Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik deed vroeger van dat pure citroensap uit zo’n citroenvormig flesje in water. Goed zuur, niet zo goed voor je tanden denk ik haha

3 likes

Ja ik doe dat ook vaak om het zuurder te maken :sweat_smile:

3 likes

Yaya kombucha in de smaak yuzu vind ik ook wel zuur!

6 likes

Ik maak zelf kombucha en kefir en dat kun je dan ook zo zuur maken als je zelf wil. In de winkel zijn ze toch altijd net te zoet vind ik.

2 likes

Mijn favoriete frisdrank uit Italië is dan eindelijk te koop bij de ah. Echt het ultieme citroendrankje met een beetje prik. Vooral goddelijk met een ijsklontje erin.
Edit: het staat in het schap waar ook Fritz staat.

17 likes

Jaaa heb vandaag weer een blikkie op! Heerlijkkk

Let me know

3 likes

Hahaha oeps ik denk wel dat ik dit ga proberen met spa rood :grimacing: sorry teeth

Dank voor de tips iedereen!! Ik ga op expeditie :lemon::yellow_heart:

1 like

Deze! Echt zo lekker, citroen limo en dan echt heel zuur. Ik kocht hem altijd bij de sligro of makro maar volgens mij verkopen ze het ook op hun site.

7 likes

Pulco! :yellow_heart: :yellow_heart::yellow_heart:

2 likes

@Willy ik wilde net zeggen: Pulco citroenlimo. Ik had het naar aanraden van hier gekocht in een Belgische supermarkt, maar bah wat is dat zuur haha!

4 likes

Ik doe Pulco + spa rood + bevroren mango blokjes + limoenpartje :drooling_face:

6 likes

Maar dat is ook geen limonade. Klein scheutje van gebruiken.

1 like

Super lekker

4 likes

Hela Goudse Kaassaus 770 g Hela Goudse Kaassaus 770 g

Heeft iemand deze al geproefd? Is het wat?

Ik had eindelijk die Karens Bakery Lemon bites gekocht nadat ik er hier over had gelezen en ze in de bonus waren. Vind het een afrader haha.

Ik had eigenlijk die brownie of die soort bladerdeegkoekjes willen proberen, maar nu twijfel ik of die meer m’n ding gaan zijn of net zo matig.

3 likes

Ik vond ze niet te doen (die brownie dingen). Ze liggen hier nog weg te rotten in de kast.

3 likes

Doing the lords work :pray: Scheelt me weer geld. (99 cent maar alsnog).

6 likes

Hahah ja smaken verschillen uiteraard. Maar over het algemeen vind ik alles met chocolade lekker (behalve mint chocolade) :sweat_smile:

3 likes

Oh wij vonden die lemon juist wel lekker! En ik hou anders niet eens echt van cake. We hebben vandaag de amandel variant gehaald en die vonden we ook erg lekker, deed ons denken aan mergpijpjes maar dan zonder creme (enerzijds dus wat saaier maar ook wel weer wat minder machtig daardoor).

1 like

De enige de ik lekker vond waren die almond bites. Die brownie heeft een gekke muffe nasmaak.

1 like