Is er ook een ferrero chocoladereep, waar die tony’s reep dan op lijkt? Want het kan toch niet echt lijken op die ferrero rocher bolletjes met een hazelnoot erin?
Die andere dingen zijn toch gebaseerd op twix, kitkat en toblerone als ik de verpakkingen goed herken?
Oh waaauw! Helaas nog niet online beschikbaar. Te gek, de shade
De 3e op t plaatje is FR gebaseerd.
Ja dat had ik door, maar wordt daarmee dan dit bedoeld?
Want ik zie niet voor me hoe dit omgezet zou worden tot reep
Denk gewoon een reep met stukjes hazelnoot en praline/nutella achtige vulling. Verwacht niet veel bijzonders.
Ik wacht al jaren tot Tony’s een ‘zachte’ vulling als praline ofzo uitbrengt, maar gezien ze dat nog nooit hebben gedaan verwacht ik alleen hazelnoot ofzo.
Sowieso heeft Tony’s ook een nougat-reep die echt op Toblerone lijkt, is dat niet gewoon dezelfde in een andere wikkel?
Edit: overigens geef ik mijn man opdracht om alle 4 te kopen als hij ze morgen tegenkomt bij het boodschappen doen.
Ik zie nu bij Tony’s op Insta dat ze zeggen: ‘Maandag meer’, dus misschien ligt het niet overal in de winkel.
Ohja ik lees nu ook dat het omschreven wordt als ‘nutty crunch circles’ dus zal wel geen zachte vulling inzitten. Al deze repen lijken me exact hetzelfde als smaken die ze al hebben minus de vormgeving. Dit is puur marketing.
Zit er in de Twix reep dan ook geen koekje en/of karamel? Wat een teleurstelling zou dat zijn.
cookies and caramel is de omschrijving, maar er is volgens mij een normale Tony’s reep die ook stukjes koek en/of caramel heeft.
Mehhh maar toch ga ik ze proberen
Niet lekker.
Kei duur.
Proef alleen maar zoet zoet zoet nergens geen pistache te bekennen
En het zakje zit lang niet zo vol als op de foto
Zeg het niet gauw maar ik voel me echt afgezet
3/10
Maar ze hebben geen wafel-reep toch? Zoals KitKat?
En @Stateofmind, enlighten ons, wat zit er in de FR-reep?
Ik vind al die delicata paaseitjes tegenvallen, zo mier en mier zoet.
Over die Tony’s in ah’s;
Winkels kunnen bij opvragen aangeven of ze zo’n speciale display willen bestellen (zit meestal ook maximum op wat er landelijk beschikbaar is). Dus het kan heel erg verschillen qua type winkel waar er wel of niet een is. Afhankelijk of winkel dus een besteld heeft!
Groetjes ah insider
Ja ik zag ze vandaag! Bijna gekocht maar niet helemaal helaas
Oh ik vond deze vorig jaar héél lekker juist
Laat ik morgen weten! Na een Cinnabon en een stuk Tony’s toblerone heb ik vandaag al m’n suiker taks bereikt
Die ‘Twix’ is heel lekker