Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Vorig jaar waren er ook die reuze macarons met lychee en framboos geloof ik, lijken deze daar op?

Aha oké. Ik vond die juist lekker door de lychee. :sweat_smile: Deze toch ook maar eens proberen dan!

goede tip die carpaccio, doet me vaag beetje denken aan rookvlees

1 like

Heeft iemand deze al gezien?

Ik heb die kaaskroketjes al gegeten laatst. Vond ze lekker!

1 like

Ja, zowel de kaaskroketjes als de snackballetjes!

Kaaskroketten wel al paar maanden/ maand terug. Waren best lekker.

Snackballetjes zijn gewoon van dje kaaszoutjes gevuld met een crème. Die heb ik niet gekocht.

Het ging mij ook om de kaaskroketjes, het lijkt me erg lekker maar kan ze hier nergens vinden :frowning:
Nu wil ik ze des te meer vinden🙈

1 like

Ik weet niet zeker of dit nieuw is (was het voor mij wel) en het is zooooo lekker. :heart_eyes:

9 likes

Jaaa deze heb ik van de zomer ontdekt. Met ijsss :heart_eyes:
Mocht t na twee flessen even niet meer kopen want t ging te snel leeg hahaha

1 like

Ik vraag me echt af wat het verschil is met de gewone?

De kleur alleen al? :stuck_out_tongue:

Ja, het is eigenlijk een soort Baileys maar dan met Disaronno (amandellikeur) dus. Keertje aan mijn vader cadeau gedaan en die was best snel op haha.

1 like

Ohja dat vermoedde ik al maar zag het precies niet duidelijk op de verpakking. Denk dat ik die maar oversla dan, vind baileys ook altijd zo zwaar vallen…

Ja het is zoals @Bunnyslippers zegt een soort Baileys, maar ik vind het heel zacht en toegankelijk!

Zijn die kaaskroketjes vega of zit er weer stiekem rundergelei in

Ja dit vind ik ook! Vind m ook makkelijker wegdrinken dan licor 43 horchata, die vind ik iets “heftiger” ofzo? Maar een vriendin vindt dat weer precies andersom

2 likes

Ik weet het niet, helaas nog geen kunnen vinden!

Oh nomnom zag dit vandaag ineens liggen. Lekker hoor.

16 likes

Jumbo gemaild over de vega frikandel broodjes omdat ze ze bij ons niet hadden. Kreeg dit als reactie:
“Dit is een eigen inkoop die een Jumbo dan doet. Daar hebben wij helaas geen inzicht in.”

Vet balen

1 like

Zou je het niet bij ‘jouw’ Jumbo aan kunnen vragen. Ik dacht namelijk dat dat een van die 7 zekerheden is, die Jumbo heeft.