Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik vind Jet ook echt zo’n overrated nepo baby, kapot saai

15 likes

Iedere keer als zij ‘stoofje’ zegt dan sterven er 1000 hersencellen af.

3 likes

Ik hoorde haar laatst ook in een podcast en vond haar zoooo saaai en onsympathiek :yawning_face::yawning_face::yawning_face:

3 likes

Ik volg echt een kutwijf op Twitter die o.a. haar echt HAAT en die deelt altijd tiktoks van haar merk en dat heet schwettt of tenminste dat is hoe Jet het noemt omdat ze geen Frans kan maar net als haar vader een gaar Frankrijk complex heeft. Ze had er laatst ook een met haar oma en daar deed ze ook zo debiel tegen.

5 likes

Echt zo’n teleurstelling. Ik had al niet verwacht dat het chips zou zijn, maar dat hele ‘stoffige’ vind ik echt niet lekker.

2 likes

Handle?

1 like

Mies heet ze, ze heeft 60% van de tijd een punt, 40% is ze puur zuur om het zuur zijn.

4 likes

Ik word ook altijd helemaal moe van hoe hard zij haar best doet om overenthousiast over te komen, zo schreeuwerig

2 likes

Gespot bij Jumbo, speciaal voor op de barbecue stond erbij. Niet meegenomen maar ga wel het idee jatten.

13 likes

Wat wordt er toch veel onzin verkocht zeg :sweat_smile:

55 likes

Ik vind dit eigenlijk wel leuk

11 likes

1 koekje, 5 pretzels en 3 marshmallows kun je zelf ook los kopen en dan 10 van die porties maken

6 likes

Ik ook! Hoef geen 10 porties??? Dan is dit toch super voor een keertje.

5 likes

Wat moet je hiermee doen? Hoe eet je het?

2 likes

Je gaat toch ook niet in je eentje barbecuen. Je snapt toch wat ik bedoel :sweat_smile: Maar koop het gewoon als je het wil, dan maakt het toch niet uit dat anderen het een onzinnig product vinden.

1 like

Ik ben ook zo confuus! Stort je dan een berg chocolaatjes en koekjes op de barbecue? Leg je het er met bak en al op? Dan heb je toch een bak smurrie?

4 likes

Ja en daar dip je dan in met een koekje denk ik

7 likes

Ik denk eerder met een lepel/vork. Koekjes zitten er al in, als je dat er met een ander koekje uit probeert te halen breekt het toch af?

1 like

Die kruimel is toch geen koekje

2 likes

Echt peak late capitalism al die loaded dingen

10 likes