Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik vond dit echt juist de allervieste ooit hahaha. Hele rare zoete smaak joh. Ook buikpijn gehad daarna. Dat laatste is waarschijnlijk een reactie op een ingrediënt haha, maar ik was wel diep teleurgesteld.

Dankjewel, jullie hebben me weer een paar teleurstellingen bespaard. Deze koekjes, die speculoosletter van @Stateofmind en die Milka met speculaas waar het laatst over ging had ik allemaal zo kunnen kopen.

3 likes

Had jij ook een beetje bij die speculade dat het een beetje naar goedkope bitterkoekjes smaakte? Ik heb nog naar de ingrediënten gekeken, maar niks van amandelextract te zien dus zal wel aan mij liggen.

Ik vond het verder best een prima supermarktkoekje, bros en zoet, maar het kwam niet overeen met de verpakking. Geen lekkere kruidige speculaas met chocola.

1 like

Oeps, zie hierboven dus. Ik wil nu nog wel de appel kaneel proberen trouwens.

1 like

Het is al even geleden dat ik ze at, maar ik herinner me inderdaad een amandel-achtige smaak. Maar niet op een fijne manier. Het voldeed inderdaad niet aan de verwachtingen die ik had.

De appeltaartkoekjes vind ik wel lekker terwijl ik daar juist weinig van verwachtte. Die heb ik sindsdien nog een paar keer gekocht bij AH als ze in de bonus waren.

1 like

Ja, ik heb dus ook maar 2 koekjes gegeten en voor de mensen die mij kennen is dat ongekend.

1 like

Hahaha, dat ken ik. Als ik begin met koekjes eten, hou ik ook bijna niet meer op.
Ik moet bekennen dat ik ze wel allemaal gegeten heb (met dochter en man, maar de meeste nam ik).

Screenshot 2020-11-19 at 20.40.33

Deze heb ik laatst gekocht, maar die moet ik nog proberen. Met sprits kan in principe weinig fout gaan denk ik, maar na de speculade ben ik wel wat op mijn hoede.

3 likes

Wel heel vernieuwend! Hopelijk binnenkort ook naar Nederland :innocent:

1 like

Hebben jullie dit ook? Vorige week was hij al wel te zien op vrijdag :sweat_smile:

Ik kan mijn aanbiedingen al wel zien!

1 like

Ik kan mijn aanbiedingen ook al zien.

1 like

Huh wat raar, ik zie nog steeds niks. Is blijkbaar heel moeilijk om wat uit te zoeken :sweat_smile:

@Milkyway Bij mij kwam dit er vanzelf toen ik de app had geüpdatet! Heb je hem al op de nieuwste versie?

1 like

Nee dat heb ik echt gemist :see_no_evil:

De AH-app heeft de laatste tijd wel vaker problemen hoor! Vorige week zondag deed de app het de hele dag niet, en ook voor en na die tijd krijg ik regelmatig een boodschap als ‘we hebben technische problemen’ oid.

In vind die bonus box echt stom. Krijg helemaal geen aanbiedingen meer die passen bij mijn koopgedrag. Er staan meestal maar 1 of 2 leuke dingen tussen.

2 likes

Ik heb voor t eerst iets gratis, maar iets wat ik nooit ga consumeren. Van dat aquarius mineraal “water” waar 10 klonten suiker in zitten. Ik haal t wel op en geef t aan iemand die t wel wil, ik wil gratis vegaaa :stuck_out_tongue:

Lidl heeft nu voor de Mexico weken een vegan burger! Ik gok dat die andere dingen vegetarisch zijn maar kan er niet echt wat over vinden

5 likes

Je moet je bonuskaart registreren op naam, en dan activeren in de app op je telefoon. Dit is een aparte en tweede handeling. En dan krijg je een week later aanbiedingen.

1 like

Ik heb gisteren die pepper jack balls gehaald met dikke korting! Waren al afgeprijsd naar 1 euro en nog eens 30% korting met Lidl plus.

2 likes

Gisteren in de Lidl gekeken, maar ze waren er niet… zo jammer want het klinkt heerlijk. Woon je zelf in Duitsland/België? Of heb jij @LaPetiteRobeNoire ze al wel gespot?