Nieuwe producten in de supermarkt #5

Dit ziet eruit als een vroege 1 april grap

2 likes

Nee hoor, met kerst gegeten :laughing:

3 likes

Weet niet helemaal of het nieuw is, voor mij wel in ieder geval.
Weet wel dat het vies is en een verbrande en droge smaak heeft. Vandaar de 50 procent korting misschien

10 likes

Heeft iemand deze of een van de andere smaken al geprobeerd? Online tijdelijk uitverkocht.

4 likes

Off topic maar moest grinniken om je zweedse puzzel (ik denk) tijdens je werkt. Doe ik ook altijd als ik even geen zin meer heb :joy:

6 likes

Ja, die dingen smaken echt naar niets. Had het kunnen weten, want hun granola is hetzelfde.

2 likes

Ik vind hun granola wel lekker maar die repen zijn echt zo droog en smaakloos. Komt regelmatig voorbij als ‘gezond tussendoortje’ maar echt gadver.

7 likes

Ik geloof dat dit de enige repen zijn in de AH die geen toegevoegde suikers bevatten en geen zoetstoffen. Daardoor zijn ze minder zoet.
Kijk echt lekker is anders, maar ik eet ze toch vaak want relatief gezond voor een (snel) tussendoortje.
De citroen-variant vind ik overigens het lekkerst.

5 likes

Jaaa! Die wil ik ook terug

3 likes

Hahah ja oeps

@Dropveter @Takkie @Huismus

Fijn dat het niet aa mij ligt, misschien dat het door de ontbrekende zoetstof komt, maar het smaakt alsof het te lang in de oven heeft gezet. Bah

3 likes

Ik eet liever de repen van Bites We Love, die zijn wel echt lekker.

2 likes

Probeer ook zeker niet de andere smaken, allemaal net zo droog en goor.

Hun muesli en granola vind ik overigens prima, maar die repen nee dank je.

2 likes

He nog een ander pak thuisliggen helaas hahah.

Wat ik nu ga doen is ze als een soort cruesli verkruimelen over mijn yoghurt, das vast prima te doen met veel extra pindakaas of honing :wink:

4 likes

Haha wow ik ben echt mega fan van die repen. Eet bijna elke dag een pakje van die amandel speculaas, vind ze top :joy:.

4 likes

Ik heb deze geprobeerd met appel vandaag. Maar ik vond het niet lekker. Heel erg droog.

2 likes

Had de chocoladeversie vanochtend, smaakte naar karton met waterige chocomel.

4 likes

Dank! Disappointed but not surprised.

1 like

Heb wat nieuwe dingen geproefd

De duo penotti die zou moeten lijken op kinder bueno. Echt heel lekker! Ben normaal meer van nutella dan duo penotti, maar deze vind ik echt heel lekker. Het is niet 1 op 1 kinder bueno, maar echt wel herkenbaar vind ik.

De laatste tijd vind ik Lays chips eigenlijk niet zo lekker meer. Deze smaak vind ik ook mwah, wel teriyaki achtig maar heel mild.

Deze vind ik persoonlijk nog minder dan die hiervoor. Je proeft niet letterlijk perzik (daar was ik bang voor :sweat_smile:), maar het is meer rokerig/zoetig.

Zou beide niet opnieuw kopen.

5 likes

Ondertussen iemand de Crocky Snackbar chips al gespot? Ik wil de bitterbalversie zo graag zaterdag eten met m’n vegan bestie (want hij is blijkbaar vegan, echt amazing) maar gisteren nog niks gespot bij Jumbo?? :sob: Kan nog wel naar een groter filiaal gaan komende dagen, mocht dat mogelijk helpen :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ja bij jumbo al sinds 1,5 week denk ik

2 likes