Beetje jammer dat die knopen steeds duurder worden.
Ja dat vind ik ook. Heb dit er zelf ook niet voor neergelegd (iemand het er een voor me meegenomen), maar, ik zou t nu wel doen haha.
Is die prijs per stuk? ![]()
Ja ![]()
Miskets freeze dried strawberry 80gram €3,79
Wat meteen opvalt is dat het zakje veel te groot is in verhouding met de inhoud, er zitten 7 stuks in en ze zijn ongeveer 2,5cm doorsnee.
Ik heb er net 1 op en kan er kort over zijn, niks mis mee maar smaakt ook niet naar meer.
Ik vind deze eigenlijk verrassend lekker. Dit is uiteraard geen vervanging van chips, de tortilla is puur de vorm, maar ik eet graag op sportdagen als tussendoortje groente met bijv hummus of een cottage cheese dip met wat crackers. Dit heeft een lekkere crunch, er zit lekker wat zout en peper op en omdat ze volkoren zijn kom ik ook aan meer vezels. Ze zijn ook stevig genoeg om te dippen (ik dip ook wel eens andere crackers erin en die brokkelen dan vaak irritant af, heel je handen onder).
Er is ook een sour cream versie, maar die heb ik nog niet geprobeerd.
Oeh sour cream klinkt heel lekker, die ga ik in mijn mandje doen voor komende week. Vind dit idd wel lekkere 4u hartige snack
Zag deze ook liggen. Ze hebben nog 2 andere smaken, lemon/ginger en iets met kokos. Vind deze in ieder geval erg lekker!
Die lemon ginger is ook lekker!
De kokos is ook lekker!
Crap, nog niet bij de AH.
Ik weet niet hoe nieuw dit is maar ik heb deze ontdekt bij de Jumbo:
En ik vind het echt super geslaagd vega nepvlees broodbeleg! Het is lekker zout, ik denk dat het ham moet voorstellen en het zit qua smaak en structuur een beetje tussen ham, kipfilet en rookvlees in. Echt heel lekker met een beetje mosterd en komkommer en een gekookt ei op een broodje. Wel TERING duur helaas, 3,50 voor 4 plakjes ![]()
Ja! Ook een variant met aardbei volgensmij
Ik heb die frambozen week lang elke dag gekocht en gegeten
nu is het gelukkig wel weer getemperd en koop ik ze af en toe haha
Zelfs een keer bij Flink besteld omdat de appie ze niet meer had ![]()
![]()
Ik begrijp je helemaal! Ik heb de dag nadat ik die bak frambozen leeg had gegeten aardbeien met chocola gemaakt ‘voor de kinderen’ maar het was lang niet zo lekker als de frambozen ![]()
Als je deze ziet, kan je ze laten liggen. Smaakt een soort verbrand.
Zelfs m’n kinderen lusten het niet
Ik vind dat verbrandde smaakje juist wel lekker haha
Wel met een dipje’
Inmiddels heb ik die met grillworst geproefd en die is inderdaad heel erg lekker! Het sausje ook.
Aanrader wat mij betreft.
Ik moet zeggen dat ik ook geïntrigeerd door de verbrande smaak. Houd wel van extra donker zuurdesem, net te lang gebakken p.atat en de donkere randjes van tosti’s en zo haha.