Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ja ik vond het koekje nu echt lekker en bleef stevig en knapperig.
Van die cookie dough m&m werd ik misselijk 🫠

@Speurneus dit vroeg ik me ook al af, zat al te zoeken maar zie alleen de chocolade reep ervan

3 likes

Sorry, de reep inderdaad!

3 likes

Ik vond de textuur lekker, maar de smaak niet zo. Heb wel het hele zakje opgegeten natuurlijk haha.

4 likes

Ik vond deze wel vies lekker, een beetje zoals die koeken mousse / bastognemousse achtig.
De structuur van het “ijs” is ook meer zoals die desserts van parfait.

6 likes

Ik vond er weinig aan, niet heel speciaal qua smaak

3 likes

Afrader

4 likes

Eens, blijft chocola dus alsnog wel lekker maar niet zo bijzonder.

2 likes

Deze, wit en melk, zijn echt mijn nieuwe favo’s!!!

13 likes

Jumbo heeft weer een hele nieuwe lading chips in de schappen. Waaronder lays frietje mayo pinda, grilled steak, oven baked maghrita pizza en doritos taco’s.
Ook doritos lime tortilla
image
, ik vind hem heerlijk, een subtiele limoensmaak, had wel iets zuurder gemogen. Vroeger haalde ik deze altijd in de UK, maar toen was hij echt zuurder :frowning:
Ook ben ik benieuwd naar lays gourmet, maar ik wacht wel op een aanbieding want 2.99 voor 145 gram gaat me te ver.
Als iemand een van deze (of de andere nieuwe) heeft gehad hoor ik graag reviews

Deze had ik niet moeten kopen :smile: Dit is echt zo’n typisch koekje waarvan je gedurende de dag denkt ‘ach, ik neem er nog een, kan mij het schelen’ en waarvan je er aan het eind van de dag 12 op hebt.

3 likes

Ik vond dit echt niet te hachelen. Niemand bij ons thuis dus de zak is in de kliko geeindigd.

4 likes

Omg ik wil dit.

2 likes

Allemaal lekker! Aan Lays Thai Sweet Chilli had wat meer smaak mogen zitten (maar Lays heeft sowieso weinig smaak meer) echt jammer, want dat is een van de beste chips smaken.

3 likes

Ze hebben de Biscoff ijsjes veranderd :sob:

Ik zag de witte ook al nergens, dus dacht o, dan koop ik wel die met melkchocolade. Ze hebben alleen bezuinigd, want in plaats van chocolade met een laagje speculoos pasta is het nu een ‘koekjesglazuur met koekkruimels’ geworden. Kijk, het is niet vies, maar gewoon niet zo goed als die oude.

4 likes

0 Chili smaak te vinden, droge boel. Echt niet te hachelen

Dit was een Tipvanjet, had het kunnen weten!!

4 likes

Omg hoe zij manisch door de supermarkt loopt en tegen al haar favoriete producten mept :face_with_spiral_eyes:

12 likes

Aaaaahahaha manisch is echt het goede woord en dan echt producten GRIJPT om er vervolgens inderdaad tegenaan te meppen. Je zal haar een keer spotten tijdens zo’n opname in de Appie.

5 likes

Die sourcream ook zo muf en goor

2 likes

Hahaha ik zag dit ook laatst voorbijkomen. Ik vind haar altijd overkomen als iemand die eigenlijk niet echt van eten houdt maar alleen van dingen die er leuk uitzien (of ‘Frans’ zijn). Al haar tips en recepten zijn ook altijd voor een beetje karige of pseudo-gezonde dingen, niet dat je denkt oh leuk dit gaat heel lekker smaken.

8 likes