Nieuwe producten in de supermarkt #5

Ik zit nu aan de onderste. Houdt me in ieder geval goed wakker :hot_pepper:

3 likes

Leek me heel lekker maar het is eigenlijk geen match. De kruiden zijn lekker maar de combi met cashew vind ik niet geslaagd.

Deze waren beter, ook nog niet fantastisch maar wel lekkerder dan de bovenste

1 like

Nescafé espresso concentraat is echt life. Heb zoooo veel geld bespaard door thuis m’n iced coconut lattes te maken ipv ze bij Stach te kopen :heart_eyes:

15 likes

Waar staat dit in de winkel, in de koeling of bij de koffie? Kan het nooit vinden!

2 likes

Bij mijn Appie staat het bij de koffie, niet in de koeling

2 likes

Ja ben hier wel benieuwd naar! Maar wat is het verschil met een gewone espresso die je zelf zet, behalve dat de ijsblokjes niet meteen half smelten?

1 like

Ja precies dat gewoon lijkt me, je hoeft het niet zelf te zetten en het is niet warm

2 likes

Het is veel sterker en geconcentreerder dan wat je zelf zet.

Aah kijk dit klinkt top, ik gooi het bij mn bestelling!
Heb ook kokos koffie cups van de hema, die zijn ook top voor ijskoffie!

Bij de gewone koffie! Maar niet iedere AH heeft het denk ik. De ene bij mij in de buurt niet en de andere wel.

2 likes

Ja kokos en koffie zijn een goede combinatie. Ik maak mijn ijskoffie altijd met kokosmelk van Rude Health.

2 likes

Bij mijn appie stonden ze bij de schap met oploskoffies

1 like

Jaaaa topspul, die met vanille ook!

:star: :star: :star: :star: :star:

Vandaag gekocht bij amazing oriental. Het is linzenchips met een pittige augurksmaak. De pittigheid is voor mij top, stopt me van t naar binnen schrokken en lekkere tinteling in m’n gehemelte maar niet te.

8 likes

Ik heb wel een afrader: deze Care producten van AH zijn op zichzelf prima, maar de flessen zijn verschrikkelijk! Keihard dus je kunt er niet goed in knijpen om het product eruit te krijgen. Als je de dop opendraait krijg je ook niet alle product eruit. Voor mij een reden om het niet meer te kopen.

11 likes

Omg dit probleem heb ik ook. Fucking irritant.

2 likes

Omg jaaa! Zo irritant

1 like

Haha ik had hier de douchegel gratis van tijdens zoenen AH kraskaartenactie. Was veel te dun, waardoor je ook echt heel veel nodig had.

1 like

Ja zelfde ervaring maar vond die sage-geur wel echt lekker en op een goede manier prominent, niet verwacht van zo’n huismerk. Maar idd een consistentie en verpakking van niks.

5 likes

Omg ik zie dit nu en heb dat vanmiddag gekocht want was maar 59 cent??

4 likes