Zou je toevallig nog een foto kunnen maken van de ingrediënten? Ik vind augurken chips super lekker, alleen ben veganistisch dus die van lays is off limits voor mij
aaah omg thank you! Dit is top
Ligt hier al een beste tijd in de winkel.
Ik dacht ook dat deze van kerst waren maar niet dus.
De stoofpeertjes waren echt heel lekker, en de biet carpaccio ook (alleen vond ik er te weinig geitenkaas bij zitten, maar dat had ik nog in huis).
De gegratineerde bloemkool vonden we ook lekker!
De haricots verts en het knolselderij torentje moeten we nog proberen.
En omdat ik dus dacht dat het een overgebleven kerst artikel was heb ik de biet carpaccio opnieuw gekocht vandaag. En als de stoofpeertjes er nog lagen had ik die ook meegenomen. De bloemkool niet omdat ik dacht die is easy zelf te maken zonder veel gedoe en dingen die overblijven, niet omdat ie niet lekker is.
Tot nu toe alle drie dingen die we hebben gegeten 9/10 yep would buy again
Jaaaaa vegan pickle chips 
Oh ja die zijn ook lekker 
Dit hebben ze hier ook al sinds juli volgens mij. Die frikandelbroodjes & saucijzenbroodjes waren een stuk minder lekker dan hun afgebakken broodjes 
Oh ik vind deze echt mega chill maar ken die van erhmann niet, als die nog beter is 
Imo:
Chocolade Ehrmann > chocolade melkunie
Caramel melkunie > caramel Ehrmann
Coffee Ehrmann >>>>> al het andere. Maar niet in nl te koop helaas
Ik ben benieuwd naar de producten van de lidl, als iemand ze vandaag al spot wil je dan een foto van het etiket van de chocolate cookie en de pindakaas maken?
Heeft iemand die vega mini snacks van de lidl uiteindelijk nog kunnen proeven? Ben er zelf helaas niet meer in de buurt geweest maar ben wel heel benieuwd of ze lekker zijn
Die met koffiesmaak kocht ik weleens bij de Hoogvliet. Ik zal de volgende keer eens kijken of ze hem nog in het assortiment hebben.
Ik woon in zuid Limburg zonder hoogvliet :’(
Ik vond ze prima, maar niet geweldig. De frikandel was vooral heel droog en niet lekker. De vega snacks van Mora zijn lekkerder.
Totaal niet aan gedacht dat de hoogvliet geen landelijke winkel is sorrrry 
Jammer weer haha, maar ik hoop wel dat er meer aandacht komt voor de vega frikandel/andere snacks. De bitterbal/kroket van mora en dvs is echt perfect dus daar hoef ik er niet meer van.
Ik heb deze wel eens bij de AH in de Makado zien staan.
Ik vind de salted caramel eigenlijk niet lekker dus ik ga de choc erhmann proberen. En zaterdag die van de lidl proberen te scoren