Nieuwe producten in de supermarkt #5

Als je ze gaat proberen: vergeet niet om een foto te posten haha. Ben heel benieuwd hoe deze er uiteindelijk uit komen te zien na een rondje oven.

5 likes

Deze gisteren ontdekt in AH, vooral die fudge brownie is bizar lekker

5 likes

Uit de oven vs uit de vriezer!

Mijn oven werkt niet helemaal meer zoals hij zou moeten werken, maar het croissantje is er in ieder geval gaar uit gekomen haha.

Vind de croissant over het algemeen wel lekker, proef de matcha en witte chocolade er wel in terug. Vind wel dat er een beetje een bijsmaak aan zit die ik niet helemaal kan plaatsen, maar vond het zelf niet heel erg storend.

Zou ze wel opnieuw kopen als ze in de aanbieding zijn, vind ze uiteindelijk nog steeds vrij prijzig. Ben nu wel benieuwd naar de andere 2 smaken!

9 likes

Venco salmiakschelpen, nieuw, deze week maar 99 cent bij AH. Ik vind ze lekker, goed zout aan de buitenkant. Binnenkant had van mij nog wat zouter gemogen, maar ik ben dubbelzoute drop gewend. :sweat_smile:

Of deze nieuw is, weet ik niet, maar de cheesecake van Jumbo is een aanrader! Goeie textuur, lekker fris. Bij mijn dorps-Jumbo met klein assortiment heb ik deze nog nooit gezien maar bij het boodschappen bestellen heb ik hem gekocht. Momenteel bak ik zelf niet / nauwelijks en voor een supermarkt-taart vind ik hem echt goed.

En laatst heb ik boterkoek gekregen via de brievenbus, van de Boterkoekbroers. OMG dat was ook heerlijk zeg. Mijn dochter en ik vonden die met Lotus het lekkerst en met Oreo, maar met stroopwafel is ook top.

23 likes

Ohhh die cheesecake heb ik zien staan maar durfde het nog niet aan, wat goed dat het een aanrader is!!! Meteen zin in 🫶🏼

2 likes

Zeker doen! Je proeft ook een tikkie citroen, erg lekker. Mijn man is heel erg fan van cheesecakes en heeft deze ook meer dan goedgekeurd. :smiley:

1 like

Toevallig vorige week ook bij de boterbroers besteld. En wat een feest was dat. De stroopwafel is ook erg lekker!

3 likes

Oh, die salmiakschelpen ken ik uit een Zweedse mixzak, maar het waren altijd zo weinig van die schelpen. Lekker dat ze hier nu ook zijn! Helaas niet bij mijn AH :cry:

Hopelijk komen ze nog! :pray:

3 likes

Doe ze bij mijn volgende bestelling! Helaas helemaal niet gezien deze week.

3 likes

Wij hebben ook die cheesecake geprobeerd. Heerlijk met dit kersen uit blik erop!! ( die van Jos poel!)

4 likes

Ik heb nu de blauwe zak en die valt een beetje tegen, maar misschien is dat ook omdat ik er vanuit ging dat ze dezelfde “bite” zouden hebben. Deze koop ik dus niet nog een keer, de paarse wel.

1 like

Echt een stomme naam. Wel prima en lekker zuur.

11 likes

AH heeft weer allemaal nieuw broodjes en snacks.

Ik had gisteren al die met grillworst gehaald en vond hem zo lekker dat ik hem vanochtend weer heb meegenomen. Er zitten dikke plakken grillworst in met een sweet onion sausje. Vooral warm erg lekker!

Dat kleine broodje is met kruidenkaas. Gewoon een soort Paturain in bladerdeeg. Wel lekker, niet heel bijzonder.

14 likes

Ik twijfelde gisteren al of ik ze mee moest nemen, goed om te weten dat ze lekker zuur zijn!

@FrauHelga bedankt voor de tip over de boterkoekbroers :smile:

2 likes

Die Franui frambozen met pure chocola :drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face::drooling_face: blijkbaar bestaan ze al even maar ik had het nog niet gezien. Zo freaking lekker. Wel echt belachelijk duur, en helaas heb ik de bak moeten delen met man en kinderen.

De reep pure chocola met praline van Galler is ook echt heeeeeel lekker.

Ik heb duidelijk net mn menstruatie achter de rug :smirk:

10 likes

Oh leuk! Ben geen fan van paturain maar ga hem wel proberen. Over dat ah hamburgerbroodje hoor je ook niks meer? Of is die al weer uit het assortiment gehaald haha.

3 likes

Die zag ik gisteren ook nog liggen :grin:

2 likes

Ik heb uit de diepvries banaan met chocola ontdekt, van het merk Pukpip (ja echt). Nu met 50% korting bij de ap

2 likes

De kaneel cheesecake variant vanochtend gehad. Heerrrrlijk

18 likes