Ik ben geen fan van bloemensmaken in voedsel dus vond m daarom niet heel lekker. Ik vind alles met rozensmaak ook echt heel vies.
Dat was geen chocolade toch, cacaofantasie ![]()
Net als koetjesrepen
Die ik persoonlijk dan weer liever heb dan echte chocolade haha
Ik dacht dat deze heel saai zouden zijn (ik vind de meeste smaken vaak tegenvallen) maar ik vond ze zo lekker dat ik ze nog wel een keer ga halen! Echt een goede tip dit
Dat zo’n simpel koekje zo lekker kan zijn!!
Ze smaken niet eens zout (klein beetje) maar smaken toch heel anders dan de gewone versie.
Echt een hoog doorvreet gehalte
Ja, deze zijn heel sneaky. Ineens is het pak leeg ![]()
Ik at net de pecannoten met kaneelsuiker en zout. Omg zo lekker (maar zo duur
)
Iemand de linker variant al getest? I love die met framboos maar die andere (maple oid) van laatst vond ik niet zo.
Ik vond de citroensmaak mild. In het midden van de macaron zit een kern van lemoncurd, dat is lekker.
Ik had gehoopt op vies lekker maar niet lekker. Smaakloos. Dat chocoladelaagje lijkt ook meer op fondant. 5/10
Wel lekker!! Was even bang dat de koek zacht zou zijn maar is hard. Doet me denken aan Brinky. 9/10
Wow ben benieuwd of die onderste op Tim Tams lijken!
Die heb ik nooit op! Dus dat weet ik niet haha. Maar zeker de moeite waard om te proberen
Ja ik vond die wel overeenkomen
Ja dacht ik ook gelijk aan. Vooral door de naam dippers ![]()
Hmm, ik vond het koekje vrij droog als je het zonder dippen eet. Met dippen wel heel lekker, maar voor tim tam slam moet je wel echt heeeeel snel zijn. Hij valt echt snel uit elkaar als er hete thee doorgaat.
Ik zie nu dat ik wel een andere variant had, eentje met karamel
Ja ze lijken op TimTams. Heerlijk koffie erdoor opzuigen en dan snel helemaal in je mond proppen mmmm. Ik vond die met caramel het lekkerste van de twee.
Voor de liefhebbers van smaakjes koffie. Heel lekker, niet te zoet, kaneelachtig
(de vanile variant van Oatly vind ik ook lekker, de karamel te zoet/chemisch)
Ja helemaal eens! Lekker en eindelijk een keer niet te zoet.
Hier lagen bij de Plus de Trü Frü zakken in de vriezer. De aarbeien melkchocolade en de framboos pure chocolade zag ik hier liggen. Vorige week in Duitsland meer smaken gezien. Duur, maar wel oh zo lekker.
Wat een leuke smaak