Niet dat het mij lekker lijkt, maar Sophie Ousri vindt alles vies wat ze test ![]()
Ligt het al in elke supermarkt? Ik heb best veel ah’s dichtbij. Waaronder ook een ah xl denk maar 1.5 km. Voor de grap wil ik het wel uitproberen. Want wie weet is het ineens toch geweldig en ik ga sowieso naar dat wijkwinkelcentrum dit weekend. Oneh het is 2.2 km. Nouja.
Ik weet niet of je de ah app hebt, maar als je daarin het product opzoekt en iets naar beneden scrollt kun je zien of het product in jouw appie te verkrijgen is!
Ja nou mn binnenstad ah waar allemaal (internationale) studenten, dagjesmensen en halve toeristen mensen zijn denk ik niet.
Hahah, ik heb gekeken, er staat “te koop in mijn winkel”.
Ik wil hem wel kopen maar ik ga hem vanavond nog niet proberen.
Omg ik zie dat niet? Waar??
Ik heb deze laatst gehad. Was niet vies. Best lekker zelfs. Smaakte ook echt wel naar tiramisu. Je moet alleen wel van warme tiramisu houden maar misschien heb ik een afwijkende smaak ![]()
Erg lekker, vind ze denk ik lekkerder dan de Old Amsterdam bitterballen. Wat kaziger.
Dit klinkt fantastisch! Ik vond de crispy chili kaas hype oliebol ook superlekker
Als je locale appie open is, zou ik nu vooral gaan. Die oliebollen zijn vandaag in de aanbieding en bij mijn locale ah lag er nog best wat
Normaal houd ik niet van oliebollen, maar ik vind deze echt lekker. Misschien houd ik wel van oliebollen, maar niet van zoete variant
Ja ik hoop dat mijn appie ook nog olie/krentenbollen heeft als ik vrij ben, heb zin om dat als avondeten te vreten.
Haha, ik was onderweg naar een dag sauna, geen idee of er een winkel open was. Maar we hebben zelf gebakken dit jaar, deze ga ik onthouden voor een volgende keer!
Ik vind de nieuwe oven/airfryer snacks van de Jumbo sowieso verrassend goed gelukt.
Albert Heijn heeft een hele omgooi op de ontbijtproducten zag ik bij het bestellen, echt ontzettend veel. Een van de producten waar ik enthousiast over ben is 100% honing uit Hongarije, Nederland of Spanje. Hierdoor weet je dat het niet vermengd wordt met suiker siroop zoals uit china vaak gebeurd. Verder veel nieuwe soorten en merken ontbijt beleg en ontbijtgranen. Helaas ook veel wat veel duurder wordt doordat het “proteinerijk” wordt.
Lays heeft weer limited editions:

Ik wil ze allemaal proeven!
Ja hier ben ik ook benieuwd naar. En ook naar die van croky snackbar
![]()
Ik moest even deze opzoeken en ja die wil ik allemaal!
Jammer genoeg heb ik deze reep maar 1 keer kunnen kopen en was hij daarna steeds niet verkrijgbaar. Inmiddels heb ik op het bordje gezien dat deze na 1 februari uit het assortiment gaat.
Denk dat pistache te moeilijk verkrijgbaar is ofzo?
Moet wel zeggen dat alle repen in deze reeks echt lekker zijn.