Ik kan geen rocky road meer zien door veggilaine ![]()
![]()
![]()
Volgens de instructies kun je het bakje zo op de bbq zetten of evt in de oven. De koekjes blijven hard, de chocolade en marshmellows smelten. Dan kun je met de koekjes/pretzels door de zoetigheid roeren/scheppen.
Ik lees net dat er ook een loaded pistache (uiteraard) versie bestaat ![]()
Ik heb uiteindelijk zelf chilipoeder en zout op gedaan in een bakje en dan gaat het wel (had ook ff niks anders in huis om te snacken dus was noodoplossing ![]()
)
![]()
![]()
![]()
Hahahahah dit denk ik te vaak.
Mijn zusje belde me laatst verbaasd op want ze had rocky road gemaakt maar het was eigenlijk niet zo bijzonder!? ![]()
Niet super nieuw volgens mij maar deze is lekkerrrrrr
Niet zo zoet als de normale red bull maar ook niet super zuur. Soort limoncello

Maar van limoncello word je tenminste dronken 🫶🏻
Ja ik weet dat ik de naam heb maar om nou de hele dag limoncello te gaan drinken
Lkkr sgat, gewoon doen.
Ik heb de Chipito Cheese-variant en die is okee. Had wat zouter gemogen maar is lekker.
Ik moest me er mentaal wel even toe zetten want ik had vorige week de film Niemand In De Stad gezien en daar zat een minder fijne borrelnootjes-scène in die ik nooit meer van mijn netvlies krijg. Googelen op eigen risico.
Nieuw bij Jumbo is de zeeuwse bolus boterkoek. Klinkt echt heerlijk, iemand die al geproefd?
Nee maar wel de Zeeuwse bolus cake (volgens mij ook nieuw). Die is echt heel lekker! Dus ik vermoed dat deze ook wel eens goed zou kunnen zijn.
Ik heb die van Albert Heijn gehad van streekgenoten ofzo en was heel lekker!!
ik hoop nog altijd een goeie zure limo/softdrink/energy drink te vinden, ga deze wel even proberen!
Als iemand nog meer tips heeft voor zure drankjes houd ik mij aanbevolen
Ben dol op sour beers* maar dat kan ik (for obvious reasons) niet zo vaak drinken. De ‘zure’ drankjes zoals Karvan Cevitam citroenlimonade zijn mij vaak alsnog te zoet en te weinig zuur. Alcoholvrij zuurbier bestaat wel maar is niche & duurrr
*voor wie er niet helemaal snapt wat ik bedoel, het zijn dit soort zure fruitbiertjes die je tegenwoordig steeds vaker in de AH tegenkomt. En bijvoorbeeld Oude Geuze wat schijnbaar echt bejaarde Belgische mannenbier is maar waar ik echt liters van kan drinken
Ik vind rabarber drankje van Fritz spritz erg lekker! Ik zou het omschrijven als zuur en tangy. De biertjes die jij linkt vind ik ook lekker, dus wie weet is het rabarber drankje iets voor je.
oeee I love Fritz maar deze heb ik nog niet geprobeerd! Ik ga hem zoeken ![]()
Dat is wel mijn favoriet van hun drankjes! Weet niet helemaal of het zuur genoeg voor je gaat zijn, maar lekker is het wel.
Over Fritz gesproken: die met meloen vind ik zooo lekker, jammer dat die bijna niet te koop is hier. Rabarber ook trouwens, maar die vind ik niet echt zuur of tangy.
Ik drink nu heel vaak San Pellegrino Ciao Perzik, die kreeg ik gratis bij de Albert Heijn en ik vind hem lekker verfrissend.

PAKT DE LIFT NAAR DE JUMBO ![]()
Oh dit is heel herkenbaar, ik vind het in de fris schappen ook vaak erg zoet.
Ik zag dat Jopen nieuwe 0.0 Ipa’s heeft met fruit. Dat is mogelijk niet zo zuur, maar die wil ik wel graag proeven als andere 0.0 optie.
Verder heb je soms in Duitsland ook zure radlers 0.0, maar dat is wel goed zoeken.