zie ik).
Die garnalen kroketten heb ik laatst gegeten (gemaakt in de airfryer) en waren echt suuuuper lekker. Net als uit de frituur. En zaten echt stukjes garnaal in.
Ja ik heb ook wel goede hoop dat ze lekker zijn, Van Dobben is normaal ook erg goed met snacks maken.
Die van AH zelf smaakt exact hetzelfde
Nou het smaakte gelukkig minder naar kont dan het rook. Ga het opmaken maar nooit meer kopen.
Ik las op insta wel hele slechte reviews
Goed om te horen
Kaas of garnalenkroket?
Heb ik wel eens gedaan met een bonus storing, maar om je alvast uit die droom te helpen: Als er een storing is vindt AH het echt enorm niet hun probleem om daar geld voor terug te geven.
Beide
Ik heb daardoor wel gratis producten keer gekregen
Oh ik heb wel eens gehad dat ik ging klagen bij de balie dat de korting er niet af was gegaan (#zobenik) en toen bleek dat ik zelf gewoon het verkeerde product had gepakt. Maar toen gaf ze me wel het geld omdat ze het vervelend vond dat het zo onduidelijk aangegeven stond (was wel duidelijk dat ik het een genante situatie vond denk ik). Ze wilde het ook niet terug aannemen toen ik zei dat het niet nodig was, dat verbaasde me toen ook.
Hier wel hoor, zelfscan heeft hier weleens storing vooral bij persoonlijke bonus en dan krijg ik gewoon verschil terug bij service balie. Soms vind ik wel de energie het te vragen en soms niet, het is een principe kwestie verder.
Ook als ik bij het gratis product de verkeerde pak (1L pak ipv halve liter dat soort stomme dingen) krijg ik product gratis al is het eigenlijk mijn eigen fout (of van hun bericht die te onduidelijk is).
Ja normaal idd wel, maar bij een bonussysteemstoring niet over het algemeen. Misschien had ik gewoon pech hoor, kan ook
Die met pretzels heb ik helaas nog niet gezien. Lijkt me ook super lekker!
Wow waar heb je die gekocht?