Wil je laten weten wat erin zat? Ben echt benieuwd!
Ik vind die chocolade echt vies. Beetje rare nasmaak!
Onze appie doet weer eens niet mee… echt, het is zo’n suffe dorpssuper zo.
Eind deze maand doen alle winkels mee
Wellicht een idee om de posts over de (inhoud van) overblijvers samen te voegen bij het TGTG topic? @moderators
Simpelweg omdat het bij dat concept past en dit topic bedoeld was om nieuwe producten te delen. Wil niet zeggen dat ik het niet leuk vind? Integendeel! (Hoop dat mijn AH snel aansluit!)
Als nieuw product kan het blijven staan. Lijstjes met wat erin zit, graag in het Too good to go topic. Die topictitel is aangepast.
Deze smaak of alles van Hands off?
Die nieuwe magnum almond remix heb ik helaas deze week ontdekt. Het ijs smaakt naar de binnenkant van kinderbueno en wil er eigenlijk nu gewoon even 10 eten
Ik vind tot nu toe alle veganistische chocoladedingen van Hands Off beetje mislukt qua smaak haha.
Ik vind de caramel seasalt wel lekker😊 maar die bites bijv niet, echt te suikerig
Maar ik houd niet van Oreo dus de nieuwe ga ik denk ik ook niet proberen
Koop je die bij ekoplaza?
Geen idee! Als dat een biowinkel is, dan zal je het daar inderdaad moeten vinden haha.
AH heeft sinds kort een triangel croissant. Is erg lekker!
Kan er geen foto van vinden op de website en heb de mijne net opgegeten, maar ze zijn te vinden bij de verse broodjes.
Deze zijn niet echt nieuw. Het zijn echt wannabe Aussie Tim Tams (die zijn lekkerder). Deze zijn alsnog vet lekker! Moet mn best doen om niet hele hele pak op te eten. 9/10
En nieuwe Napoleons. Nog niet geproefd.
Edit: hahahah die spelfout op de zak Napoleons
Ik zie het niet.
Er staat tequila sunrice ipv sunrise hahaha