Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik mis die frambozen vanille 🄹

2 likes

Heel lekker! Jammer dat ze deze smaak niet in het groot verkopen.

12032025_1741779186740_1741779191378_8719214811556_1

4 likes

IMG_1318

Niet te hachelen. Smaakt naar muffe haver met verbrande koffiesmaak. Ik kreeg slechts een slok weg

1 like

ben hier nu al zo vaak ingetrapt met dit soort producten, zo’n goeie verpakking en dan smaakt het naar karton

4 likes

Het is dat die in de bonus was, anders had ik het niet gekocht. Tot nu toe heb ik geen goede havermelkkoffie in de supermarkt gevonden. Smaakt allemaal muf

5 likes

Waar koop je deze? Kan hem niet vinden bij de Appie/Plus namelijk…

Is alleen bij de Jumbo te koop momenteel

1 like

Ah okay thanks, ga ik daar kijken!

3 likes

Ik zag gisteren deze in de winkel staan. Heb 'm meegenomen, want het gefotoshopte fruit zag er zo lekker uit.

7 likes

Dit bestaat toch al honderd jaar

4 likes

Dubbeldrank ja, deze smaak niet

1 like

Oh okee my bad!

2 likes

Nog te zuipen?

4 likes

ik zag dit bij de jumbo, heeft iemand het wel eens gegeten?

2 likes

Niet deze specifiek maar perzik ringen en dat was echt een pijnlijke realisatie dat ik oud ben. Want vies en ik snap het idee niet

ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lijkt me alleen maar heel droog en niet lekker crispy maar kartonnig droog? maar ben er wel al 2 weken aan aan het denken uit nieuwsgierigheid dus mss moet ik het maar gewoon halen

En keihard is het…

2 likes

Niet deze, maar die groene appelringen lagen laatst bij de Kruidvat. Het voelde echt heel raaaaar om te eten.

4 likes

Het is heel crispy. En qua structuur was het een soort nibb it / spinner achtig iets

1 like

hmm lekker voor chips maar raar voor snoep