Nieuwe producten in de supermarkt #5

Het smaakt nooit zoals je je herinnert :sob:

6 likes

Heeft iemand die bao buns van de appie al geprobeerd? Zag ze vandaag voor het eerst liggen en als ze ok zijn is dat zo chill voor weeknight dinners of improv borrelplanksnack :heart_eyes:

Bedoel deze

5 likes

Gisteren toevallig gegeten, ze zijn net zo lekker als uit mijn herinnering.

7 likes

Ja ik vind ze prima! Vet lekker om te vullen met koreaanse kip, beetje salade, kimchi en kewpie mayo :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face:
Er kan alleen zo weinig vulling in zo’n ding

6 likes

Ze staan er weer op bij too good to go voor de liefhebbers

Ik kon niet echt vinden of dit al getipt is of hoe nieuw het is, maar ik ben wel echt fan van de bieslook (die andere nog niet geproefd)

5 likes

Ik vond die met bieslook zo goor, moest er van kokhalzen is me echt al jaren niet gebeurd :sweat_smile:

8 likes

ik vind de bieslookversie ook super lekker!

1 like

Ik heb laatst die sweet chili gehad, maar vond de structuur heel vies.

1 like

Heb je dat met gewone hutekase ook of juist deze specifiek? (Moet er ook wel echt aan wennen, die gekke natte balletjes op m’n brood haha)

Nee gewone vind ik prima! Snap wel dat mensen daar ook de ick van hebben haha.

2 likes

Ik wilde het weer eens proberen maar lees nu dit en denk: laat maar

Bij de Vomar verkopen ze nu een (blauwe) donut met energiedrank smaak. Ik ging er wel goed op eigenlijk. :joy:

9 likes

Bevat hij dan ook caffeïne? Deze klinkt zo bijzonder dat ik wel nieuwsgierig geworden ben

3 likes

Iemand behalve Sophie Ousri deze al geprobeerd?

11 likes

Oh deze wil ik proberen, lijkt me zo’n typisch vieslekker product.

7 likes

Heb net een nieuwe verse pizza op van de AH, de amerikaanse cheese onion pizza.

Vond hem wat tegen vallen. De kaas was heel mild qua smaak, miste een beetje dat zoutige van kaas. De pizza was eigenlijk haast flauw?
Het deeg enzo vond ik wel lekker, knapperig en tegelijk luchtig.

Hebben ze bij elke albert heijn het gehele chocolade assortiment veranderd?
Hier hebben ze een nieuw merk Meurisse
Ook delicata heeft veel nieuwe smaken, honeycomb, date bark, cinnamon melk, rocky road en nog een paar.
Ook nieuwe bites van het merk claro dark, hier ben ik wel enthousiast over, het is gedroogd fruit of noten met chocolade
En nog veel meer

Echt een stuk of 100 nieuwe producten

6 likes

Ik was er vanochtend en toen waren ze bezig met het chocoladeschap, alles was leeg en stond er in kratten naast. Ben heel benieuwd wat er bij is gekomen!

Ik was benieuwd, dus ook even gekeken. In mijn supermarkt had snoep en chocola in 1 gangpad de gehele lengte, waarbij snoep zo’n 2/3 innam en chocola 1/3. Nu is het meer 50/50.

Inderdaad een heleboel nieuwe producten. Ze waren er nog niet (allemaal), maar de schapkaartjes wel. Qua nieuwe merken zag ik in ieder geval Galler, Hands Off en Meurisse. Wat @Mette12 zegt, Delicata heeft meer smaken en neemt nu ook een veel centralere plek in. Milka is gewoon bijna verdwenen!

4 likes