Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Het is gelukkig niet super gedetailleerd. Welk product ik het meest heb gekocht, hoeveel keer ik mijn pasje heb gescand, hoeveel korting ik heb gekregen en hoeveel punten.

Wat een treurnis, ik heb comfort food nodig in januari.

3 likes

Ik ben ook niet zo van de goede voornemens😅

1 like

Klopt! :grin:

1 like

Oké, voor mij is het nieuw. Had deze nog niet eerder gezien. Weet dan dus niet of het er nu al heel lang is of niet.

Haha, zo ‘special edition’ is 'ie dus ook niet…

Waarom heb ik geen Lidl in de buurt :broken_heart:

1 like

I need it all behalve die skyrrella want die smaakt echt nergens naar en smelt ook niet

3 likes

6 likes

8 likes

Fris en zoet tegelijkertijd met een beetje bubbels. De kleur is ook echt mooi vol. 8/10

25 likes

Oh dit klinkt echt perfect voor een zomerse cocktail met een beetje gin erin :heart_eyes:

1 like

Hahaha wie dacht dat dit een goed idee was

4 likes

Gelukkig is het niet echt sushi😅

1 like

Heb als puber een tijdje in een winkel gewerkt met noten en tapas enzo en daar hadden we deze maar dan met een soort kaas vulling. Echt niet te vreten maar die dingen verkochten als een malle.

3 likes

Ik snap niet dat dit sushi genoemd wordt :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dit is idd net als die kaassnacks. Zitten vaak in die Aziatische snack/zoutjes mixen.

2 likes

Ahhh dit doet me denken aan mn omaatje. Die had ergens kaassushi gegeten en ze wilde heel graag dat we dat voor haar kochten en meenamen maar we hadden echt geen flauw idee wat kaassushi kon zijn. We dachten dat die meid gek geworden was, wisten wij veel dat het een zoutje was. Uiteindelijk wel gevonden en gekocht voor haar

4 likes

Echt heerlijk juist die kaassushi :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hoi! Ik lees al zo lang mee in dit topic, maar ik dacht ik vind het nu ook wel eens leuk om mee te posten!

Ik zag net op de site van de Apple nieuw maaltijdboxen. Culli? Wel eens gezien? Volgens mij een soort luxe variant van de verspakketten.

8 likes