Zonde!
Ja ik heb ze ook geprobeerd (je kon ze proeven in een supermarkt in Nijmegen) maar vond ze ook naar bbq ham oid smaken. Vond ze wel lekker maar zou er geen 2.99 voor een zak voor betalen!
Heeft iemand de M&M cookie dough al geproefd? Ze zijn hier steeds uitverkocht.
Ja, ik vond ze heel matig en ga ze niet meer kopen.
Dit is er al wel een tijdje maar ik eet het nu als lunch en mwah. Ik vind het wel heel veel saus/nattig. Bijna soep
Ahh jammer!
Ja, viel tegen. Beetje zurig vond ik.
Ik vond de karamel en truffel chocola smaak ook echt mega mega lekker maar het was echt perfect geweest als het iets groter was geweest haha
Jaa deze vond ik ook goor, alsof je een soort saus zit te eten, met 3 orzo stukjes.
Ja het zijn wel vrij kleine repen, vooral voor deze prijs.
Maar was vandaag bij de AH en zag het in de bonus dus dacht probeer het ook een keer.
Ik heb 3 varianten van mijn partner gehad. De oranje is in ieder geval al goedgekeurd!
Volgens mij zijn er ook 3 toch?
Oh nice, dan heb ik gelijk de hele ‘collectie’ gekregen.
Hahah enjoy! Van wat ik lees zijn ze allemaal erg lekker
Voor mij is dit in ieder geval nieuw, maar ik ben echt heel enthousiast!
Had echt zo’n zoetstofsmaak verwacht, maar dat was het niet, ik vond het lekker.
Wel een heel klein zakje, dus het is relatief duur. Maar anders koop ik een grotere zak snoep en eet ik in 1x op, dus dan is dit een beter alternatief. Want ik had daarna geen snoep cravings meer en het is maar 70 kcal per zakje
Raak je hier niet enorm van aan de schijt? Ik heb 1 weekje suikervrij snoep gegeten (ook een klein zakje) en bracht echt te veel tijd door op de wc daarna.
Was ik wel bang voor lol, maar na 1 zakje was dat niet gebeurd in ieder geval
Oh waarschuwing voor iedereen: de suikervrije keelpastilles van AH. Echt niet te doen voor je darmen.