Deze miste ik ook al!! Ik hoop echt dat hij terugkomt.
Snackspert vond de kaaskroketten ook niet geweldig. Flauwe kaassmaak las ik. Ben wel heel benieuwd naar de garnalen!
Ik vond die kipfilet van de appie echt niet te nassen. Net rubber met een slijmerig laagje.
AH
Ik proefde niet echt veel garnaal ofzo maar verder wel prima kroketje, lekker krokant enz ook. Maar misschien dat ik net 1 had met wat minder garnaaltjes erin ofzo.
Ik heb de veggie mckroket gehad! Heb het origineel nooit gehad dus geen idee hoe erg het erop lijkt maar vond hem wel heel erg lekker. Alleen die saus vond ik niet zo, het smaakte echt zoals nagellak ruikt (weet niet of dat logisch klinkt ) dus dat vond ik wel jammer
ik heb beide kruidencremes gehad en de haverspread.
De kruidencremes hebben allebei een rare nasmaak, vind de plantaardige kruidencreme van de jumbo veel lekkerder. En de haverspread is prima, je moet 'm zelf op smaak brengen met kruiden.
Oh thanks ik ben het meest benieuwd naar de cashewspread en de rolletjes!!
Cashewspread jalapeño is mijn favo, lekker met tomaat (en spinazie of verse basilicum) of augurk etc. Hier standaard in de koelkast eigenlijk.
die vega filet op basis van melk vind ik wel een toppertje
Ik heb zo’n rolletje gehad en vond het erg lekker. Fijne structuur en goed kruidig, lekker op een toastje of cracker.
Oh ik vond deze juist heel chill! Echt een hele goede vervanger voor een kruidenkaas. Maar smaken verschillen natuurlijk.
Ik vond deze eigenlijk best wel lekker? Bijna al die varianten trouwens. Heb alleen de naturel nog niet gehad.
Ik ben dol op oatly, maar dit vond ik echt zo muf!!! Brrrr
Het ruikt wel lekker
Ik vond deze juist ook lekker, smaakt naar tzatziki
Haha ik vind deze ook heel lekker.