Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik zag het bij @Bunnyslippers op haar story gisteren of eergisteren!

1 like

Is dat Snackdetectives? Daar zag ik hem in ieder geval, vandaar dat ik benieuwd was :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ja klopt! Zij zal je vast kunnen antwoorden

1 like

Slechte foto, bij de plus😇

7 likes

Nee haha wilde ik wel maar dan zou ik m vandaag in mn eentje op moetwn eten🙈

Plus heeft zo af en toe echt hele leuke / lekkere dingen bij het gebak die niet op de site staan

2 likes

Yes ik, al een tijdje geleden. Idee is goed, uitvoering minder. Ik vind er een vervelende nasmaak aan zitten die ik niet kan thuisbrengen. Ik koop ze niet opnieuw.

Even kijken of dit werkt, dit was mijn review:

2 likes

Op een of andere manier werken die speculaas/chocolade dingen zelden, best apart.
T beste kun je gewoon een normaal speculaasje met een blokje chocola eten, dat is echt Goddelijk.

1 like

Ja inderdaad, hoe kan dat? Ik zou zeggen dat een gewone speculaas of speculoos in combinatie met goede chocolade moet werken. Zo moeilijk lijkt het niet.
Maar dit smaakt heel kunstmatig. :woman_shrugging: Ik denk dat die nepsmaak in de koek zat en niet in de chocolade, maar ik vond het echt niet lekker.

Misschien moet ik zelf eens gaan experimenteren met zelfgemaakte speculaas en Lindt-chocolade of zo.

1 like

Chocoladekruidnoten :crossed_fingers:t2:

4 likes

Ja, die zijn dan wel weer lekker!

Ik weet niet of dit ook in de Lidl in Nederland is of nog komt. Maar het is echt super lekker. Het is een soort ingelegde beetje zachte superzoete gember met pure chocolade 9/10

12 likes

Ik heb bij de Hema een speculoos chocolade letter gekocht en had er vet veel zin in want love alles van speculoos (en dan doel ik op die biscoff koekjes). Helaas was het een deceptie. Smaakt meer naar chocola met iets van kaneel of steranijs er doorheen? Niet echt m’n ding. Komt wel op hoor, maar zou ‘m niet nog eens kopen. 6/10 denk ik

Oooh hebben ze dit bij de lidl?? Ik vind dit heerlijk, dit haalde ik altijd bij de chocolatier :yum:
Sowieso is gekristalliseerde gember zo lekker, ik haal ook wel eens een potje bij de toko maar de combinatie met donkere chocola is echt :ok_hand:
Ik moet snel naar de lidl

Ik vond dit echt juist de allervieste ooit hahaha. Hele rare zoete smaak joh. Ook buikpijn gehad daarna. Dat laatste is waarschijnlijk een reactie op een ingrediënt haha, maar ik was wel diep teleurgesteld.

Dankjewel, jullie hebben me weer een paar teleurstellingen bespaard. Deze koekjes, die speculoosletter van @Stateofmind en die Milka met speculaas waar het laatst over ging had ik allemaal zo kunnen kopen.

3 likes

Had jij ook een beetje bij die speculade dat het een beetje naar goedkope bitterkoekjes smaakte? Ik heb nog naar de ingrediënten gekeken, maar niks van amandelextract te zien dus zal wel aan mij liggen.

Ik vond het verder best een prima supermarktkoekje, bros en zoet, maar het kwam niet overeen met de verpakking. Geen lekkere kruidige speculaas met chocola.

1 like

Oeps, zie hierboven dus. Ik wil nu nog wel de appel kaneel proberen trouwens.

1 like

Het is al even geleden dat ik ze at, maar ik herinner me inderdaad een amandel-achtige smaak. Maar niet op een fijne manier. Het voldeed inderdaad niet aan de verwachtingen die ik had.

De appeltaartkoekjes vind ik wel lekker terwijl ik daar juist weinig van verwachtte. Die heb ik sindsdien nog een paar keer gekocht bij AH als ze in de bonus waren.

1 like

Ja, ik heb dus ook maar 2 koekjes gegeten en voor de mensen die mij kennen is dat ongekend.

1 like

Hahaha, dat ken ik. Als ik begin met koekjes eten, hou ik ook bijna niet meer op.
Ik moet bekennen dat ik ze wel allemaal gegeten heb (met dochter en man, maar de meeste nam ik).

Screenshot 2020-11-19 at 20.40.33

Deze heb ik laatst gekocht, maar die moet ik nog proberen. Met sprits kan in principe weinig fout gaan denk ik, maar na de speculade ben ik wel wat op mijn hoede.

3 likes