Ze zijn er niet beter op geworden nee. Ik nam altijd die met witte crème en die met hazelnoot crème maar beiden smaken niet lekker meer.
En de wit met pistache is ronduit vies geworden? Whyyyy
Ze zijn er niet beter op geworden nee. Ik nam altijd die met witte crème en die met hazelnoot crème maar beiden smaken niet lekker meer.
En de wit met pistache is ronduit vies geworden? Whyyyy
Als je houdt van de combi chocolade en koek: melk Zaans huisje en gevuld wit crispy biscuit van AH
![]()
Deze twee zijn ook echt mijn favoriet! Vooral de zaans huisje
Oh ik ben dol op de pure zaanse huisjes. Eet soms het pak in één keer op lol.
Uit het paasassortiment van de Ap. 4/6 zijn lekker, 1 is oke (lavendel honing), maar die matcha is echt zo goor. Alsof je een broccoli macaron eet
Lavendel honing klinkt wel echt nice. Jammer dat er van die fruitige smaakjes bijzitten, vind macarons lekkerder met karamel/noot-achtige smaken
Ik had twee zakjes van de gevulde eitjes van de Hema gehaald, en ik vond alles echt zooo vies. En daar betaal je dan fokking €6 voor 2 zakjes voor.
Weet niet of dit komt doordat cacao heel duur is geworden en ze overal troep doorheen hebben gegooid? Want ik was vroeger echt paaseitjesverslaafd
Ik vind heel veel paas chocolade naar die ouderwetse Sinterklaas sigaretten smaken. Zit denk ik veel troep bij inderdaad.
Ik ben geen fan van bloemensmaken in voedsel dus vond m daarom niet heel lekker. Ik vind alles met rozensmaak ook echt heel vies.
Ik dacht dat deze heel saai zouden zijn (ik vind de meeste smaken vaak tegenvallen) maar ik vond ze zo lekker dat ik ze nog wel een keer ga halen! Echt een goede tip dit
Dat zo’n simpel koekje zo lekker kan zijn!!
Ze smaken niet eens zout (klein beetje) maar smaken toch heel anders dan de gewone versie.
Echt een hoog doorvreet gehalte
Ja, deze zijn heel sneaky. Ineens is het pak leeg ![]()
Ik at net de pecannoten met kaneelsuiker en zout. Omg zo lekker (maar zo duur
)
Iemand de linker variant al getest? I love die met framboos maar die andere (maple oid) van laatst vond ik niet zo.
Ik vond de citroensmaak mild. In het midden van de macaron zit een kern van lemoncurd, dat is lekker.
Wow ben benieuwd of die onderste op Tim Tams lijken!
Die heb ik nooit op! Dus dat weet ik niet haha. Maar zeker de moeite waard om te proberen
Ja ik vond die wel overeenkomen