Het is geen 1 april grap, of in ieder geval komt hij er echt, ik ga hem zeker proberen
In gouda kan je deze al kopen, maar wel zonder stroop geloof ik, maar wel vers. Met stroop en kaas lijkt me wel echt lekker!
Wat zijn de lekkerste paaseitjes volgens jullie? Ik heb nog geen eitjes gekocht en omdat het zo achterlijk duur is wil ik wel lekkere eitjes hebben. Bij voorkeur bij de Appie of Hema
Bij de AH de witte eitjes gevuld met speculoos! ![]()
Die met mokka van AH Delicata đ©·
Afrader, is fuuuuuucking droog.
Hahaha goed om te weten! Het ziet er ook een beetje tourist trap uit
Stroopwafel van Hema
Die van de Hema vind ik allemaal toch wel erg chemisch, meer snoep dan chocola
Ja jezus ik schrok me dood. Wilde gewoon zoân random mix zak kopen van AH maar die waren gewoon 7,00 ![]()
Die van de AH delicata zijn ook de gehele periode âin de aanbiedingâ: 2 voor 7 euro. Alsnog teringduur.
Die wit lemon cheesecake zijn wel superlekker.
Die van de Hema vond ik ronduit vies dit jaar. Ik had tompoucesmaak en nog iets, maar 1 eitje van gehad. Niet te doen.
Ja echt gigantisch duur voor max 15 eitjes, de witte framboos is ook lekker dus die koop is samen met een zakje citroen
Ze zijn er niet beter op geworden nee. Ik nam altijd die met witte crĂšme en die met hazelnoot crĂšme maar beiden smaken niet lekker meer.
En de wit met pistache is ronduit vies geworden? Whyyyy
Als je houdt van de combi chocolade en koek: melk Zaans huisje en gevuld wit crispy biscuit van AH
![]()
Deze twee zijn ook echt mijn favoriet! Vooral de zaans huisje
Oh ik ben dol op de pure zaanse huisjes. Eet soms het pak in één keer op lol.
Uit het paasassortiment van de Ap. 4/6 zijn lekker, 1 is oke (lavendel honing), maar die matcha is echt zo goor. Alsof je een broccoli macaron eet
Lavendel honing klinkt wel echt nice. Jammer dat er van die fruitige smaakjes bijzitten, vind macarons lekkerder met karamel/noot-achtige smaken
Ik had twee zakjes van de gevulde eitjes van de Hema gehaald, en ik vond alles echt zooo vies. En daar betaal je dan fokking âŹ6 voor 2 zakjes voor.
Weet niet of dit komt doordat cacao heel duur is geworden en ze overal troep doorheen hebben gegooid? Want ik was vroeger echt paaseitjesverslaafd
Ik vind heel veel paas chocolade naar die ouderwetse Sinterklaas sigaretten smaken. Zit denk ik veel troep bij inderdaad.