Ik zag deze bij de AH. Echt geweldig! Vooral die fudge brownie ![]()
Ik ben verslaafd aan die lemon.
Al die nieuwe borrelhappen van de appie zijn zo onnodig en duur. Een worstenbroodjes in stukjes, een börek in stukjes. En daar dan 4 euro voor vragen ![]()
Ook veel vlees, saai dat ze daar nog altijd niets lekkers vega/vegan voor op de markt kunnen of willen brengen.
Jeetje die worstenbroodjes en borek zijn wel heel erg ja.
Ik zie dat al die olijven en dips die ze al hadden ook ineens “nieuw” zijn met andere verpakking, zeker omdat er minder inhoud inzit en ze duurder zijn geworden ofzo
Ik ben wel heel benieuwd naar die loaded dips die nieuw zijn bij de AH. Die heb ik wel eens van M&S uit de UK op en vond ik toen wel echt heel lekker. En ook wel naar die nieuwe koeken en rolls van de versafdeling.
Misschien ga ik zo even wat dingen uitproberen
ik moet m’n studeeravond toch ergens mee opvrolijken.
Geen idee hoe nieuw deze is, maar bij mijn supermarkt waren ze er voor het eerst:

De grillworst: heel lekker, aanrader. Maar… niet echt grillworst, daarvoor mist hij toch dat kruidige randje zoals die van de ah bijvoorbeeld wel heeft. Toch een ruime 8/10 voor mij, ik vond hem wel echt lekker.
De boterhamworst is meer ter info, die moet ik nog proeven.
Ja zo lekker, die koekjes van dat merk is ook erg lekker, beetje krakelingen met hazelnootcreme ertussen. ![]()
Ze hadden niet alles maar wel deze twee dingen geprobeerd. Ik vond die dip oprecht heel lekker, zou ik zeker nog een keer kopen. Die bun was een beetje droog en zat niet zo veel smaak aan, had wel iets meer kaneel ofzo in gemogen. Frosting was opzich wel lekker, maar zou dit niet persé nog een keer kopen.
Ik zag bij jumbo ineens vegetarische dingen liggen van het merk Impossible, heeft iemand daar wel eens wat van gehad?
Ben wel benieuwd want volgens mij komt dit van dezelfde Impossible die in de VS al een tijdje producten verkoopt en daar lijken mensen wel altijd positief over
Ik heb de reclame ervoor wel voorbij zien komen. Bij onze jumbo (een kleine) helaas nog niet gespot.
Ik ben groot fan van de Impossible burgers in Amerika maar volgens mij zit daar zoveel troep in dat ze dat hier niet mogen verkopen haha. Ik verwacht dus niet dat het hetzelfde is. Ik heb nu die Impossible braadworst gehad en die stinkt heel erg bij het bakken vind ik, maar ze waren wel lekker. De burger nog niet gehad.
Ik dacht dat dit een 1 april grap is ![]()
Mijn eerste gedachte was dat dit een 1 aprilgrap is, maar kaas en stroop zijn wel een match made in heaven.
Jaa dat dacht ik ook ![]()
Ja, meerdere dingen van gekocht omdat alles steeds in de aanbieding was, en ik vond ze echt lekker! Vooral de burgers, jammie
Ooh, ik vrees ook een 1 april grap, maar ik wil dit!
Zou ook echt een saaie 1 april zijn, want is gewoon prima combi.
Dit vind ik een typische “hihi we doen alsof dit 1 april is en gaan dan heeeel verbaasd reageren als er interesse is en hem dan alsnog uitbrengen”
Ja een goede manier om te testen wat het publiek ervan vindt, voordat je daadwerkelijk iets gaat produceren