Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ja dat had ik hier dus ook :face_vomiting: dat is echt lang blijven hangen. Heb het roy donders pannetje met wasverzachter moeten inzetten

5 likes

Hallo Jumbo kerst staar online maar kan me niet voorstellen dat dit al het kerstassortiment is

Die koekjes staan niet online. Stom.

Ik zag ze trouwens vandaag ook bij de Jumbo!

1 like

Send help, ik heb mezelf geforuminfluenced

11 likes

Niet nieuw maar al tijdje laten liggen

4008577080704001Vuuv807000015_low2

Dit is gewoon chocolademousse (gekocht bij Coop)

Geen brownie en smaakte haast een beetje bitter (REWE)

Vond het tegenvallen, aardappelanders of krokante aardappelschijfjes zijn veel lekkerder

Ook van de albert heijn, heb dan toch liever pizza. Deze was wat taai

2 likes

5 likes

Doet mij denken aan vakanties in frankrijk! ben heel benieuwd :grin:

3 likes

Dit ziet er uit als iets van vroeger. Jaar of tien geleden ofzo verkochten ze dat toch ook?

Deze is echt smaakloos dus niet zo lekker. Zou dan eerder voor die van de lidl of vivera gaan

1 like

Vakantie in frankrijk flashbacks dit. Wij haalden altijd van die giga verpakkingen en die gingen er ook heel snel doorheen

2 likes

Grappig dit is echt favo hier thuis!! Vind de structuur heel goed met name

1 like

Deze is heerlijk! Al 5 keer ofzo nieuw gekocht. Met heksenkaas de eerste keer maar ook zonder zijn ze erg lekker

1 like

Oh thanks! Ik had ze al van de Aldi vandaan gehaald, vond ze heel lekker 9/10

1 like

7 likes

Ik ben echt fan van Crisp, bestel er altijd mn weekboodschappen! Idd sowieso de croissants, als je van mandarijnen houdt een kistje clementines (is wel 2,3 kg dus flink dooreten) echt elke mandarijn was lekker :heart_eyes: verder nog de zoute drop en ze hebben ook lekkere frisdranken. Sowieso vind ik alle producten heel goed van kwaliteit.

1 like

14 likes

Wooo hier word ik warm van. Heb je dit al geprobeerd?

2 likes

Wow zie ik daar een suitable voor vegetariërs :open_mouth: ik ben om, kijken of mijn aso ah het heeft

@plus dit zijn de dingen die vegetariërs willen!!!

1 like