Die brownie smaakt precies naar die lidl cakejes die in zon kartonnetje komen, van vroeger.
Ja het is gewoon heel chemisch citroen dus dat is niet zo mijn ding. @Nude jaaa het deed me ook een beetje denken aan die Yes bars van vroeger, hadden (en hebben haha, want had ze eens weer in Duitsland gekocht) net zo een heel kunstmatige nasmaak maar dan was Yes smeuïger.
En ik hou heel erg van cake, dus fout lekker zou ik niet per se erg vinden. Hebben nog 6 stuks over dus wie weet vind ik ze ineens verslavend worden deze week, maar denk het niet haha.
Ohh nee vond ik niet. Die cakejes vond ik namelijk wel vies lekker.
Hier zit vooral zo’n rare nasmaak aan dat ik het echt niet lekker vond.
Die bladerdeeg met vanille vind ik heel lekker!
Hahaha dat zeiden mn man en ik ook tegen elkaar toen wij die aten
Ik ben dus echt al tijden fan van die salt & pepper maar kan ze zooo moeilijk vinden nog. 3 weken terug hadden ze bij de Dirk een aanbieding en heb ik 5 zakken gekocht maar zie ze nog steeds niet in vaste assortiment.
Alleen dus deze Sour cream bij mijn jumbo en die vind ik zelf minder. (Ben sowieso minder van die Sour cream & onion smaken dus dat is meer persoonlijk)
Ze zijn gewoon beiden iig heel royaal gekruid en dat vind ik echt 10/10. Goede vezels ook.
Oh ik wilde juist deze proberen. Thanks voor de tip!
Verkopen ze dit in de winkels ook of alleen online? Ik kan echt in geen enkele winkel meer paneer vinden maar als dit nieuw is ben ik blij
Ik haal het altijd bij de Amazing Oriental!
Mijn jumbo verkoopt deze in de winkel, sinds een paar maanden denk ik
Eens dat het niks met paneer te maken heeft, dus een die zin eens. Maar ik vond het wel best prima te eten dus zeker voor dit geld zou ik het wel aanraden als ‘vleesvervanger’