Als glutenvrij mens ook echt mijn favo. Lekkere combo zoet en zout ![]()
bij suikervrij snoep moet ik altijd denken aan see you in hell, Haribo sugar-free gummi bears
Er zijn twee soorten, deze (berries) en fruit.
Lijkt op Nerds gummy clusters al kan ik dat niet helemaal vergelijken want die heb ik alleen eens freeze dried gegeten.
Maar ik ben wel fan
Ik ben helemaal fan! Ik kan soms zo’n suikercraving hebben en dit is top. Fucking duur voor de hoeveelheid, maar een zak snoep vreet ik zo leeg soms.
Buikpijn kan me niet schelen
Deze komen volgende week, ze zijn wel prijzig, maar ik vind het idee heel leuk! Doet me denken aan hoekje toetjes.
Sowiso veel nieuw ijs, ook churros ben and jerrys en nutella ijs.
Magnum komt met perzik en pistache
Cornetto met pistache
Wel jammer dat je bijna een lening moet afsluiten met deze prijzen, bizar!
Meteen 750 ml voor iets dat je niet kent dat vind ik echt jammer
Of zouden ze hier ook van die kleine van maken ![]()
Waaaar zie jij die B&J’s? Ben meteen gaan zoeken maar bij mij staat het nog niet in de AH app
Ik zag hem in een ad van B&J zelf op Instagram
Als je in de cat. Diepvries en dan Roomijs Pints. Daar staat hij tussen, maar niet filteren op ‘nieuw’. Dat label heeft hij niet in de app nml
Vooruitbestelling, daar zie je altijd al het verbieuwde assortiment van de week erna
Jammer dat alles nu met pistache moet. #durftezeggen
Ja te veel een hype nu, maar stiekem wel groot fan haha. Beter dan caramel zeezout.
Oeh die met abrikozenjam ![]()
Ik heb die met matcha gekocht vandaag! Had ze bijna teruggelegd vanwege de prijs want die croissants zijn echt MEGA klein, maar ben een goede consument.
Ga ze morgen of donderdag proberen.
Jaaaa ik vond deze ook top!!
Je schijnt nu van upfront van die bakjes met oats to go te hebben, wat ik wel handig vind voor kantoor. Heeft een van jullie die toevallig al gevonden op de ah app? Kan ze nergens vinden.
Heb ze gezien in het schap. Volgens mij is het hetzelfde als hun grote zakken eiwitoats, maar dan klein en duurder.
Als het goed is worden deze net zo groot als de croissants die je in de supermark op de Bakker afdeling koopt. Ik heb altijd de normale variant hiervan.
Ohhhhh beter haha, heb nog nooit croissants zoals deze gekocht dus dankjewel! 🫶🏻