Nieuwe producten in de supermarkt #3 (Deel 1)

Niet nieuw, wel fijn. Soort van leverworst qua uiterlijk maar er in zit koekjesdeeg dat je in plakjes snijdt. Handig als je haast hebt, of geen zin om te lang in een hete keuken te staan. Lekkere koekjes!
Ik bak ze wel iets korter dan aangegeven zodat ze nog wat chewy zijn.

13 likes

Volgens mij niet heel nieuw, maar wel noemenswaardig :drooling_face: Ik heb ze gekocht bij de Jumbo trouwens.
De koekjes zijn beetje brokkelig, zoals een zandkoekje. Smaakt naar citroen, maar niet te erg of nep. Ik vind ze ook niet super zoet. Al met al vind ik dit hele lekkere koekjes 9/10

9 likes

Ik zit alle nieuwe behan dingen in m’n ah mandje te doen online.
Wat is jullie favoriete vegetarische of veganistische burger?

1 like

Ereburger van de vegetarische slager

1 like

Ik heb net de vegan pikante grillworst geproefd, maar vind hem maar mwah. Smaakt vooral naar paprika en is niet echt pikant. Vind de ‘normale’ vegan grillworst een stuk lekkerder!

1 like

Tijd om deze weer eens terug te zoeken! Vegetarisch eten - #3681 door Rilah

@colalight De Vegetarische Slager volgens de stemmen.

2 likes

Deze vond ik ook erg lekker! Idd niet te zoet.

2 likes

Alle seltzers zijn 1+1 bij de appie deze week

Iets anders: ik heb vandaag de citroen cornetto’s van Jumbo geprobeerd. Super lekker! Goede mix tussen citroenijs, roomijs en de chocola aan de binnenkant van het hoorntje. Er zit ook nog wat merengue op de bovenkant. 9/10. €1,99 voor 4 stuks

11 likes

Ja awesome! Deze heb ik vorige week ook gehad, maar wist niet dat ze nieuw waren want ik kom nooit bij de Jumbo. Vet lekker inderdaad.

1 like

Heb vandaag De Kuyper Fizzy Strawberry geprobeerd:

Iets te lang in de vriezer dus beetje slushpuppy achtig haha. Maar lekker! Net zo lekker als fizzy watermelon. Iets zuurder wel.

9/10

En mooie kleur :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

De ah is goed bezig met alle nieuwe vegan producten!

19 likes

Deze zijn ook echt lekker!!

2 likes

Hmm ik vond die bitterballen echt flauw!

1 like

Vandaag nog in de ah geweest maar helaas nog niet gezien. Hopelijk een goede vervanger voor die van de vegetarische slager. Die officieel niet in de oven kunnen.

Gek genoeg lijkt me dit super lekker. Nog niet geprobeerd maar wil me wel opofferen :grin:

2 likes

Ja eens, ik heb de bitterballen een tijdje geleden geproefd en hoopte op dezelfde kwaliteit als de Mora - Vegetarische Slager bitterballen maar vond deze echt een deceptie. Geen lekkere vulling, vond er een raar beetje weeïg smaakje aan zitten. Jammer want mijn AH heeft die andere niet maar ondanks mijn liefde voor bitterballen koop ik deze zeker niet nog eens.

1 like

Moet me echt inhouden niet nu direct naar de jumbo te gaan om dit te vinden, wat een droom

2 likes

Ha dit is vast geïnspireerd op Duitsers @kali

1 like

Ik vind gewone Heksenkaas ook al best zoet

1 like

Ja klopt, maar deze nog meer vond ik

1 like