Kan je gewoon nog naar duitsland dan?
De grenzen zijn gewoon open, dus je kunt naar Duitsland. Daar geldt wel hetzelfde als hier, alle niet essentiële winkels zijn gesloten.
Ik was er gisteravond en dat is een aanrader want het was super rustig. Was denk ik met 2/3 andere mensen in de hele supermarkt? Duitsers doen blijkbaar geen boodschappen 's avonds. Heb het in NL lang niet zo rustig meegemaakt.
Heb hier nog mee in mn handen gestaan, omdat de sneeuwmannen hier nergens te bekennen zijn. Ga deze toch maar meenemen als ik weer bij de AH ben!
Nou ja, je moet het zelf weten of je gaat, maar het is in principe gewoon code oranje. Dus enkel noodzakelijke reizen en de bedoeling dat je in thuisquarantaine gaat… Mss was het wel zo rustig omdat Duitsers naar de oproep geluisterd hebben om zoveel mogelijk thuis te blijven in hun afgeroepen strenge lockdown, niet om ruimte te maken voor funshoppende Nederlanders
Ik mis Duitsland ook, en de heerlijke snacks die ik nu mis, mja ga er niet dood van.
Ah kijk dat dacht ik al volgde alle maatregelen even niet meer. Al is het voor mij haast meer reizen om in NL boodschappen te doen dan in Duitsland (ik woon in het grensgebied.
Maar je hebt een goed punt idd
Hema ookworst smaakt naar play dough
Ik vond het wel qua looks en structuur uitzien als roze klei inderdaad
Zit er ook een crumble laag bij?
Ja! Er zit een klein zakje deegmix bij, had er wat vloeibare boter bij gedaan en dan 20 minuutjes in de oven. Enige wat ik jammer vind is dat je zelf moet zorgen voor het ovenschaaltje
Jaaa ik ben nu vet blij dat ik deze in m’n mandje heb zitten voor m’n bestelling morgen!
Haha ja same hier, komen zondag
Oeee dit ga ik proberen! Geweldig.
Ja echt lekker. Was ook nog een andere variant maar die was mij iets te tropisch. Zat kokos in het deeg
Bedankt voor de waarschuwing!
Ik heb deze net op, maar ik vind ze echt naar aardappelpuree smaken haha.
Wel krokant en ook wel lekker, maar echt aardappelpuree vibes als het op de vulling aankomt. Haast beetje van die oldschool kaassaus vibes van bloemkool.