Aaah nee, hij was zo lekker, echt jammer.
Ik vind sowieso dat Albert Heijn altijd veel te snel wisselt met producten
Of het is toeval dat ik net elke keer dingen eet die ze uit de handel halen maar ik heb het de afgelopen jaren wel echt vaak gehad.
Ik word hier echt onredelijk boos van
Wat een troep weer
Ik heb ze met collegas gisteren allemaal geproefd. Appel karamel vonden we allemaal vies, bacon en peach was heel lekker (vooral bacon smaak) en teriyaki was echt mijn favoriet, heel sterke smaak en heel goed te proeven dat het teriyaki is.
Dat kan alleen maar een hoop geknoei worden toch
Ik ben benieuwd naar de pure chocoladepasta. Ik had ooit die van Fair trade (ging toen uit het assortiment) en die was echt fantastisch. Goed bitter, niet van die goedkope, zoete âchocoladeletterâ chocola. Toen iets wat ze bij de jumbo verkochten maar die was ook snel uit het assortiment. En nu een van de natuurwinkel, maar die is vrij duur. Er is echt weinig goede pure chocoladepasta
Misschien kan @Bunnyslippers hem proeven en zien of hij even lekker is als de noir de noir van cĂŽte dâor.
Volgens mij heb ik die van Fairtrade thuis staan, gekocht bij de Jumbo. Misschien is dat dezelfde? Vind die ook veel lekkerder dan de standaard potten, veel puurder
Deze? Die is echt al jaren uit het assortiment Fairtrade Original Chocopasta Extra Puur 350g bestellen? | Jumbo
@Daelyss die van cote dâor vind ik ook niet lekker, te zoet đ«€
Daar hoop ik ook op op een goede pasta maar het aantal cacaobestanddelen is niet zo hoog dus ik betwijfel of het wat is deze pure chocoladepasta. Die fairtrade van jumbo huismerk is wel oke Jumbo Biologisch Chocopasta Puur 350 g bestellen? | Jumbo
Ooh nee sorry! Hij is wel van Jumbo eigen merk, maar met fairtrade label zie ik.
De satesaus versie smaakt aardig goed naar de sate chips die ze eerst hadden. ![]()
Die saté chips mis ik echt! Dus ga meteen op zoek naar deze ![]()
Ik mis nog steeds mango sweet chili van lays van jaren terug. Toen is frietje Jopie het geworden ![]()
Oh die waren zo lekker, die mis ik ook!
Weet iemand of de Croky Snackbar chips ook bij de appie verkocht wordt? Of alleen bij Jumbo?
Related: ik mis nog steeds de Smiths Cream & Chives uit de 90s haha
Er zijn er een paar in de buurt gekomen maar nooit deze precieze smaak gevonden. Misschien heb ik het te erg opgehemeld in mijn hoofd
Vanmiddag bij onze AH was het in elk geval niet
Ik heb ze nog nergens gezien:(