Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Oh ik was super enthousiast maar ik zie op de ingrediëntenlijst rundergelatine :sob: :sob:

Het kan toch verdomme ook wel zonder zou je moeten denken!

2 likes

Vega frikandelbroodje :scream:

Is helaas ook zo met die kaasbitterballen van old amsterdam. Snap het ook echt niet zo goed, door het gewoon vega te maken heb je een veel grotere doelgroep? Die zitten hier wel op te wachten.

2 likes

Ja stom he! Ik had ze ook in mijn vriezer liggen voor bezoek (eten geen rund) en zag het toen gelukkig nog op tijd.

Wel fijn om te lezen dat ze wel lekker zijn, mss dat ik ze dit weekend in de oven gooi.

Waar lagen deze in jouw supermarkt? Heb ze tot nu toe niet kunnen vinden, maar misschien kijk ik wel verkeerd.

Ik weet niet zeker of het nieuw is maar in ieder geval nieuw voor mij. Deze koekjes zijn echt te lekker :heart_eyes:
Van de Albert Heijn trouwens.

27 likes

1 like

Ik heb deze zelf nooit geprobeerd, maar ik ken wel mensen die ze hebben gemaakt en die vonden ze niet lekker.

Vind de voorkant van die oliebollen ook niet heel aantrekkelijk. Denk dat oliebollen uit de oven ook niet zo gauw op hetzelfde niveau zijn als die uit de olie.

1 like

Dit ziet er uit alsof je ze na afloop eerst nog een uur in een bakje olie moet leggen…

3 likes

Het leek mij ook al niks haha :sweat_smile:

Ja helemaal mee eens!

Ik hoop zo dat dit lekker is! Want dan wil ik ze oook

Klopt ze waren er vorig jaar ook, veel foto’s waarbij ze in de prullenbak beland zijn

1 like

Nee vies hoor, verkopen ze nu al een paar jaar maar niet kopen

Die Van Dobben kroketten zijn ook krokant? Althans hier uit de oven wel.

Groene bladerdeeg! Er zit spinazie doorheen. Ben benieuwd maar hij moet nog even in de oven.

16 likes

3 likes

Welke supermarkt heb je deze gevonden? Die koffie pudding is evht m’n favo, kan die alleen in Duitsland halen tot nu toe

1 like

Die koffie pudding heb ik toevallig gisteren ook gehaald in Duitsland!

En wil deze ook even tippen, zo lekker met tomaat!

1 like