Ik heb deze net gekocht en ze zijn zooooo lekker ![]()
Dus een kaas dat smaakt naar ui, curry, mayonaise en spijt?
Wel lekker opzich! Maar smaakt vooral naar Stroopwafel met zout
![]()
Yup, dankzij het forum gekocht en inderdaad super lekker! Zo simpel en toch zoo lekker. Dikke vette aanrader (letterlijk)
12 lange smalle crackers. Lekker, zelfs zonder iets erop. Ik at ze met philadeplhia maar kan denk ik van alles op!
Oh super ik heb deze op m’n werk gelegd voor als ik flauw word en die appel-kaneel-variant hier thuis maar heb beide varianten nog niet geprobeerd.
Ik zag deze opeens vandaag en ben gek op mokka dus meteen meegenomen. Net eentje gegeten en erg lekker!
Deze vandaag gekocht en niks aan gelogen, zooo lekker haha
Ja ik ook! Bizar goed, lekker botersmaakje
Die karamel ijsrepen vond ik erg lekker!
Ik heb de pinda gehad! Prima alternatief voor de Snickersijsjes waar die boeven van Mars tegenwoordig maar 5 repen in stoppen ipv 6.
Ik dacht dat dit mijn nieuwe favoriete ijs zou worden, maar viel helaas toch tegen. Teveel ijs in vergelijking met de koek en de koek is ook zompig. Smaakte verder ook naar niets eigenlijk. Ik vind de nieuwe cookie dough sandwich van B&J veel lekkerder
Heb je de Milka lotus al geprobeerd? Die stelt echt niet teleur ![]()
Ik heb jaaaaren geleden eens zo’n B&J sandwich geprobeerd maar ik vond het koekje toen heel muf smaken en het was heel zacht. Is dat nu wel beter dus?
Iemand deze als eens geprobeerd?
Ja ze lagen hier op kantoor en de meeste waren echt heel enthousiast maar ik vond dit een beetje muffig juist. Saaie combinatie. Niet vies maar zou ‘t ook niet zelf gaan halen.
De chocoladereep of is er ook ijs van?