Nieuwe producten in de supermarkt #5

Jaa deze vond ik ook goor, alsof je een soort saus zit te eten, met 3 orzo stukjes.

5 likes

Ja het zijn wel vrij kleine repen, vooral voor deze prijs. :sweat_smile: Maar was vandaag bij de AH en zag het in de bonus dus dacht probeer het ook een keer.

3 likes

Dit vond ik vet lekker en in mijn zakje zat gewoon nul witte chocola! Blessed :metal:

10 likes

Ik heb 3 varianten van mijn partner gehad. De oranje is in ieder geval al goedgekeurd!

2 likes

Volgens mij zijn er ook 3 toch?

4 likes

Oh nice, dan heb ik gelijk de hele ‘collectie’ gekregen.

5 likes

Hahah enjoy! Van wat ik lees zijn ze allemaal erg lekker

5 likes

Voor mij is dit in ieder geval nieuw, maar ik ben echt heel enthousiast!
Had echt zo’n zoetstofsmaak verwacht, maar dat was het niet, ik vond het lekker.
Wel een heel klein zakje, dus het is relatief duur. Maar anders koop ik een grotere zak snoep en eet ik in 1x op, dus dan is dit een beter alternatief. Want ik had daarna geen snoep cravings meer en het is maar 70 kcal per zakje

11 likes

Raak je hier niet enorm van aan de schijt? Ik heb 1 weekje suikervrij snoep gegeten (ook een klein zakje) en bracht echt te veel tijd door op de wc daarna.

10 likes

Was ik wel bang voor lol, maar na 1 zakje was dat niet gebeurd in ieder geval

3 likes

Oh waarschuwing voor iedereen: de suikervrije keelpastilles van AH. Echt niet te doen voor je darmen.

2 likes

Als glutenvrij mens ook echt mijn favo. Lekkere combo zoet en zout :ok_hand:

2 likes

bij suikervrij snoep moet ik altijd denken aan see you in hell, Haribo sugar-free gummi bears

4 likes

Er zijn twee soorten, deze (berries) en fruit.
Lijkt op Nerds gummy clusters al kan ik dat niet helemaal vergelijken want die heb ik alleen eens freeze dried gegeten.
Maar ik ben wel fan :smiley:

9 likes

Ik ben helemaal fan! Ik kan soms zo’n suikercraving hebben en dit is top. Fucking duur voor de hoeveelheid, maar een zak snoep vreet ik zo leeg soms.

Buikpijn kan me niet schelen

1 like

Deze komen volgende week, ze zijn wel prijzig, maar ik vind het idee heel leuk! Doet me denken aan hoekje toetjes.
Sowiso veel nieuw ijs, ook churros ben and jerrys en nutella ijs.

Magnum komt met perzik en pistache
Cornetto met pistache
Wel jammer dat je bijna een lening moet afsluiten met deze prijzen, bizar!

12 likes

Waaaar zie jij die B&J’s? Ben meteen gaan zoeken maar bij mij staat het nog niet in de AH app

1 like

Ik zag hem in een ad van B&J zelf op Instagram

3 likes

Als je in de cat. Diepvries en dan Roomijs Pints. Daar staat hij tussen, maar niet filteren op ‘nieuw’. Dat label heeft hij niet in de app nml

4 likes

Vooruitbestelling, daar zie je altijd al het verbieuwde assortiment van de week erna

1 like