Erg lekker, vind ze denk ik lekkerder dan de Old Amsterdam bitterballen. Wat kaziger.
Dit klinkt fantastisch! Ik vond de crispy chili kaas hype oliebol ook superlekker
Als je locale appie open is, zou ik nu vooral gaan. Die oliebollen zijn vandaag in de aanbieding en bij mijn locale ah lag er nog best wat
Normaal houd ik niet van oliebollen, maar ik vind deze echt lekker. Misschien houd ik wel van oliebollen, maar niet van zoete variant
Ja ik hoop dat mijn appie ook nog olie/krentenbollen heeft als ik vrij ben, heb zin om dat als avondeten te vreten.
Haha, ik was onderweg naar een dag sauna, geen idee of er een winkel open was. Maar we hebben zelf gebakken dit jaar, deze ga ik onthouden voor een volgende keer!
Ik vind de nieuwe oven/airfryer snacks van de Jumbo sowieso verrassend goed gelukt.
Albert Heijn heeft een hele omgooi op de ontbijtproducten zag ik bij het bestellen, echt ontzettend veel. Een van de producten waar ik enthousiast over ben is 100% honing uit Hongarije, Nederland of Spanje. Hierdoor weet je dat het niet vermengd wordt met suiker siroop zoals uit china vaak gebeurd. Verder veel nieuwe soorten en merken ontbijt beleg en ontbijtgranen. Helaas ook veel wat veel duurder wordt doordat het “proteinerijk” wordt.
Lays heeft weer limited editions:

Ik wil ze allemaal proeven!
Ja hier ben ik ook benieuwd naar. En ook naar die van croky snackbar
Jammer genoeg heb ik deze reep maar 1 keer kunnen kopen en was hij daarna steeds niet verkrijgbaar. Inmiddels heb ik op het bordje gezien dat deze na 1 februari uit het assortiment gaat.
Denk dat pistache te moeilijk verkrijgbaar is ofzo?
Moet wel zeggen dat alle repen in deze reeks echt lekker zijn.
De nieuwe producten van de Appie staan ook in de app, zooo veel! Ook wel veel waar ik benieuwd naar ben.
Een selectie:
Aaah nee, hij was zo lekker, echt jammer.
Ik vind sowieso dat Albert Heijn altijd veel te snel wisselt met producten
Of het is toeval dat ik net elke keer dingen eet die ze uit de handel halen maar ik heb het de afgelopen jaren wel echt vaak gehad.
Ik word hier echt onredelijk boos van
Wat een troep weer
Ik heb ze met collegas gisteren allemaal geproefd. Appel karamel vonden we allemaal vies, bacon en peach was heel lekker (vooral bacon smaak) en teriyaki was echt mijn favoriet, heel sterke smaak en heel goed te proeven dat het teriyaki is.
Ik ben benieuwd naar de pure chocoladepasta. Ik had ooit die van Fair trade (ging toen uit het assortiment) en die was echt fantastisch. Goed bitter, niet van die goedkope, zoete ‘chocoladeletter’ chocola. Toen iets wat ze bij de jumbo verkochten maar die was ook snel uit het assortiment. En nu een van de natuurwinkel, maar die is vrij duur. Er is echt weinig goede pure chocoladepasta
Misschien kan @Bunnyslippers hem proeven en zien of hij even lekker is als de noir de noir van côte d’or.