Deze heb ik van de zomer al gehad. Echt vies lekkere tuna melt meegemaakt haha. Maar geen kaas te noemen (wel lekkerder dan het origineel).
Nog een nieuwe Vegan Ben & Jerry’s! Komt in het nieuwe jaar in de winkel.
Vegan Karamel Non-Dairy ijs met Fudge Chips, Graham Cracker Swirls & choco cookie Swirls
Ik vind die juist lekker!
Heel benieuwd wat je van die salami vindt. Als ik dat zie liggen denk ik elke keer; ben bang dat het niet te vreten is. Lidl had ook eens zo’n vega salami, zo smerig glibberig was dat… en dat mensen dan zeiden: nou echt waaaaanzinnig zo lekker ??
Die grillworst vind ik wel oke, absoluut geen grillworst qua smaak en textuur. Veel meer de smaak van gebraden gehakt, textuur deed mijn broertje denken aan leverworst 🥲
Ik vond de vegan salami juist het meest tegenvallen (heb dan veel liever de spaanse worst van DVS), al de rest vind ik heel lekker! Alleen die plakjes spek nog niet geprobeerd maar daar heb ik hier nog niets positief over gelezen.
Had hier eerder gelezen dat de salami ook niet in de smaak viel dus ik denk niet dat je er heel blij van gaat worden
Ik vond die vegan plakken spek wel… oke als je echt heel erg van de smaak van rook houdt want het smaakt naar pure liquid smoke. Het klopt ook dat heel je huis er van gaat stinken en ik vond het qua structuur ook heel snel uit elkaar vallen. Moeilijk om mee te werken en niet perse de stank waard.
Neeeeee niet de salami. Echt zum kotsen. . Heb m zelfs geprobeerd op een tosti en pizza, maar die penetrante smaak komt overal bovenuit.
Ik net ook die Vegan grill worst geproefd en vond het ook echt goor die structuur was heel vreemd en er zat ook een zurige smaak in ofzo.
Deze gaat, net als die Vegan spek vorige week, de prullenbak in… Echt zonde
Ja los van de smaak vind ik 'm ook heeel gek glad en sticky voelen. Jammer. Net trouwens nog de vegan ham gegeten en die vind ik top.
De salami smaakt naar kont en de grillworst vind ik heerlijk.
Dit is echt overpriced shit trouwens want het is gewoon pure chocola en 1 verpakking kost 3,75…
Dat is gewoon marketing. Maak het dan nog 2,75 vind ik want er zit niet eens een nootje of praline ofzo in.
Zit zelfs in die van de Lidl
Mij leek dit wel wat met een kruidig paneerlaagje, maar valt echt tegen. Smaakt naar van die muffe paprikachips in vormpjes die mijn oma altijd meenam.
Vind bij dit soort producten altijd wel jammer dat je er niet even een paar kan proberen je hebt gelijk een hele zak van 600 gram of meer
Volgens mij niet nieuw, maar wel nieuw hier in de winkel.
Echt een van de beste producten tot nu toe uit hun lijn. Lekker op smaak, niet droog en een lekker korstje als je t ff goed doorbakt (ik doe alles in de airfryer).
Jaa die zijn echt heel lekker!
Kunnen deze ook in de airfryer of blijven het dan van die bleke dingen?
Deze geprobeerd. Zou ‘m niet nog een keer kopen. Op zich wel lekker (want chocola) maar nogal een chemische zoete banaansmaak (wat te verwachten was I guess). 6/10
Dit vond ik ook inderdaad. Proef ook weinig caramel.
Heb gisteren de red velvet meegenomen. Misschien is die beter