Oké ik heb nu de speculoos-variant weten te bemachtigen, die is erg lekker. Goede dikkere laag witte chocola maar ook een redelijk dikke vulling. 8/10
Dit lag naast de brownies, carrot cake etc in die doorzichtige plastic bakjes.
Super heerlijk. Heb ze alle 3 opgegeten in 1 x
Heeeel lekker deze, paar dagen terug een doosje gehaald als troost omdat mn spiraal net vervangen was en heb ze geïnhaleerd ![]()
Deze was in de bonus bij ah deze week, echt 9/10 heerlijk!! Ben ook benieuwd naar de andere dingen, ze hebben ook gekarameliseerde amandelen met een beetje zout in pure chocolade
Probeer niet die eiwitrijke flatbreads of naanbroden. Heb vanavond zo’n naan brood bij mijn madras gegeten maar vond het niet te nassen.
Ik wilde deze ook halen maar er zat zó weinig in die zakjes?!
ik vond ze dan zelfs met 50% korting nog te duur en ik vond het ook vrij veel verpakking voor wat er in zit waar ik ook altijd een beetje allergisch voor ben ![]()
100 gram toch? Ik vind t juist wel chill omdat die zal altijd op gaat… Maar ja dan is de verpakking ook relatief veel idd. Stom hè. Hoe zou jij 100 gr duurzamer verpakken? Kleiner zakje ofzo?
Iemand al van delicata de witte chocola coffee toffee op? Zijn vanaf morgen 2e halve prijs
100 gram inderdaad. Dat hoort in een klein zakje en kan bijna tussen de snickers en m&m zakjes bij de kassa liggen qua inhoud haha.
Maargoed de inhoud is natuurlijk vooral zo karig omdat met een normalere inhoud de prijs niet meer verkoopbaar is in een supermarkt. Want dit zakje kost normaal iets van 5euro dacht ik? Niemand gaat natuurlijk in de supermarkt een zakje chocolade cashews kopen voor 10 a 15euro. Dus volgensmij wordt er gewoon gekeken naar welke prijscategorie is verkoopbaar en zo wordt dan bepaald welke inhoud het krijgt. En dat gaat dus tegen mijn principe in want het heeft uiteraard nog steeds dezelfde belachelijk dure prijs
en dan zit het in een verpakking waar vaak 3 a 4 keer dezelfde inhoud in had gepast. ![]()
Oh my god ik heb dit gemist en ik had vorige maand voor een verre reis hetzelfde idee gehaald maar dan met macadamias en dat was zoooooo lekker.
Ja maar vond hem niet zo lekker, veel te zoet
Het is mijn persoonlijke missie om alle nieuwe gevulde repen van de AH uit te proberen, maar omdat ik veel chocola heb gekregen heb ik alleen deze meegenomen.
Maar damn, wat een goede reep. Dikke chocola, goede hoeveelheid vulling en een hele lekkere crunch. 9/10
Komt hier niet binnen eh hahaha. Dessert wordt witte chocolade olijfolie met framboos en pistache op 23/12 en 25e is tiramisu
Ik wil dit ![]()
Aaaah gadverdamme
Ik laat je weten of het lekker was.
Gatverdamme, ik vind dit dus echt zo’n voorbeeld van wat ze op 1 april voor de grap kunnen uitbrengen.
Sophie Ousri heeft deze getest en het stelde kennelijk teleur. Ik vind dit echt zo’n combinatie waar Italianen zich terecht van zouden omkeren in hun graf.