Nieuwe producten in de supermarkt #5

Jaa was ook mijn fav 🥹🥹

3 likes

Deze vind ik tegenvallen. Ik proef nauwelijks matcha. Smaakt eigenlijk naar een gewone witte reep met aardbei

1 like

Ik vind deze crispy chili oil van Trouble & Spice echt zo lekker! Veel lekkerder dan Loa Gan Ma/Old Mother vind ik. Deze is veel smaakvoller vind ik.

Oja, het is niet per se een nieuw product maar voor mij wel nieuw dat het ook te koop is bij de Jumbo. Door Emma de Thouars wilde ik het graag proberen, maar had geen zin in bestellen. En nu vond ik het bij de Jumbo! Ze hebben ook nog twee andere smaken, die heb ik nog niet geprobeerd.

5 likes

Jaa, zij stond hier vroeger ook op de Oogstmarkt. Ze verkopen daar nog een andere variant.

7 likes

Oh wat leuk!

1 like

Ja op haar site heeft ze nog veel meer smaken. De Turkse, Mexicaanse en “pizza” smaken zijn allemaal aanraders

6 likes

Ik zag het inderdaad! Nu ik het eerst gewoon via de supermarkt kon proberen ben ik om haha. Misschien bestel ik als deze op is wel meerdere smaken. Ik zag dat je met de code EMMA 10% korting krijgt.

2 likes

Zou normaal nooit deze smaak kiezen want vind ik echt zo’n saaie pabo smaak. Maar hij is dus eigenlijk echt fucking heerlijk.

Koekje is heel hard en krokant en de caramel heel zacht

27 likes

Hahaha wat een specifieke omschrijving

16 likes

Oh wat leuk dat ze nu bij de supermarkt ligt! Ze heeft ook een Italiaanse versie, die is gemaakt met olijfolie ipv zonnebloemolie en die is ook heel lekker om je brood in te dippen.

2 likes

Helaas maakt ze die niet meer, mede vanwege de kosten van olijfolie. Mocht je daar in een verkooppunt dus nog een potje van kunnen kopen heb je nog geluk.

Maar de pizza chili is ook heel lekker om te dippen dus een goed alternatief. Wel echt een ander smaakprofiel weer

2 likes

Oh dat is jammer! Dan ga ik die zelf gewoon een keertje maken. Thanks voor de tip!

3 likes

AH heeft twee nieuwe smaken Melona in het assortiment! Banaan en kokos (deze staat alleen niet op de website, maar mijn AH had hem wel gewoon)

6 likes

Kokos net gehad en die is heeerlijk :heart_eyes:

5 likes

Banaan ook maar ff geproefd. Is Müllermilk (of die Campina fruitmelk) op een stokje. Ook heel lekker!

1 like

Amazing oriental heeft veel smaken!

3 likes

Ik ben heel erg benieuwd naar deze repen. Ik had al gezocht maar zie nu dat ze pas vanaf volgende week beschikbaar zouden moeten zijn.

Heb wel deze op, die is echt lekker. Gewoon een soort grotere Kinder Maxi

20 likes

Ik zag een aantal met kadayif al liggen in de schappen, niet allemaal.

2 likes

Ik wil deze graag proberen maar ik heb hem nog nergens kunnen vinden :slightly_frowning_face:

2 likes

ja deze ben ik ook verslaafd aan geraakt… aiaiai

4 likes