Ja dacht ik ook gelijk aan. Vooral door de naam dippers ![]()
Hmm, ik vond het koekje vrij droog als je het zonder dippen eet. Met dippen wel heel lekker, maar voor tim tam slam moet je wel echt heeeeel snel zijn. Hij valt echt snel uit elkaar als er hete thee doorgaat.
Ik zie nu dat ik wel een andere variant had, eentje met karamel
Ja ze lijken op TimTams. Heerlijk koffie erdoor opzuigen en dan snel helemaal in je mond proppen mmmm. Ik vond die met caramel het lekkerste van de twee.
Voor de liefhebbers van smaakjes koffie. Heel lekker, niet te zoet, kaneelachtig
(de vanile variant van Oatly vind ik ook lekker, de karamel te zoet/chemisch)
Ja helemaal eens! Lekker en eindelijk een keer niet te zoet.
Hier lagen bij de Plus de Trü Frü zakken in de vriezer. De aarbeien melkchocolade en de framboos pure chocolade zag ik hier liggen. Vorige week in Duitsland meer smaken gezien. Duur, maar wel oh zo lekker.
Wat een leuke smaak
Haha ik heb dit met gegoogeld want heb er nog nooit van gehoord ![]()
Iemand die diepvrieszakken van de Jumbo met traybake wel eens gehad? Ben wel benieuwd of het lekker is want het lijkt me wel makkelijk voor als we eens geen zin hebben om te koken ofzo
Ja toevallig van de week de boontjes met spruitjes variant gehad. Ik had krieltjes en saucijsjes er tussen gelegd. Ik vond het lekker, zo een snelle maaltijd op tafel. Vandaag nog 2 zakken gehaald want ja, aanbieding. Altijd handig om in huis te hebben is mijn idee ook.
Heb net ijskoffie gemaakt met deze combi, echt heerlijk!
Koffie is echt heel sterk haha maar dat vind ik voor ijskoffie wel fijn, doe er liever wat extra melk bij dan zo slap. Denk dat de melk ook lekker is met warme koffie
Oh ik wilde dat Nescafeé spul al proberen en zie nu dat ie met 50% korting is bij de AH! Goed om te weten dat ie lekker sterk is. Helemaal met ijsklontjes erbij is dat wel lekker, beter dan slap inderdaad.
Dit was idd ook mijn afweging. Ik vind het normaal wel te duur denk ik, maar nu met 50% top om een keer te proberen. Omdat het zo sterk is haal je er ook echt wel genoeg porties uit.
O my god…. Deze koekjes zijn al eerder gepost onder de noemer ‘hoog doorvreetgehalte’ en ‘sneaky’ en daar is geen woord aan gelogen. ZO LEKKER.
Ze doen mij denken aan: https://m.youtube.com/watch?v=FVnrSQOOsKc
Ik heb de vanille en die had wel iets zoeter mogen zijn, maar alsnog erg lekker
Niet echt de supermarkt, maar ik kwam dit in de Normal tegen. Vond het zo’n random combinatie dat ik het wel moest kopen.
Het is prima te doen, maar zou het niet nogmaals kopen.
Iemand al de kaas stroopwafel gegeten?
Hier nog niet te krijgen helaas
Dit is mijn nieuwe crack.
Ja, vond het niet echt bijzonder. Na een paar happen was ik er wel klaar mee. Misschien dat hij warm lekkerder is maar ik was onderweg dus dat kon ik niet proberen helaas.