Ah okay thanks, ga ik daar kijken!
Ik zag gisteren deze in de winkel staan. Heb 'm meegenomen, want het gefotoshopte fruit zag er zo lekker uit.
Dit bestaat toch al honderd jaar
Dubbeldrank ja, deze smaak niet
Oh okee my bad!
Nog te zuipen?
Niet deze specifiek maar perzik ringen en dat was echt een pijnlijke realisatie dat ik oud ben. Want vies en ik snap het idee niet
ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lijkt me alleen maar heel droog en niet lekker crispy maar kartonnig droog? maar ben er wel al 2 weken aan aan het denken uit nieuwsgierigheid dus mss moet ik het maar gewoon halen
En keihard is hetâŠ
Niet deze, maar die groene appelringen lagen laatst bij de Kruidvat. Het voelde echt heel raaaaar om te eten.
Het is heel crispy. En qua structuur was het een soort nibb it / spinner achtig iets
hmm lekker voor chips maar raar voor snoep
Ja die vond ik ook lekker! Speculoos moet ik nog proberen.
Die heb ik laatst geinhaleerd- top combi.
Is het ook!
Is hij gevuld?
Edit: gevonden online. Met een hele hoop andere nieuwe donuts
Ik had net de crÚme brûlée croissant gehad van de AH. Prima te eten, maar voor de prijs wel saai. Ik had meer vulling verwacht.
Ja ik, die van mij was wel roze trouwens, maar zal vast hetzelfde smaken. Ik vond het dus verrassend lekker?! Had ik niet verwacht. Het rook wel intens naar zure mat en het smaakte er ook wel naar (niet mega zuur trouwens), maar gek genoeg paste het wel bij de donutstructuur.