Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Ik wil zo graag naar Duitsland boodschappen doen maar ugh pandemie

4 likes

Vandaag bij Lidl geweest maar beide lagen niet in de winkel. Heb alleen de toetjes en pannenkoekmix gezien.

1 like

Toch bedankt voor het kijken!

Zie nu dat Dirk ze ook in de aanbieding heeft voor 99 cent nu.

1 like

@eyimfihlo

Koekjes waren er nog niet of waren op maar moet morgen toch terug. Wil ze wel :sob:

2 likes

Super bedankt! :blush: Fijne lijst

Ik zag volgens mij ongeveer een week geleden voorbij komen dat meer mensen een mailtje hadden gekregen van Jumbo welke boodschappen ze in 2020 het meeste hebben gekocht. Tip: als je klikt op online weergeven staat er onderaan een code voor een gratis boodschappenpakket bij je online bestelling (pick-up of thuisbezorgen). Stelt niet heel veel voor volgens mij, maar zag iig kitkat pops , oreo crunchies en belvita biscuits op het plaatje

5 likes

Ik wilde net komen zeggen dat ik ze net ook bij de Jumbo zag staan, 4 smaken volgens mij.

Bah alle wintersmaken beginnen nu al plaats te maken voor veel waterijs, frisse marinades met citroen, veel te veel sla ipv andere groente, speculaas uit de winkels

1 like

Dat is toch normaal in januari (of beter gezegd na 5 december).

Hier in de buurt kan je dan nog in deze tijd vaak wel gevulde spevulaas kopen. Oké niet in de sint verpakking, maar wel koeken gevuld met speculaas.

Ik hou van bagels maar wil ze juist zo plain mogelijk. Met sesam wel favoriet omdat het een crunch geeft, maar ik wil chocopasta of zalm erop kunnen doen bij wijze van spreken dus daarom t liefst een neutrale bagel.
Wel benieuwd hiernaar, ga ze een keer proberen.

2 likes

Hoe chill. Ik zou die van heb proberen na te maken denk ik :rofl: dus creamcheese met zalm of bagel met avocadoo of met hummus en dukkah.

1 like

Deze heb ik gisteren gekocht en ik had totaal niet door dat ze van de B&B waren. Ik was vooral enthousiast dat ik ergens volkoren bagels kon kopen. Als ik ze gegeten heb zal ik laten weten of ze lekker zijn.

1 like

Niet een foto van vandaag🙈

Maar vond deze een beetje naar kipnuggets van de Mc Donalds smaken

Nu mis ik de vivera vis burger :sob:

2 likes

Ziet er niet erg appetijtelijk uit :scream:

1 like

Haha lijken net beschimmeld ofzo

Grappig dat “vis bites” naar kipnuggets smaken

3 likes

Dit komt door mijn camera haha🙈

Kon de afbeelding op de site niet meer vinden