Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik kreeg hetzelfde gevoel :grin: Nee, nog niet geprobeerd; ga morgen kijken of mijn AH het heeft!

Ik zag het trouwens ook online bij de Jumbo, dus mocht je AH het niet hebben is de Jumbo ook een optie. :grin:

1 like

Heeft jouw Plus een beperkt assortiment?

Oh geen idee, maar ik heb wel het idee dat mijn supermarkten wat ouderwetser zijn qua assortiment. Weinig vega(n) enzo, nieuwe producten komen later. Of ik moet naar de andere kant van de stad willen fietsen en daar heb ik niet altijd tijd voor

2 likes

Oh zo, dat heb ik ook hoor haha maar denk dan vaak dat het ligt aan het feit dat het oosten wat achterloopt🙈

1 like

Ik woon in het zuiden, ik denk dat de supermarkt bazen soms vergeten dat we ook nog Nederland zijn :sob: voordeel is wel dat mijn ah best een groot Belgisch assortiment heeft dus aan lotus kom ik niks tekort

1 like

Carrefour heeft ook best een groot assortiment, maar dat is dan zeker wel weer ver?

1 like

En in het echte buitenland :grimacing:

2 likes

Liggen de sneeuwmannen tussen de andere kerstkoekjes enzo? Anders hebben mijn XL AH en de Jumbo ze gewoon niet :sob: :sob:

Bij mij liggen ze in zo’n losstaand kartonnen schap met andere kerstkoekjes enzo. In de albert heijn dan

2 likes

Bij mijn Jumbo ook!

1 like

Krijg je dan ook een brood met meer “kapjes”? Daar deed “bums” mij wel aan denken :see_no_evil:

4 likes

Ik ben zo in de war en geïntrigeerd door deze beschrijving

6 likes

Na even googlen blijkt dit ook een heel oud merk te zijn haha, dus de naam heeft niks met kapjes te maken

2 likes

Dat lijkt me leuk, love kapjes :grin:

Oh jammer niet dus hahah

1 like

Hahaha dit is zoo 2020: een zak brood met alleen maar kapjes als sneetjes.

13 likes

Helaas :see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

Ondertussen heb ik geleerd dat het door het draaien langer vers zou moeten blijven, en dat het een heel brood is met twee kapjes maar vier heuveltjes (omdat er 4 blokken deeg in een blik gaan voor het bakken). Geen idee hoe die versheid werkt, vroeger was het marketing. Also, Bums brood was blijkbaar een namaak van King Corn brood (??? Wie kent dit nog), het eerste merk brood van Nederland. En Engelse mensen vonden bums brood heel grappig want kont brood, ookal heeft het helaas niet meer kontjes. Al lijkt de vorm wel een beetje op twee konten naast elkaar

Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen, ik hou van carbs

5 likes

Doet me denken aan Drentse kontjes :see_no_evil:

All you need is Carbs :raised_hands:

1 like

6 likes