Als je daar bang voor bent kun je een heel klein beetje olijfolie eroverheen sprenkelen, werkt voor heel veel producten die niet helemaal geschikt zijn voor airfryer
Ziet er wel leuk uit, nog nooit gezien!
Ah nee echt? Dat klinkt niet erg hoopvol nee. Had zo lekker kunnen zijn
Ja maar dat is wit toch? Met melk of puur leek me juist ook wel lekker
Gezien de concurrentie volgt de AH vast snel met een nieuwe lijn chocola🙈
Wow dit is beiden echt lekker. Vooral die carpaccio. Wow. Die gaat op het menu tijdens Kerst. Bij de Jumbo trouwens.
Waar smaakt die carpaccio naar? Hoe is de structuur?
Hebben ze echt de vleesvariant nagemaakt of zijn het bv bietenplakjes?
Oeh die salami heb ik ook besteld maar nog niet geprobeerd.
Het heeft ook meer een trekkerige structuur als carpaccio! Niet zo dradig, maar wel echt anders dan die glibberige plakjes. En het smaakt dus echt naar vleescarpaccio. Zeeeeker geen bietenplakjes of andere groentes.
Oh wauw lekker, deze ga ik ook proberen haha
Die wil ik wel proberen!
Ik vind de vegan salami van de AH ook niet lekker, het heeft idd een vreemde bijsmaak. Die van Veggi Deli (bij EkoPlaza te koop) is wel lekker vind ik! Op geroosterd brood met een beetje mosterd en augurk, mmm. (NB helaas niet vegan)
Dit moet ik proberen. Hoeveel zit er in zo’n pakje?
Ja dit is lekker, laatst in Duitsland gekocht voor €2.18.
Oh zie nu in NL is het een keer zo duur.
10 plakjes geloof ik!
Ik heb de vega filet gehaald van AH. 8,5/10, vind hem echt lekker! Proef wel dat het geen vlees is maar verder heerlijk.
Dit is echt ranzig…smaakt een beetje naar zo’n fullfill proteïne reep die ik uit nieuwsgierigheid heb geprobeerd. Net knutsellijm
Voor 50 cent bij de jumbo gekocht trouwens
Heeft iemand het vega frikandel broodje van de jumbo al op??
Ok ik weet al wat ik ga eten met kerst!
Ik vond die Van Dobben kaaskroketten trouwens wel lekker dus dit beloofd veel goeds