Koop dit niet… echt niet
1/10
Oh ik vond deze juist heel chill! Echt een hele goede vervanger voor een kruidenkaas. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik vond deze eigenlijk best wel lekker? Bijna al die varianten trouwens. Heb alleen de naturel nog niet gehad.
Ik ben dol op oatly, maar dit vond ik echt zo muf!!! Brrrr
Het ruikt wel lekker
Ik vond deze juist ook lekker, smaakt naar tzatziki
Haha ik vind deze ook heel lekker.
Is dat Snackdetectives? Daar zag ik hem in ieder geval, vandaar dat ik benieuwd was 
Haha ja klopt! Zij zal je vast kunnen antwoorden
Nee haha wilde ik wel maar dan zou ik m vandaag in mn eentje op moetwn eten🙈
Plus heeft zo af en toe echt hele leuke / lekkere dingen bij het gebak die niet op de site staan
Yes ik, al een tijdje geleden. Idee is goed, uitvoering minder. Ik vind er een vervelende nasmaak aan zitten die ik niet kan thuisbrengen. Ik koop ze niet opnieuw.
Even kijken of dit werkt, dit was mijn review:
Op een of andere manier werken die speculaas/chocolade dingen zelden, best apart.
T beste kun je gewoon een normaal speculaasje met een blokje chocola eten, dat is echt Goddelijk.
Ja inderdaad, hoe kan dat? Ik zou zeggen dat een gewone speculaas of speculoos in combinatie met goede chocolade moet werken. Zo moeilijk lijkt het niet.
Maar dit smaakt heel kunstmatig.
Ik denk dat die nepsmaak in de koek zat en niet in de chocolade, maar ik vond het echt niet lekker.
Misschien moet ik zelf eens gaan experimenteren met zelfgemaakte speculaas en Lindt-chocolade of zo.
Chocoladekruidnoten 
Ja, die zijn dan wel weer lekker!
Ik heb bij de Hema een speculoos chocolade letter gekocht en had er vet veel zin in want love alles van speculoos (en dan doel ik op die biscoff koekjes). Helaas was het een deceptie. Smaakt meer naar chocola met iets van kaneel of steranijs er doorheen? Niet echt m’n ding. Komt wel op hoor, maar zou ‘m niet nog eens kopen. 6/10 denk ik
Oooh hebben ze dit bij de lidl?? Ik vind dit heerlijk, dit haalde ik altijd bij de chocolatier 
Sowieso is gekristalliseerde gember zo lekker, ik haal ook wel eens een potje bij de toko maar de combinatie met donkere chocola is echt 
Ik moet snel naar de lidl