Nieuwe producten in de supermarkt #5

Volgens mij heb ik die van Fairtrade thuis staan, gekocht bij de Jumbo. Misschien is dat dezelfde? Vind die ook veel lekkerder dan de standaard potten, veel puurder

4 likes

Deze? Die is echt al jaren uit het assortiment Fairtrade Original Chocopasta Extra Puur 350g bestellen? | Jumbo

@Daelyss die van cote d’or vind ik ook niet lekker, te zoet 🫤

1 like

Daar hoop ik ook op op een goede pasta maar het aantal cacaobestanddelen is niet zo hoog dus ik betwijfel of het wat is deze pure chocoladepasta. Die fairtrade van jumbo huismerk is wel oke Jumbo Biologisch Chocopasta Puur 350 g bestellen? | Jumbo

3 likes

Ooh nee sorry! Hij is wel van Jumbo eigen merk, maar met fairtrade label zie ik.

7 likes

De satesaus versie smaakt aardig goed naar de sate chips die ze eerst hadden. :heart:

3 likes

Die satƩ chips mis ik echt! Dus ga meteen op zoek naar deze :drooling_face:

2 likes

Ik mis nog steeds mango sweet chili van lays van jaren terug. Toen is frietje Jopie het geworden :nauseated_face:

3 likes

Oh die waren zo lekker, die mis ik ook!

3 likes

Weet iemand of de Croky Snackbar chips ook bij de appie verkocht wordt? Of alleen bij Jumbo?

2 likes

Related: ik mis nog steeds de Smiths Cream & Chives uit de 90s haha

Er zijn er een paar in de buurt gekomen maar nooit deze precieze smaak gevonden. Misschien heb ik het te erg opgehemeld in mijn hoofd

17 likes

Ik heb ze nog nergens gezien:(

1 like

Dit ziet eruit als een vroege 1 april grap

2 likes

Nee hoor, met kerst gegeten :laughing:

3 likes

Weet niet helemaal of het nieuw is, voor mij wel in ieder geval.
Weet wel dat het vies is en een verbrande en droge smaak heeft. Vandaar de 50 procent korting misschien

10 likes

Heeft iemand deze of een van de andere smaken al geprobeerd? Online tijdelijk uitverkocht.

4 likes

Off topic maar moest grinniken om je zweedse puzzel (ik denk) tijdens je werkt. Doe ik ook altijd als ik even geen zin meer heb :joy:

6 likes

Ja, die dingen smaken echt naar niets. Had het kunnen weten, want hun granola is hetzelfde.

2 likes

Ik vind hun granola wel lekker maar die repen zijn echt zo droog en smaakloos. Komt regelmatig voorbij als ā€˜gezond tussendoortje’ maar echt gadver.

7 likes

Ik geloof dat dit de enige repen zijn in de AH die geen toegevoegde suikers bevatten en geen zoetstoffen. Daardoor zijn ze minder zoet.
Kijk echt lekker is anders, maar ik eet ze toch vaak want relatief gezond voor een (snel) tussendoortje.
De citroen-variant vind ik overigens het lekkerst.

5 likes

Jaaa! Die wil ik ook terug

3 likes