Too Good To Go / Overblijvers

Ik heb voor de 2de keer in mijn leven een box besteld. 1ste keer was best lang geleden bij een supermarkt maar dit keer bij backwerk. Erg benieuwd wat ik krijg. :slight_smile: Normaal ben ik altijd te laat om 1 te scoren bij zoiets maar toen ik gisteren keek stond er ineens nog 1 open dus tja ik moest wel haha. Kan om half 5 ophalen.

3 likes

Ik ben tevreden. :ok_hand:t2::drooling_face:
20220810-165039

23 likes

Ook nog een bak witte druiven maar die heeft mijn kind al in beslag genomen.

19 likes

In Berlijn is er blijkbaar ook TGTG (en veel meer keus dan alleen de plaatselijke bakker thuis of een Lidl box haha) dus hier om de hoek wat opgehaald.

26 likes

Ik ging net langs bij de Turkse bakker en kreeg letterlijk alles mee wat over was :smiling_face_with_tear:

Ik schat 6 stokbroden, vier Turkse broden, tas met harde broodjes, koffiebroodjes, en nog aantal gewoon brood. Heb net al wat aan buren uitgedeeld en mijn vriend neemt wat mee voor hem en zijn buurman maar ik ga zo ook maar fb aanslingeren om het een en ander weg te geven.

(Zit ook wat van de supermarkt tussen maar dat was voornamelijk vlees en magnetron maaltijden)

42 likes

Ik had een bakkerij overblijver vandaag gehaald. Er zat in:
2 donuts, gevuld met hazelnoot
1 vega frikadellen broodjes
Een doosje met 3 rocky roads brownies
4 muesli bollen
1 red velvet muffin
2 kaasbroodjes

En de bakkerij was maar 2.95!

43 likes

Ik had met de vega overblijver:

  • ah vega grill worst
  • ah vega filet Americain
  • jonge veldsla
  • 250gr witte druiven
  • liefde & passie mini afbakbroodjes
  • berliner bollen uit de bakkerij
  • linze stukje uit de bakkerij
37 likes

Ik wilde de vega (van de AH overblijvers) ook gaan reserveren, maar toen zag ik dat ze er ook vis en schaaldieren in kunnen doen, dat vind ik echt raar. Dus ik dacht ik wacht nog even af of dat vaak gebeurt

2 likes

Oh wat raar zeg, goed om te weten wel…

2 likes

Waar zag je dat? Zou wel heel raar zijn indd!

3 likes

Is dat niet gewoon een algemene allergie tekst? Het staat namelijk ook bij bakkerij overblijvers, en volgens mij heeft AH daar geen enkel product met schaaldieren. Of zag je het ergens anders staan?

12 likes

Vond het al zo raar als dat echt bewust zo zou zijn.
Dit is gewoon iets waar je mee moet leven als je veganistisch bent.
Goed dat ze het vermelden want dan kan je ervoor kiezen om dus niet zo’n box te nemen.

1 like

Aah, nee dat was inderdaad die tekst! Bij mij was er alleen die vega, dus bij de bakkerij kon ik niet kijken. Dus dan zou het wel algemeen zijn gelukkig, vond het al zo raar

3 likes

Weet iemand hoe laat de boxen in de app komen?

5 likes

Ik heb er net 2 (vegetarisch en bakkerij, zal posten wat erin zat) gereserveerd en alle Albert Heijns in m’n lijst hadden overblijvers, dus het lijkt ergens in de nacht te gebeuren.

5 likes

Zojuist een verrassing & bakkerij overblijver gereserveerd, ik ben benieuwd!

4 likes

Ik ook net een verrassingsdinges bij AH gereserveerd!

2 likes

Ik heb ook een vega en bakkerij overblijver gereserveerd! Ben ontzettend benieuwd

Zijn dat niet de openingstijden?

Bij mij in de buurt leek maar 1 AH boxen te hebben dus ik wacht wel even tot die hier om de hoek er een keer een paar heeft! Ben benieuwd naar de vegabox.

1 like

Volgens mij wisselt het per winkel. Mijn AH had toen ik vanochtend keek niks en nu opeens wel. Ik heb een bakkerij en vegabox gereserveerd.