Ik mis die frambozen vanille š„¹
Heel lekker! Jammer dat ze deze smaak niet in het groot verkopen.
Niet te hachelen. Smaakt naar muffe haver met verbrande koffiesmaak. Ik kreeg slechts een slok weg
ben hier nu al zo vaak ingetrapt met dit soort producten, zoān goeie verpakking en dan smaakt het naar karton
Het is dat die in de bonus was, anders had ik het niet gekocht. Tot nu toe heb ik geen goede havermelkkoffie in de supermarkt gevonden. Smaakt allemaal muf
Waar koop je deze? Kan hem niet vinden bij de Appie/Plus namelijkā¦
Is alleen bij de Jumbo te koop momenteel
Ah okay thanks, ga ik daar kijken!
Ik zag gisteren deze in de winkel staan. Heb 'm meegenomen, want het gefotoshopte fruit zag er zo lekker uit.
Dit bestaat toch al honderd jaar
Dubbeldrank ja, deze smaak niet
Oh okee my bad!
Nog te zuipen?
Niet deze specifiek maar perzik ringen en dat was echt een pijnlijke realisatie dat ik oud ben. Want vies en ik snap het idee niet
ik probeer me er iets bij voor te stellen maar het lijkt me alleen maar heel droog en niet lekker crispy maar kartonnig droog? maar ben er wel al 2 weken aan aan het denken uit nieuwsgierigheid dus mss moet ik het maar gewoon halen
En keihard is hetā¦
Niet deze, maar die groene appelringen lagen laatst bij de Kruidvat. Het voelde echt heel raaaaar om te eten.
Het is heel crispy. En qua structuur was het een soort nibb it / spinner achtig iets
hmm lekker voor chips maar raar voor snoep