Gatverdame. Voor 150 kcal en 10 gram eiwit kan ik echt 20 dingen bedenken die ik liever eet
De nieuwe crÚme brûlée croissant van de AH vind ik erg lekker! Zit custard in en wat suiker op de bovenkant.
Ja ik vind deze dus ook echt heel vies! Ik las best wel positieve dingen erover en het zou een ideaal tussendoortje zijn maar het is niet te hachelen.
Zoals een ei
Wat een waanzin
Ik heb dat hamburgerbroodje geprobeerd van de AH waar Snackspert het over had in zijn video. Vond het serieus lekker! Echt niet verwacht, maar zou deze zeker vaker kopen en vond het eigenlijk lekkerder dan bijvoorbeeld een saucijzenbroodje of frikandelbroodje.
Hahahahahah ja letterlijk
O wat erg dit soort scams
Oh echt? Het deeg leek mij super droog op de filmpjes maar dat valt dus mee?
Ja same, ik dacht eerst dat het een 1 april grap was haha. Ik vond de saus er ook echt lekker bij
Haha ja ik vond het een soort nog compactere versie van een McDonaldâs hamburger maar dan met genoeg saus. Maar niet heel droog eigenlijk!
De mango versie is nog erger. Voordeel van dat ie zo vies is is dat je de komende tijd ook geen trek meer hebt want alle eetlust vergaat je na het eten van zoân reep. Bleh!
Ik zag ze gisteren liggen maar gewoon bij het brood en niet in koeling ofzo? Dat vond ik beetje eng
Waarom eng? Is toch met frikandelbroodjes en saucijzenbroodjes ook zo?
Ja dat bedacht ik me ook, maar ik krijg het niet recht in mijn hoofd maar je hebt zeker gelijk
Op dat filmpje ziet het er echt onsmakelijk uit maar ben nu wel benieuwd.
Ze hebben vanaf morgen volgens mij ook allemaal nieuwe paasproducten.
- Ze hebben morgen roomboter croissantbrood. Dus gewoon een heel brood van croissant.
Ze hebben echt een stuk of 10 croissant variaties
Ook een new york roll, een ronde croissant met chocolade vulling
En pistache cruffins
Croissant stol
Croissant pretzels
Deze lijken me allemaal nog best lekker
Ja mij ook! Maar die croissant stol kan ik me dus echt niks bij voorstellen. Wordt toch heel plakkerig door die stuctuur van een croissant.
De lidl heeft volgens mij ook vaak veel nieuwe paasproducten. Ik moet echt vaker naar de lidl gaan.
Heeft iemand toevallig ook al het kipnugget broodje gehad?
Mijn vriend, heb hem even om een recensie gevraagd: het broodje is oke voor wat het is, maar te veel bladerdeeg voor de hoeveelheid kipnuggets. Smaak niet heel bijzonder, er zit een zoetzuurachtige saus op maar die is niet heel aanwezig
Ik vond het hamburgerbroodje ook écht goed!! Opgewarmd komt hij heel dichtbij de smaak van die van de Mac
Vond het kipnuggetbroodje heel mweh. Zat echt heel weinig smaak aan dus ga hem zeker niet opnieuw kopen.
Het hamburgerbroodje vond ik wel echt verrassend lekker. Dacht dat het echt vies zou zijn, maar ik was echt positief verrast.
De creme brulee croissant heb ik een hapje van mijn vriend geproefd. Ik ben normaal niet zoân fan van creme brulee, maar deze vond ik erg lekker.