Nieuwe vega filet americain van Jumbo huismerk vond ik best geslaagd
Dit is bij onze familie met kerst altijd een strijd. Iedereen slooft zich uit voor lekker eten maar iedereen wil het liefst die aardappelwafeltjes. Worden dan ook groots ingekocht.
Deze zijn echt lekker! Had ze gemaakt uit de oven en voor het eerst in m’n leven had ik knapperige zoete aardappelfriet
grand macarons
ik had de karamel-hazelnoot, vond hem erg lekker maar ook HEEL MACHTIG, niet per se macaron achtig, maar wel echt lekker
8,5/10
‘De ene kaassoufle is de andere ook niet’. Geweldige one-liner.
Vind zelf de potato pops van de lidl of de pommes duchesses van de plus nog lekkerder, maar deze zijn wel echt lekkerder dan de wafeltjes van de jumbo.
Iemand nog échte aardappelaanraders? (Geen zoete)
Chill deze komen straks binnen
Ik had deze (karamel/hazelnoot) ook! Vond hem echt heerlijk, zo lekker chewy ook ik hou heel erg van zoet dus voor mij was het niet te machtig haha, kan me voorstellen dat het voor anderen wel zo is. Ga hem zeker komende weken nog een keer halen!
Die zitten uiteraard ook in het frituur assortiment van ons kerstfeest. Vraag me ook wel eens af of we niet beter alleen die zooi en stoofperen kunnen maken want dat is altijd het populairste haha.
Een aardappelplankje
De aardappelkroketjes van aviko zijn nog altijd het lekkerste. Met truffelmajo
Aardappelbolletjes van Aviko ook zo veel gegeten als student
andere merken zijn echt niet te vergelijken, dus wel écht Aviko nemen
Dit was echt hemels, vooral als je hem al een tijdje hebt laten ontdooien en hij een beetje gesmolten is, echt 100/10
Jep, alleen aviko!
Als je deze lekker vindt, moet je de toffee-pecan roulade van de Lidl eens proberen. Hetzelfde idee, maar dan nog lekkerder, vind ik! Ze hebben hem niet het hele jaar, maar wel in deze periode!
Bedankt voor de tip!!