Nieuwe producten in de supermarkt #5

Dan moet ik naar de grotere Jumbo komende dagen :ballot_box_with_check::ballot_box_with_check::ballot_box_with_check::ballot_box_with_check:

3 likes

Ja, bij grotere jumbo’s ligt het in de schappen

3 likes

Ik had die Peach ook gehaald, smaakt alsof je barbecue ham chips eet terwijl je aan een blik perziken op siroop ruikt vind ik. Heel goor. Laat de andere smaken maar aan me voorbij gaan.

4 likes

Hahah oh die geur rook ik niet echt, maar de smaak is wel inderdaad beetje bbq ham achtig.

1 like

Ik heb deze net geproefd en ik vind hem echt heel vies. Die perzik smaak maakt hem heel weeïg.

De tereyaki is wel oke. Niet geweldig, maar ook niet zo vies. De smaken van vorig jaar waren veel beter.

1 like

Ik vond die bacon/perzik ook heel vies, heb het maar weggegooid

3 likes

Ik vind het qua smaak erg prima, het blijft gewoon havermout? Dat smaakt nou eenmaal in de basis zo als je het met water maakt. Is vooral een scam omdat je dit makkelijk veel goedkoper zelf kunt maken maar vind het voor even snel op mijn werk wel een chill product. Had er zelf wel nog wat frambozen doorheen gedaan overigens.

1 like

Ik vind die Lays Teriyaki ook vies. Normaal eet ik chips wel op als ik het niet super vind, maar deze gaat in de prullenbak vrees ik.

1 like

Ik heb net de Lays bacon&peach gehad, vond het wel prima maar niet echt een sterke smaak. Idd een beetje flauwe bbq ham

3 likes

Ja ik ga deze ook echt weggooien, zo goor vind ik het

1 like

Heb je ze al gevonden?

Ik heb hem geproefd en vond het wel prima. Als ik had moeten raden wat de smaak is, had ik nooit bitterbal gezegd, maar het heeft wel in de verte iets van bitterbal.

Vond de eerst paar chipje mwahh, maar zat uiteindelijk wel die hele zak op te eten hahaha.

1 like

Ik heb de frikandel speciaal op.
Smaakt vooral naar Oliehoorn curry

1 like

Ja, gevonden! Echt leuk dat ie vegan is. Zou er als je blind proeft ook geen bitterbal uithalen maar vond ‘m wel lekker zeg! Zou ‘m zeker opnieuw halen. Alleen wel echt treurig klein zakje: 130gr :smiling_face_with_tear: De andere twee smaken trekken me niet zo.

3 likes

Ik vond de bitterbal smaak ook erg lekker. Aanrader.

4 likes

Grappig, ik vond teriyaki echt lekker. Heb zelfs nog een zak gehaald. Smaken verschillen blijkt maar weer

1 like

Ik heb hier in meerdere supermarkten (AH en Jumbo) worstenbroodchips gezien van Lekker Brabant. Nou ben ik niet zo’n liefhebber van worstenbroodjes (ik verloochen mijn roots), maar vind worstenbrood ook niet zo’n uitgesproken smaak hebben?

Zit steeds te twijfelen om het te kopen, maar ik vermoed veel mufheid. Iemand deze gezien en geprobeerd? Ik gok alleen in Brabant verkrijgbaar.

Ja, ze smaakten naar bbq chips. Niet heel bijzonder maar wel echt lekkere grote knapperige chips. Ik zou het niet nog een keertje kopen, maar het was wel leuk om te proberen.

3 likes

Ik heb ze nu alle 4 gehad. Maar dit is wel de minste vind ik zelf.

1. Chocolade. Die maak ik wel met havermelk en vind ik erg lekker.
  2. Noten en zaden. Prima volgende keer ook met havermelk
  3. Appel kaneel. Smaak is lekker maar die appelstukjes worden een rare gummie substantie
  4. Macha… koop ik niet meer.

Ik vind de hoeveelheid ook wel prima. En makkelijk voor op het werk

1 like

Proef je de matcha duidelijk? Ik weet dat slechte matcha vissig kan smaken

Nou vissig smaakt het niet :smile:
Beetje bitter, met wat stukjes zoete framboos.
De kale havermout overheerste nu meer.