Hahah ja oeps
Fijn dat het niet aa mij ligt, misschien dat het door de ontbrekende zoetstof komt, maar het smaakt alsof het te lang in de oven heeft gezet. Bah
Hahah ja oeps
Fijn dat het niet aa mij ligt, misschien dat het door de ontbrekende zoetstof komt, maar het smaakt alsof het te lang in de oven heeft gezet. Bah
Ik eet liever de repen van Bites We Love, die zijn wel echt lekker.
Probeer ook zeker niet de andere smaken, allemaal net zo droog en goor.
Hun muesli en granola vind ik overigens prima, maar die repen nee dank je.
He nog een ander pak thuisliggen helaas hahah.
Wat ik nu ga doen is ze als een soort cruesli verkruimelen over mijn yoghurt, das vast prima te doen met veel extra pindakaas of honing ![]()
Haha wow ik ben echt mega fan van die repen. Eet bijna elke dag een pakje van die amandel speculaas, vind ze top
.
Ik heb deze geprobeerd met appel vandaag. Maar ik vond het niet lekker. Heel erg droog.
Had de chocoladeversie vanochtend, smaakte naar karton met waterige chocomel.
Dank! Disappointed but not surprised.
Heb wat nieuwe dingen geproefd
De duo penotti die zou moeten lijken op kinder bueno. Echt heel lekker! Ben normaal meer van nutella dan duo penotti, maar deze vind ik echt heel lekker. Het is niet 1 op 1 kinder bueno, maar echt wel herkenbaar vind ik.
De laatste tijd vind ik Lays chips eigenlijk niet zo lekker meer. Deze smaak vind ik ook mwah, wel teriyaki achtig maar heel mild.
Deze vind ik persoonlijk nog minder dan die hiervoor. Je proeft niet letterlijk perzik (daar was ik bang voor
), maar het is meer rokerig/zoetig.
Zou beide niet opnieuw kopen.
Ondertussen iemand de Crocky Snackbar chips al gespot? Ik wil de bitterbalversie zo graag zaterdag eten met m’n vegan bestie (want hij is blijkbaar vegan, echt amazing) maar gisteren nog niks gespot bij Jumbo??
Kan nog wel naar een groter filiaal gaan komende dagen, mocht dat mogelijk helpen ![]()
Ja bij jumbo al sinds 1,5 week denk ik
Dan moet ik naar de grotere Jumbo komende dagen ![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, bij grotere jumbo’s ligt het in de schappen
Ik had die Peach ook gehaald, smaakt alsof je barbecue ham chips eet terwijl je aan een blik perziken op siroop ruikt vind ik. Heel goor. Laat de andere smaken maar aan me voorbij gaan.
Hahah oh die geur rook ik niet echt, maar de smaak is wel inderdaad beetje bbq ham achtig.
Ik heb deze net geproefd en ik vind hem echt heel vies. Die perzik smaak maakt hem heel weeïg.
De tereyaki is wel oke. Niet geweldig, maar ook niet zo vies. De smaken van vorig jaar waren veel beter.
Ik vond die bacon/perzik ook heel vies, heb het maar weggegooid
Ik vind het qua smaak erg prima, het blijft gewoon havermout? Dat smaakt nou eenmaal in de basis zo als je het met water maakt. Is vooral een scam omdat je dit makkelijk veel goedkoper zelf kunt maken maar vind het voor even snel op mijn werk wel een chill product. Had er zelf wel nog wat frambozen doorheen gedaan overigens.
Ik vind die Lays Teriyaki ook vies. Normaal eet ik chips wel op als ik het niet super vind, maar deze gaat in de prullenbak vrees ik.
Ik heb net de Lays bacon&peach gehad, vond het wel prima maar niet echt een sterke smaak. Idd een beetje flauwe bbq ham