Oh thanks! Ik had ze al van de Aldi vandaan gehaald, vond ze heel lekker 9/10
Ik ben echt fan van Crisp, bestel er altijd mn weekboodschappen! Idd sowieso de croissants, als je van mandarijnen houdt een kistje clementines (is wel 2,3 kg dus flink dooreten) echt elke mandarijn was lekker
verder nog de zoute drop en ze hebben ook lekkere frisdranken. Sowieso vind ik alle producten heel goed van kwaliteit.
Wooo hier word ik warm van. Heb je dit al geprobeerd?
Wow zie ik daar een suitable voor vegetariƫrs
ik ben om, kijken of mijn aso ah het heeft
@plus dit zijn de dingen die vegetariƫrs willen!!!
Ik kreeg hetzelfde gevoel
Nee, nog niet geprobeerd; ga morgen kijken of mijn AH het heeft!
Ik zag het trouwens ook online bij de Jumbo, dus mocht je AH het niet hebben is de Jumbo ook een optie. 
Heeft jouw Plus een beperkt assortiment?
Oh geen idee, maar ik heb wel het idee dat mijn supermarkten wat ouderwetser zijn qua assortiment. Weinig vega(n) enzo, nieuwe producten komen later. Of ik moet naar de andere kant van de stad willen fietsen en daar heb ik niet altijd tijd voor
Oh zo, dat heb ik ook hoor haha maar denk dan vaak dat het ligt aan het feit dat het oosten wat achterlooptš
Ik woon in het zuiden, ik denk dat de supermarkt bazen soms vergeten dat we ook nog Nederland zijn
voordeel is wel dat mijn ah best een groot Belgisch assortiment heeft dus aan lotus kom ik niks tekort
Carrefour heeft ook best een groot assortiment, maar dat is dan zeker wel weer ver?
En in het echte buitenland 
Liggen de sneeuwmannen tussen de andere kerstkoekjes enzo? Anders hebben mijn XL AH en de Jumbo ze gewoon niet

Bij mij liggen ze in zoān losstaand kartonnen schap met andere kerstkoekjes enzo. In de albert heijn dan
Bij mijn Jumbo ook!
Ik ben zo in de war en geĆÆntrigeerd door deze beschrijving
Na even googlen blijkt dit ook een heel oud merk te zijn haha, dus de naam heeft niks met kapjes te maken