Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ben benieuwd wat jij ervan vind, ik vond het heel waterig. Vond die mama’s lekkerder.

3 likes

Mama’s heeft geen tikka massala? Bedoel je misschien kip madras? Die heb ik een aantal maanden geleden geprobeerd die vond ik wel redelijk!

1 like

Die groene Melona ijsjes zijn al gruwelijk lekker, maar deze zijn misschien nog wel beter :heart::heart::heart:

Bij AH!

15 likes

Oeh deze vind ik heeeell lekker, ken ze alleen los uit de toko dus hoop dat ze ze bij mijn AH ook gaan verkopen!

5 likes

Bijzondere combinatie aan smaken vind ik, cola is echt waterijs, het stukje aardbeien ijs lijkt iets romig of zachter en het vanille ijs is echt room ijs. Enige nadeel is dat het vanille ijs onderaan dus sneller smelt en hierdoor over je handen kan gaan.

Eerlijk gezegd vond ik deze niet zo bijzonder. In het ijs zelf proefde ik niet een cookies smaak, de stukjes in de chocolade zijn wel lekker
Door de ronde vorm breekt er soms een groter stuk chocolade af en valt dit gewoon, dus lastiger eten dan een magnumvorm. Ik ga dan liever voor magnum cookies en cream

2 likes

Het smaakt prima maar het is gewoon een raar formaat, by far geen ‘kleine croissant’ maar echt een micro

21 likes

image
deze wil ik :heart_eyes:
jumbo heeft ook heel veel nieuwe en bijzondere smaken, sommige klinken goed, anders heb ik mijn twijfels bij

15 likes

Ik heb deze op maar dan van Cadbury, maar haalt bij lange na niet bij die crème versie van Lotus zelf. Wou dat ze dat hadden gedaan.

1 like

Dan valt het tegen denk ik, want de chocolade van cadbury vind ik vaak nog lekkerder dan die van milka

2 likes

image
Heeeel lekker! 9/10. Beschuit met muisjes, maar dan beter!

7 likes

Heeft iemand al een van de nieuwe chocolade repen van jumbo geprobeerd? 18 smaken en vanaf woensdag-25%

1 like

Toevallig heb ik gister de witte reep met koffie en speculoos gekocht. Vond hem lekker! 8/10

3 likes

Als je van hazelnoot houd is deze echt lekker!

5 likes

Zijn er vast al een tijdje, maar ik vind ze heerlijk. Onder de room zit ook een pistache laag, love it

10 likes

Voor m’n lactose intolerante man op zoek gegaan naar een alternatief voor de vegan Cornetto’s die bij AH uit het assortiment gehaald zijn. De brownie is echt heel lekker romig, de mango is precies wat op de verpakking staat. Beide zijn er in meerdere smaken, die willen we ook snel proberen.

8 likes

Van dat brownie merk is de strawberry cheesecake echt mijn aller favo! En ik ben niet lactose intolerant of iets, maar ik vind die echt heel lekker!

4 likes

Ze hebben ze nog wel bij de jumbo!
Welke lactosevrije ik nog lekker vind zijn magnum blueberry cookie en de 99% fruit ijsjes van het AH merk zelf

3 likes

Oh die strawberry cheesecake vond ik juist echt zo saai en zelfs niet eens echt lekker? Vond het meer gezond a la havermout proeven dan cheesecake haha

Oh hahah smaken verschillen blijkt maar weer :sweat_smile:.
Terwijl ik geen persoon ben van oe lekker chocolade mousse en dat het dan een mousse van avocado, dadel en cacao is ofzo. Hoe meer suikers en vet hoe beter vaak voor mijn smaak :joy:

3 likes

Love deze

7 likes