Nieuwe producten in de supermarkt #5

100 gram toch? Ik vind t juist wel chill omdat die zal altijd op gaat… Maar ja dan is de verpakking ook relatief veel idd. Stom hè. Hoe zou jij 100 gr duurzamer verpakken? Kleiner zakje ofzo?

2 likes

Iemand al van delicata de witte chocola coffee toffee op? Zijn vanaf morgen 2e halve prijs

2 likes

100 gram inderdaad. Dat hoort in een klein zakje en kan bijna tussen de snickers en m&m zakjes bij de kassa liggen qua inhoud haha.

Maargoed de inhoud is natuurlijk vooral zo karig omdat met een normalere inhoud de prijs niet meer verkoopbaar is in een supermarkt. Want dit zakje kost normaal iets van 5euro dacht ik? Niemand gaat natuurlijk in de supermarkt een zakje chocolade cashews kopen voor 10 a 15euro. Dus volgensmij wordt er gewoon gekeken naar welke prijscategorie is verkoopbaar en zo wordt dan bepaald welke inhoud het krijgt. En dat gaat dus tegen mijn principe in want het heeft uiteraard nog steeds dezelfde belachelijk dure prijs :joy: en dan zit het in een verpakking waar vaak 3 a 4 keer dezelfde inhoud in had gepast. :sweat_smile:

2 likes

Oh my god ik heb dit gemist en ik had vorige maand voor een verre reis hetzelfde idee gehaald maar dan met macadamias en dat was zoooooo lekker.

1 like

Ja maar vond hem niet zo lekker, veel te zoet

4 likes

Het is mijn persoonlijke missie om alle nieuwe gevulde repen van de AH uit te proberen, maar omdat ik veel chocola heb gekregen heb ik alleen deze meegenomen.
Maar damn, wat een goede reep. Dikke chocola, goede hoeveelheid vulling en een hele lekkere crunch. 9/10

22 likes

Wow ik zie opeens dit. Lijkt me helemaal niks, maar tegelijk heel benieuwd

2 likes

@Daelyss Als je kerstmenu nog niet helemaal rond is.

5 likes

Komt hier niet binnen eh hahaha. Dessert wordt witte chocolade olijfolie met framboos en pistache op 23/12 en 25e is tiramisu

13 likes

Ik wil dit :drooling_face:

3 likes

Aaaah gadverdamme

5 likes

Ik laat je weten of het lekker was.

3 likes

Gatverdamme, ik vind dit dus echt zo’n voorbeeld van wat ze op 1 april voor de grap kunnen uitbrengen.

4 likes

Sophie Ousri heeft deze getest en het stelde kennelijk teleur. Ik vind dit echt zo’n combinatie waar Italianen zich terecht van zouden omkeren in hun graf.

1 like

Niet dat het mij lekker lijkt, maar Sophie Ousri vindt alles vies wat ze test :joy:

2 likes

Ligt het al in elke supermarkt? Ik heb best veel ah’s dichtbij. Waaronder ook een ah xl denk maar 1.5 km. Voor de grap wil ik het wel uitproberen. Want wie weet is het ineens toch geweldig en ik ga sowieso naar dat wijkwinkelcentrum dit weekend. Oneh het is 2.2 km. Nouja.

2 likes

Ik weet niet of je de ah app hebt, maar als je daarin het product opzoekt en iets naar beneden scrollt kun je zien of het product in jouw appie te verkrijgen is!

4 likes

Ja nou mn binnenstad ah waar allemaal (internationale) studenten, dagjesmensen en halve toeristen mensen zijn denk ik niet.
Hahah, ik heb gekeken, er staat “te koop in mijn winkel”.
Ik wil hem wel kopen maar ik ga hem vanavond nog niet proberen.

4 likes

Omg ik zie dat niet? Waar??

1 like

Ik heb deze laatst gehad. Was niet vies. Best lekker zelfs. Smaakte ook echt wel naar tiramisu. Je moet alleen wel van warme tiramisu houden maar misschien heb ik een afwijkende smaak :woman_shrugging:

3 likes