Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Jaa ik heb geen vaste jumbo… er is 1 vlakbij m’n werk waar ik soms heen ga als ik trek heb tijdens werk maar dat is echt 3 keer per jaar ofzo haha dus ze hoeven ze niet speciaal voor mij te bestellen.

Oh zo. Ja, dan is het misschien iets te veel van het goede om ze door hun te laten bestellen.

Ik was er dus laatst omdat ik iets was vergeten voor het avondeten, dacht ik van nou dan ga ik daar even langs en neem ik gelijk zo’n lekker broodje mee voor mezelf in de auto naar huis :sweat_smile: daarvoor zou ik het wel chill vinden als ze ze hadden, dan zou ik wel af en toe langs gaan denk ik :drooling_face:

1 like

Ik denk dat dat alleen opgaat voor assortiment dat ze via Jumbo inkopen. Als een Jumbo ondernemer zelf, dus buiten Jumbo om, assortiment inkoopt (gebeurt bij plus bijv ook veel) kunnen ze natuurlijk niet andere winkels ook ‘verplichten’ lokaal een leverancier te vinden waar ze dat product af kunnen nemen.

Ah zo. Nee, dat klinkt logisch. Maar op zich vragen kan altijd denk ik zo. Nee heb je en ja kan je krijgen. Misschien als ze meer verzoeken krijgen over bepaalde producten, dat ze die producten in het assortiment zullen opnemen.

Bij de Jumbo!

14 likes

Of ze nieuw zijn weet ik niet, maar ze liggen hier voor t eerst in de winkel. Ga ze morgen proeven.

3 likes

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt

Die liggen al een tijdje bij de onze, ook in kipvariant. Ik vind ze erg lekker!

Ik heb laatst de variant met kip getest van deze. Mocht van mij wel iets meer vulling in maar ze waren zeker lekker!

1 like

Heb er net 2 geproefd en vond er echt veel te weinig vulling inzitten, t was eigenlijk 1 hap deeg. Vond het niet vies maar ik koop het niet nog een keer. Wel geïnspireerd om het nu zelf een keer te maken.

14 likes

Oehh :smiling_face_with_three_hearts:
Jumbo aan de winkel te zien?

1 like

Kregen jullie van Jumbo ook een jaaroverzicht van je boodschappen? :joy:

Wat is hier special aan? Gewoon duo hebben ze toch al vrij lang?

1 like

Ja deze van Almhof ligt hier ook al wel anderhalf jaar in de schappen denk ik, ik vind die mousse (sof n) zo vlak

Wel een geniaal idee, daten met gelijkgestemde eters :rofl:

2 likes

Haha leuk! En, wat heb jij het meeste gekocht?
Hier de cola zero van m’n vriend :joy:

1 like

4 likes