Of sorry ben ik nou heel dom en was dit gewoon van de kerst? Haha
Dit was van kerst!
Was van de kerst! Maar lag er bij mij wel nog. Had een paar dingetjes ervan gegeten en was erg lekker
Alleen die geur kan ik al niet aan Bij geen enkele collega waren ze favoriet haha, maar ze waren veruit één van de beste verkochte producten. Doe mij maar soja crackers, zoân lekkere overdosis aan zout
Dit was niet van Kerst, Culii is nieuw. Het Kerstassortiment heet Excellent.
âAH wijst erop dat Culii âhet hele jaar rond beschikbaarâ is, met âwisselende smaken van het seizoenâ.â
Haha oke, sorry ik kruip weer terug in mân âniet-reageren schulpâ
Zo nice dat ze nu ook in de winkel liggen! Ze waren al een tijdje beschikbaar bij bezorging, maar dat doe ik niet super vaak.
Oehhhhh ik wil verse frikandelbroodjes, of moet dit in het opbiechttopic?
Ik denk dat je vooral nog een paar uur geduld moet hebben tot de appie open gaat.
Deze gister gekocht (pickles), heb die van Layâs nog nooit gehad dus geen idee hoe het zou âmoetenâ smaken maar ik ben fan
Die van Lays is ook heel lekker!
Geen idee hoe lang de Lidl deze al in het assortiment heeft, maar ik heb ze pas voor het eerst gegeten. Ik vond ze heel lekker.
Zou je toevallig nog een foto kunnen maken van de ingrediënten? Ik vind augurken chips super lekker, alleen ben veganistisch dus die van lays is off limits voor mij
aaah omg thank you! Dit is top
Ligt hier al een beste tijd in de winkel.
Ik dacht ook dat deze van kerst waren maar niet dus.
De stoofpeertjes waren echt heel lekker, en de biet carpaccio ook (alleen vond ik er te weinig geitenkaas bij zitten, maar dat had ik nog in huis).
De gegratineerde bloemkool vonden we ook lekker!
De haricots verts en het knolselderij torentje moeten we nog proberen.
En omdat ik dus dacht dat het een overgebleven kerst artikel was heb ik de biet carpaccio opnieuw gekocht vandaag. En als de stoofpeertjes er nog lagen had ik die ook meegenomen. De bloemkool niet omdat ik dacht die is easy zelf te maken zonder veel gedoe en dingen die overblijven, niet omdat ie niet lekker is.
Tot nu toe alle drie dingen die we hebben gegeten 9/10 yep would buy again
Jaaaaa vegan pickle chips
Oh ja die zijn ook lekker
Dit hebben ze hier ook al sinds juli volgens mij. Die frikandelbroodjes & saucijzenbroodjes waren een stuk minder lekker dan hun afgebakken broodjes